"patientjes" gezocht... alleen nog paardjes!!

manoe76
Contacteer:

"patientjes" gezocht... alleen nog paardjes!!

Berichtdoor manoe76 » vr 20 jan 2012, 15:30

Hoi allemaal,

Zoals sommige van jullie inmiddels weten studeer ik homeopathie voor dieren. Tijdens bepaalde lessen behandelen wij ook dieren in de klas. Er wordt dan een uitgebreid consult afgenomen door een van de studenten en daarna zoeken wij onder begeleiding van onze docent het juiste middel. Wij zijn nog op zoek naar "patientjes" voor deze lessen. Het mag in principe elk huisdier zijn: hond, kat, paard, konijn etc. met elk mogelijk probleem. Dat hoeft niet perse een medisch probleem te zijn, maar ook een gedragsprobleem. Enige voorwaarde is dat je met je dier naar school kan komen. Er zijn geen kosten verbonden aan het consult en de behandeling, alleen je reiskosten. De school zit in Amersfoort.

Wij zijn voor de volgende data nog op zoek: 28 januari, 11 februari (liefst katten), 24 maart (alleen paarden), 21 april (paarden).

Heb je een dier dat je graag homeopathisch wil laten behandelen, stuur mij dan een pb'tje of een e-mail naar manoehoekstra@hotmail.com, met een korte beschrijving van het dier en het probleem waar je voor komt. Ik leg het dan voor aan de docent en deze bepaald uiteindelijk welke dieren worden uitgenodigd voor de les.
Laatst gewijzigd door manoe76 op wo 01 feb 2012, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Re: "patientjes" gezocht

Berichtdoor Anunaki » vr 20 jan 2012, 15:34

Leuk initiatief, helaas voor ons veeeeeeeeeel te ver!

Schop het topic af en toe wel een keer omhoog hé, de meesten van ons zijn nogal verslaafd aan de knop toon nieuwe berichten en zo hou je het onderwerp levendig ;)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 20 jan 2012, 15:37

Hoi Wendy,

Bedankt voor de tip!!! Zal het onthouden ;-)
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » vr 20 jan 2012, 15:42

Tja ik weet niet of jullie er wat mee kunnen maar mijn Broes de kleinste hond heeft een gedragsprobleem met de auto.
Hij springt nl zelf wel in de auto maar daarna als de bench deur dicht gaat gaat ie uit zijn stekker totdat ik instap,
zijn we op de plaats van bestemming en de gordel gaat los dan gaat ie uit zijn stekker.
En dat is dan echt keihard blaffen en bijten en likken aan de bench, stresssignalen.
Het is eigenlijk iets wat je moet zien en horen,
vreemde is alleen dat ie zelf met veel plezier in de auto springt en dat ie dus thuis snachts in de bench slaapt
en dan niet moeilijk doet dus ik kan er niet helemaal de stempel verlatingsangst aan plakken
maar hij is wel heeeeeeeel erg op mij gericht hij is een soort schaduw van mij.

groetjes an

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 20 jan 2012, 15:45

Tja ik weet niet of jullie er wat mee kunnen maar mijn Broes de kleinste hond heeft een gedragsprobleem met de auto.
Hij springt nl zelf wel in de auto maar daarna als de bench deur dicht gaat gaat ie uit zijn stekker totdat ik instap,
zijn we op de plaats van bestemming en de gordel gaat los dan gaat ie uit zijn stekker.
En dat is dan echt keihard blaffen en bijten en likken aan de bench, stresssignalen.
Het is eigenlijk iets wat je moet zien en horen,
vreemde is alleen dat ie zelf met veel plezier in de auto springt en dat ie dus thuis snachts in de bench slaapt
en dan niet moeilijk doet dus ik kan er niet helemaal de stempel verlatingsangst aan plakken
maar hij is wel heeeeeeeel erg op mij gericht hij is een soort schaduw van mij.

groetjes an
Hoi An,

Ja, ik denk dat we daar wel wat mee kunnen. Zou jij evt. de 28ste kunnen? Dan stel ik Broes voor aan mijn docent!
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » vr 20 jan 2012, 22:28

jammer genoeg voor ons ook veels te ver, anders zouden we onzen diddl wel willen voordragen als patiëntje met zijn chronische darmontstekingen
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 20 jan 2012, 22:39

Dat is voor ons naast de deur.
Zal mijn gedachten eens over mijn veestapel laten gaan.
Groetjes Clem
Afbeelding

borntoshow

Berichtdoor borntoshow » za 21 jan 2012, 03:02

Manoe..ik ga je mailen. mijn gedachten gaan uit naar Didi (het kale teefje)
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 21 jan 2012, 12:53

jammer genoeg voor ons ook veels te ver, anders zouden we onzen diddl wel willen voordragen als patiëntje met zijn chronische darmontstekingen
Spijtig want met homeopathie kunnen ze soms goed werk verrichten , in Lede is er een heel bekwaam
dierenarts die vooral met homeopathie werkt (Walter Schollaert)
Sorry Manoe dat ik even inbreek in je topic
Groetjes Hildeke

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 21 jan 2012, 18:18

Spijtig want met homeopathie kunnen ze soms goed werk verrichten , in Lede is er een heel bekwaam
dierenarts die vooral met homeopathie werkt (Walter Schollaert)
Sorry Manoe dat ik even inbreek in je topic
Dat geeft niet hoor Hilde!! Begrijp dat het vanuit Belgie een stukje te ver is naar Amersfoort, maar altijd fijn als er dan ook goede homeopathisch werkend dierenartsen zijn die wel in de buurt zijn... :-)
Afbeelding

Terug naar “Homeopathie”