Ferlientje de Jackrussel

mirnadaa

Ferlientje de Jackrussel

Berichtdoor mirnadaa » vr 29 apr 2016, 09:57

Hoiii

Ik zit met een vraag en waarschijnlijk staat dit niet helemaal in het goeie topic...

Ferline is mijn jackrussel 8 jaar oud en een echte Jack! Op het hysterische gedrag na.

Ze heeft 2- 3 weken geleden een kluifje gehad waarvoor ze ineens begon te gillen en d'r bek niet meer openkreeg die stond soort van op slot..Naar de dierenarts gegaan en ze kon niets bijzonders vinden behalve dat d'r bek niet meer openging.. Een aantal spuiten in d'r kaak gehad en pijnstillers en weer naar huis.. 3 dagen later ging het nog niet beter... Ze kan niet geeuwen niet blaffen en nog steeds niet normaal eten... Dierenarts geweest weer gekeken weer niets.. Amox en weer pijnstilling meegekregen... Het ging wel iets beter maar weer een aantal dagen later hetzelfde! Toen werd ik lichtelijk kwaad en toen heeft ze volledige narcose gekregen en zelfs onder narcose lag ze te trekken met d'r bek van de pijn... Nu vanochtend weer geweest en nu zijn we doorgestuurd naar Warmedam voor een foto van d'r schedel mocht hier niks uitkomen moet ze naar een kliniek in Amsterdam of Utrecht

Heeft iemand dit meegemaakt? Er word nu gekeken of het botkanker kan zijn of een splinter of iets... Warmedam vond dit ook heel bijzonder en dinsdag had hij pas plek voor ons.

Help!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Audrey

Re: Ferlientje de Jackrussel

Berichtdoor Audrey » vr 29 apr 2016, 12:12

Damn wat naar!!! Arme Ferlientje sad2_sm Helaas heb ik geen advies, alleen duimen en veel sterkte. Hopen dat ze gauw minder pijn heeft, arm beestje.

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 29 apr 2016, 12:27

Zo zielig voor Ferlien.. En jammer dat jullie nog tot dinsdag moeten wachten. Maar hoop dat je dan eindelijk weet wat haar mankeert!
Sterkte lieve Ferlien clover_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 29 apr 2016, 18:39

Hoi Miranda
dit is vreselijk zielig en helemaal dat je nu nog tot dinsdag moet waten ook GVD ,
Ik wou dat ik je kon helpen wat ik wel weet dat er bepaalde botten zijn die je kunt kopen die zijn vacuüm getrokken als je ze koopt dat die gevaarlijk zijn voor de honden met oog op de botsplinters,

Miran er hoeft maar 1 stukje op een verkeerde plek te zitten wat ze net niet zien ,,Die Jacki'e zijn geen kleinzerige hondjes ,
Ik vind het niet netjes van Warmerdam dat hij niet een plekje vrij maakt voor Ferlien ,of even langer doorwerkt heel jammer ,
klinkt een beetje raar ,heeft hij niet iets aan zijn oortjes Miranda ?dat kan ook mega op je kaak trekken ,

Heel veel sterkte
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 29 apr 2016, 19:19

Ze kreeg een zacht kluifje zo'n vleesstokje zeg maar... Ik hoop dat Warmerdam er wat aan kan doen anders word het verderop zoeken.. M'n arme meisje ze heeft het echt zooo niet naar d'r zin het gekke is ook dat de pijnstillers niet aanslaan.. Ze is altijd al dwars geweest dus eigenlijk verbaasd het me niet maar ik ga wel de dosis verhogen tot dinsdag.. Gelukkig word ze dinsdag ook onder narcose...Ze kan ook niet spugen als ze leeg is.. Dus ze krijgt echt het slechtste van het slechtste voer.. Ik heb ook tegen m'n moeder gezegd van mij part gooi je het in een blender maar eten doet ze niet graag omdat ze toch nog iets moet kauwen.. Kan d'r moeilijk babyvoeding gaan geven...

Groetjes Miran

rona

Berichtdoor rona » vr 29 apr 2016, 19:44

Ik duim dinsdag dat je wijzer word

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

riddle

Berichtdoor riddle » vr 29 apr 2016, 20:27

Kan je niet naar een spoedkliniek met haar? Of zijn die er niet in Nederland?
Ann

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 29 apr 2016, 21:00

Niet voor speciale foto's daar moet je gewoon ' geduld' voor hebben... Ze is speciaal doorverwezen naar hem.. Was al blij dat ik dinsdag terecht kon met d'r. Ik wil gewoon een uitslag goed of slecht maakt niet uit maar dan kunnen er iig d'r behandelen! Hoop natuurlijk dat ze minimaal 15 word!

Groetjes Miran

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 30 apr 2016, 11:34

Belachelijk dat dit zo lang moet duren hoor.
Er moeten toch genoeg andere adressen zijn waar je meteen terecht kan.
Ik mis in je verhaal of ze al een foto hebben gemaakt?
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 01 mei 2016, 00:42

Nee nog niet dat word dinsdag gegaan van d'r hele schedel en kaak... Als dat geen uitslag geeft gaan er naar Amsterdam of Utrecht voor een scan...

Groetjes Miran

Terug naar “Gebit/Mondholte/Kaak”