Schimmel

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Schimmel

Berichtdoor Clemmetje » di 05 jun 2012, 14:09

Gelukkig dat de schimmel over is maar van je vriendin is vreselijk.
Wat moeilijk moet dit zijn. Heel veel sterkte en super dat je haar helpt met het herplaatsen van haar dieren.
Groetjes Clem
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » di 05 jun 2012, 14:12

Dank je wel.
Dikke tranen met tuiten, om mijn vriendin maar ook om haar dieren.
Buiten de katten om hebben alle chineesjes hier wel eens gelogeerd of heb ze als pup geholpen groot te trekken.
Dit valt me inderdaad heel erg zwaar, waardoor de schimmel helemaal in het niet valt.
Wat is het leven betrekkelijk en oneerlijk!! Ze is nog maar net 42 jaar jong.
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » di 05 jun 2012, 14:18

o my god 42 jaartjes jong shok_sm wat afschuwelijk en zo oneerlijk.....kan me voorstellen dat je dan niet meer aan je schimmel denkt alhoewel het natuurlijk heerlijk is dat je ervan af bent. Sterkte met alles, veel op je bordje g3
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 05 jun 2012, 18:01

Stella, wat vreselijk verdrietig allemaal zeg, en nog zo jong je vriendin... En dan afscheid moeten nemen van je dieren. Gadsie, krijg er tranen van in m'n ogen. Ik hoop dat jullie mooie gouden mandjes kunnen vinden (zal mijn ogen en oren open houden). En heel veel sterkte air_kiss_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 05 jun 2012, 18:11

Hoi Stella
Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar poetsen staat ;( wel heel fijn dat de kweek nog goed is .
42 jaar is giga jong dit is een walgelijke ziekte ,voor jullie onwijs veel sterkte
TOP dat je er bent voor je vriendinnen ,,Je zult het zelf wel normaal vinden ,maar veel mensen lopen weg als er iemand kanker heeft kiss_sm kiss_sm kiss_sm kiss_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » di 05 jun 2012, 18:22

Ongeloofelijk veel sterkte toegewenst. Ik sta er even paf van, je vriendin is net zo oud als ik en als ik mij voorstel hoe zij zich nu moet voelen, wetende dat je niet lang meer hebt en dat je maatjes achterblijven,.... Eerlijk gezegd een ondragelijke gedachte! Super van je dat je er zo voor haar bent, ze zal je steun meer dan nodig hebben!
Het is misschien wat voorbarig maar het koppeltje van wie wij de villa huren in Spanje en zich inzetten voor het asiel daar hebben mij dit week-end gevraagd als ik ooit eens een Chineesje wist dat een nieuwe thuis zocht ik het mocht laten weten. Het zou naar een vriendin van hun gaan en dat zijn echte dierenvrienden hoor! Je weet maar nooit!
Hoeveel hondjes en katjes moeten er herplaatst worden? Als we met z'n allen wat helpen zoeken komen ze toch goed terecht. Laat maar iets weten ok?
Groetjes en veel sterkte voor jou en je vriendin!

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » wo 06 jun 2012, 14:35

Ongeloofelijk veel sterkte toegewenst. Ik sta er even paf van, je vriendin is net zo oud als ik en als ik mij voorstel hoe zij zich nu moet voelen, wetende dat je niet lang meer hebt en dat je maatjes achterblijven,.... Eerlijk gezegd een ondragelijke gedachte! Super van je dat je er zo voor haar bent, ze zal je steun meer dan nodig hebben!
Het is misschien wat voorbarig maar het koppeltje van wie wij de villa huren in Spanje en zich inzetten voor het asiel daar hebben mij dit week-end gevraagd als ik ooit eens een Chineesje wist dat een nieuwe thuis zocht ik het mocht laten weten. Het zou naar een vriendin van hun gaan en dat zijn echte dierenvrienden hoor! Je weet maar nooit!
Hoeveel hondjes en katjes moeten er herplaatst worden? Als we met z'n allen wat helpen zoeken komen ze toch goed terecht. Laat maar iets weten ok?
Groetjes en veel sterkte voor jou en je vriendin!

Hoi Fieken
De honden staan met foto in een topic herplaatsen hondrn
phpBB3/viewtopic.php?f=198&t=5194
Ook het emailadres van mijn vriendin staat erbij en haar site.

SiL

Berichtdoor SiL » wo 06 jun 2012, 16:13

Jeetje Stella, wat een ellende! Fijn dat het met de schimmel beter gaat maar dat valt even helemaal in het niets met de toestand van jouw vriendin! Bah! Zo jong....
Ik hoop dat alle diertjes snel een gouden mandje vinden zodat ze dat in ieder geval met een gerust hart achter kan laten, ook al lijkt het me ontzettend zwaar.
Sterkte voor jou en je vriendin!
Groetjes SiL
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » za 09 jun 2012, 11:17

yahoo_sm yahoo_sm
Definitieve uitslag is binnen, bij beide dames negatief
happydance_sm happydance_sm
Mijn lichtpunt in alle duisternis.
Ga nu echt dit hoofdstuk sluiten en me richten op mijn vriendinnen.
En daarna op mezelf.
Zien weer wat bij te komen in rust en gewicht.
blissysmile_sm

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 09 jun 2012, 11:22

Wat een geweldig nieuws Stella!! Dat kan je tenminste afsluiten.
Heel veel sterkte met je vriendinnen, fijn dat je daar nu zonder zorgen om besmetting naar toe kan en er voor ze kan zijn.
Afbeelding

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”