Ferlientje de Jackrussel

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Ferlientje de Jackrussel

Berichtdoor Wil » ma 09 mei 2016, 19:31

Fijn Miranda dat je blij bent dat ze uitgestrooid is ,

Natuurlijk missen ze elkaar ze waren altijd samen ,ja schaapje gaat kijken of je haar bij je hebt ,
lekker meid dat je morgen vrij bent ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 09 mei 2016, 20:28

Ik denk dat het best moet lukken om van de gipsafdruk een goede basis voor een tattoo te krijgen.
Je zou daaruit weer een pootje kunnen maken en daar een afdruk op papier van maken.
Het is een mooie manier om je dieren voor altijd bij je te bewaren. Ik ben nu ook extra blij met mijn tattoo van Joy en DjiDji.

Schaapje zal inderdaad wel aardig van slag zijn. Je kunt het ze helaas ook niet uitleggen.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » ma 09 mei 2016, 20:57

Jeetje Miran, wat een horrorstory...Gelukkig is Ferlientjes pijn nu voorbij... rainbow_sm speel maar lekker bij de regenboogbrug, zonder pijn en met open mond, rennen in de wind... sad2_sm
Heel veel sterkte met dit grote verdriet, en het gaat vast lukken met de tattoo ...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 09 mei 2016, 21:33

Ben net thuis van een bezoek aan schaapje en idd die stommerd kwam blaffend aanrennen vliegt me zo voorbij en komt terug van... Hmmmm je mist wat baasje.. Toen ik zei nee Lienie is niet mee.. Hij had had Zoiest van okee gaan we gaan we?? Hij is 10 x drukker als normaal echt hysterisch druk... Donderdag ga ik hem halen en dan gaan we ff rennen op strand met de honden van m'n valse nicht.

Voor de tattoo laat ik het pootje zetten en daaronder Ferline.. Ik wilde eerst geen naam doen alleen een F maar dat voelt niet goed. Ik had het net nog met m'n bolle nicht erover en zij zegt ik zou wel d'r originele naam doen.. Ik noemde d'r altijd Liene of Lienie of vagiena ( dat word het zeker niet hoor haha) maar schaapje heette eigenlijk Diesel... Maar dat beestje is zo in elkaar geslagen dat als die Diesel hoorde hij in een hoekje vloog.. Dus ik wilde hem een naam geven waar je eigenlijk om moet lachen.. Vandaar schaapje en zo komt hij ook op m'n schouder...
Ik zoek nu iemand die goed kan tekenen zonder er met zun klauwen aan te zitten daarom word die ook ingelijst achter glas.. M'n zwager maakt een lijstje met daarin glas want ik word krankzinnig als er iemand aanzit met zun handen. Goeie tatoeëerder heb ik... Ik denk dat ik haar op m'n rechter of linker schouder laat zetten.. Schaapje over 10 jaar op de andere kant en de sphynxen over 20 jaar op mn kuit..

Dus oproep van mij uit :) wie kan er goed tekenen vanaf een foto?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 10 mei 2016, 19:10

Mooi Miranda wat je graag wil ,Riet Stoop kan geweldig tekenen ,ook de uitdrukking van het diertje is perfect ,
Ik kan op Riet Stoop niet veel vinden ze heeft wel voor de verloting ook getekend ,,,

Dit zijn er maar een paar ,ze heeft ook Mojo van ons getekend ook helemaal top .ze heeft zelf ook een tattoo shop kijk even op haar facebook site
En ja vagiena is voor jou natuurlijk weer een super naam )

phpBB3/viewtopic.php?f=178&t=7076
Groetjes Wil
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 12 mei 2016, 00:04

Vannacht had ik het ineens waar de tattoo moet komen.. Het word toch m'n schouder maar toen kwam het dilemma links of rechts... Ik was vannacht aan het wandelen met ferlientje en schaapje en schaapje loopt altijd rechts en Ferline altijd links... Ik was dat gewoon vergeten zoooo stom!!!!! Ferlientje dacht vast ik meld het wel ff moeders!!

Ik hoop dat ik na de geweldige afsluiting van het crematorium m'n tattoo kan laten zetten!!

Ik durf nu nog niet want ik weet zeker dat dit misgaat.. Bloedvergiftiging.... Ontstoken tattoo... Verkeerde schouder... Verkeerde naam dat gaat allemaal mis als ik het nu laat doen... Geduld is een schone zaak maar daar heeft m'n spermadonor en m'n moeder me weinig van meegeven... Ik denk vanavond veel aan m'n andere tatoeage ' kalmte zal u redden' werkt het? Neee totaal niet

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 12 mei 2016, 19:00

Wat super Miranda dat Ferlientje je hiermee geholpen heeft ,kan me voorstellen dat je even wacht tot alles weer een beetje rustig is in je hoofd,
is voor jezelf ook een veel fijner gevoel ,kan me goed voorstellen dat nu alles misloopt je je twijfels hebt ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 12 mei 2016, 19:40

Heel fijn dat je nu weet waar je tattoo moet komen. En het heeft geen haast toch.
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 12 mei 2016, 22:43

Deze maand zoiezo nog niet.. Ik heb intensieve lichttherapie voor die schurft op m'n lichaam... Maar ik hoop toch wel dattie er volgende maand opstaat.

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 13 mei 2016, 19:20

Helpt dat een beetje Miranda ??ik duim dat je volgende maand Ferlientje op je schouder hebt staan is ze toch weer een beetje bij je ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Gebit/Mondholte/Kaak”