Wat is dit voor plekje?

geertje

Re: Wat is dit voor plekje?

Berichtdoor geertje » do 02 jun 2011, 13:59

Die plek ziet er goed uit, al schrik ik er nu van hoe groot ze is.
Schattige babytjes!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Nancy

Berichtdoor Nancy » do 02 jun 2011, 14:58

inderdaad zeer mooie kindjes! t8
ja en dat plekje, het zal zijn tijd vragen denk ik
gr nancy
Afbeelding

zoeperzazke

Berichtdoor zoeperzazke » do 02 jun 2011, 15:31

Ik heb nu de merkloze variant van Daktarin, was goedkoper en bevat dezelfde werkzame stof. Had zelf ook al naar Daktarin gevraagd. Maar het wordt niet erger, dus het gaat de goede kant op.

Voor wat de baby's betreft: ik weet niet wie de vader is, nog niet gevraagd, maar de moeder heeft geen stamboom (haar vader is onbekend) en met Spotje weet ik dat er een zeer aannemelijk risico op HCM is, helaas. Annemieke en Chantal hebben de stambomen van Spotje (het deel dat wel bekend is) bekeken en eerlijk gezegd dat het niet de allerbeste lijnen zijn.
De ouders zijn wel op HCM getest, maar bij een willekeurige kliniek (die wel in de regio aangeschreven staat voor HCM-testen, maar niet bij pawpeds) en die test is alleen gedaan op het eerste levensjaar.... Dat zegt nog weinig dus.
Als ik het wat zekerder wist, zou ik het wellicht aandurven.... Maar nu twijfel ik zo, als ik voel hoeveel ik van Spot hou en weet welk verdriet ons mogelijk te wachten staat, dan wil ik niet nog zo'n dier waarvan ik weet hoe reeel de kans is. De tante van Spot is trouwens ook zo'n 4 weken zwanger, en zij heeft turquoise ogen, dat lijkt me helemaal supermooi.... Ik ben nog een beetje in dubio dus. Ik gun Spot enorm een speelmaatje, maar 4 katten is ook wel weer erg veel....We zien het wel :)
In blijde afwachting van Pip!

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » do 02 jun 2011, 17:26

Ja als ik het zo lees begrijp ik je Dubio voor de volle 100 % dat zou ikzelf ook niet durven, maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk.

Er komen nog heel wat kittens in aantocht waar je de achtergrond wel van kan nakijken.

Mijn ervaring met sommige generische producten is dat het niet altijd even goed werkt als het "originele" Geertje heeft me dat eens uitgelegd ...... maar als het beter en beter wordt dan werkt het wel ;-) Veel succes hoor!

Oh ivm schimmelbehandeling, je kan bij al je huisdieren Program gebruiken, dat is een product dat normaal gezien gebruikt wordt om Vlooien te bestrijden, het zorgt ervoor dat hun eitjes niet kunnen ontwikkelen ..... maar ze hebben ontdekt dat het ook heel efficiënt is voor schimmeltjes onder controle te krijgen..... misschien heb je er iets aan?
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » do 02 jun 2011, 17:40

Mijn ervaring met sommige generische producten is dat het niet altijd even goed werkt als het "originele" Geertje heeft me dat eens uitgelegd ...... maar als het beter en beter wordt dan werkt het wel Veel succes hoor!
Ik had de uitleg over generische middelen al eens een keer op het forum gezet:

Generische middelen zijn in principe hetzelfde als het origineel maar er zit een addertje onder het gras: de bestanddelen zijn hetzelfde, maar elk bestanddeel moet bijvoorbeeld tussen de 8 en 10 microgram bevatten. Heb je 10 bestanddelen dan mogen die allemaal een toegestane afwijking hebben. Wat wil zeggen dat je dezelfde pil heb in theorie maar als je alles juist zou berekenen zit je bij sommige medicamenten toch met een grote afwijking als je alle bestanddelen bij elkaar telt.
In de apotheek werd heel dikwijls over dezelfde generische middelen geklaagd, dit waarschijnlijk omdat op het totaal de afwijking toch wel groot was tegenover het origineel.

Andere generische middelen die (toevallig) helemaal dezelfde samenstelling hebben zijn uiteraard hetzelfde als het origineel.

Jaren werd beweerd door artsen dat de generische- en originele medicamenten net hetzelfde zijn. Maar overlaatst was ik bij mijn dokter en die gaf toe dat er een afwijking op kon zitten....eindelijk, dat wist ik al jaren als ex-apothekersassistente.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”