Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Berichtdoor Wil » wo 09 jan 2013, 21:31

Hoi Fay
zo dat is mooi allemaal goed nieuwsklasse
Dat zal een hele opgaaf voor je vader worden als hij niet veel mag ,sommige mensen vinden dat heerlijk weet je dat ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 09 jan 2013, 21:38

Fay, dat zel heel lastig worden voor je vader, maar ik hoop maar dat alles goed komt met hem. Even afzien, dat wel, maar hopelijk zal het hem toch meevallen.

En super nieuws dat de schimmel onder controle lijkt en het gesnotter over is! Hopelijk is de verzekering voorlopig voor niks ohmy_sm
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » do 10 jan 2013, 22:50

Nou.. ik heb redelijk 'verassend' nieuws!

Mijn ouders werden gister ochtend gebled (dus een dag na het gesprek in het ziekenhuis) en ze waren toch wel weer lichtelijk geschrokken van mijn vader zijn achteruitgang en hebben besloten hem met spoed te operen! Dus gisteren is hij meteen opgenomen, heeft tig pré operatieve onderzoeken gehad en vanmiddag om half 4 is hij geholpen! Operatie heeft zo'n 3uur geduurd. Mijn broertje was bij hem toen hij op de afdeling terug kwam en hij was nog heel erg suf en had veel pijn dus m'n broertje is ook maar kort gebleven. Als het goed is is mijn moeder nu bij hem dus hoop snel op wat meer informatie!

Op zich wel heel fijn dat het nu al gebeurd is, des te sneller heeft ie het gehad en achter de rug en kunnen ze hopelijks concreets iets aan betekenen voor hem!

En.. nog een pluspunt.. Omdat mijn moeder twee chronische tennisarmen heeft deed mijn vader erg veel in het huishouden omdat mijn moeder dat qua pijn niet kon. En mijn vader lukte het ook al heel veel moeilijker tot niet maar omdat hij wist wat komen ging, het 6 weken niks mogen doen na de operatie, had hij al bedacht het hele huis voor zijn opname nog van boven tot beneden te gaan poetsen (vraag niet hoe hoor..want lichamelijk trok ie dat helemaal niet meer!) en die mogelijkheid is hem nu ook lekker afgenomen!! En mocht het nodig zijn, gaan mijn vriend, zus en haar vriend en ik binnekort 'n x een dagje poetsen met zijn vieren. Die hulp wilde m'n vader alleen nooit aannemen.

Dus al met al op zich wel positief nieuws! Nu alleen hopen dat de operatie niet al teveel ellende en bijwerkeing mee geeft en hij snel op mag knappen!!

Ennuh.. Wil, dat zei mijn vader ook al. "Er zijn *pieeep* zoveel mensen die op hun luie gat (willen) zitten, die weigeren te werken. Laat hen dit dan overkomen! "ik heb toen jullie (mijn zus, broertje en ik dus) nog klein waren gewoon jaaaren lang 60 uur gewerkt". Dus ja.. het is een bittere pil voor hem dat hij nu verplicht rust moet houden... ben ook heel benieuwd hoe hij die werken door gaat komen... maar goed.. we wachten weer af! Stiekem zijn we nameljik best bang dat er een longonstoking over heen komt. Twee jaar geleden heeft hij een operatie aan zijn galblaas gehad en ook daar kreeg hij een longontsteking overheen en heeft hij ipv een paar dagen, weken in het ziekenhuis gelegen. En aangezien ze nu flink in zijn longen hebben lopen porren is dat risico nog eens aanzienlijk hoger natuurlijk. Maar goed.. laten we positief blijven en positief denken! Meer kunnen we ook niet doen!

Dank jullie wel in elk geval voor jullie reacties!! Doet mij geod! En ik hoop ook heeeeeel hard dat we die verzekering lekker voor niks hebben afgesloten dirol_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 10 jan 2013, 23:00

Wat fijn dat je vader vanmiddag al is geopereerd.
Goed dat jullie bij je ouders gaan schoonmaken.
Soms moet je mensen voor zichzelf beschermen.
Gelukkig lijkt alles nu wat positiever te worden.
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 10 jan 2013, 23:03

Oh Fay, wat fijn dat je vader sneller geopereerd kon worden. Zijn natuurlijk altijd hele enge dingen, maar het is nu in elk geval gebeurd. Ik hoop echt dat je vader snel en goed hersteld en dat hij zich aan zijn rust kan houden! Dat heeft hij nodig nu, maar ik snap dat dat moeilijk is als je gewend bent zo hard voor je gezin te werken. Ongelovelijk dat hij nog een het huis aan kant heeft gemaakt gezien zijn eigen toestand... Wens je vader heel veel sterkte van mij en lieve kopjes van Roxy en Casper!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 11 jan 2013, 21:13

Hoi Fay
lees dit nu pas Wat een geweldig nieuws is dit ,wat zullen jullie giga blij wezen nu heeft hij het gelukkig al achter de rug .klopt Fay maar het zijn ook de mensen die druk zijn die er over mopperen.
heel veel beterschap
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”