Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Hildeke

Re: Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Berichtdoor Hildeke » zo 16 dec 2012, 14:37

Je moet het echt enorm zwaar hebben en misschien zie je het allemaal
niet meer zitten, maar probeer je op te peppen met goeie dingen die
er vast wel zijn.
Heel veel sterkte , je moet hier doorheen
Groetjes Hildeke

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 16 dec 2012, 14:56

Je schatten kunnen zoveel voor je doen in tijden als deze. ilovemycat_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 18 dec 2012, 19:56

Hoi Fay
hoe gaat tie bij jou ?? wilde jullie onwijs veel sterkte wenzen voor morgen , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Odett

Berichtdoor Odett » di 18 dec 2012, 21:05

Wat een hoop komt er op jou af zo tegelijk. Sterkte morgen met je pa. Ik weet wat je doormaakt, zowel mijn vader als zijn broer hebben longfibrose en waren er slecht aan toe. Ze hebben dit jaar allebei donor longen ontvangen en het gaat heel goed met ze. Ik ga voor je vader duimen :-).
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 18 dec 2012, 21:35

Ook van hier heel veel sterkte.
Ik duim ook voor goed nieuws morgen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 18 dec 2012, 22:39

Wat lief van jullie! Dank je wel!

En Odett, ik ben heel erg blij dat te lezen!! Je leest op internet namelijk vooral drama verhalen van mensen met een long (of wat voor een orgaan dan ook) donatie.

Hebben jou vader en broer lang op de wachtlijst gestaan?

Ik was vandaag een dagje bij mijn ouders.. en ze zijn beide op van de zenuwen... (ook niet gek natuurlijk..) we zijn gewoon allemaal heel erg bang dat hij zijn 'doodvonnis' krijg. Hoe naar dat ook klinkt!

Maar ik kan wel zeggen.. Kiki was vandaag met mij mee, dat ze daar beide wel enorm van genoten hebben! Ze is ook gewoon 'n enorme clonw, heeft de katten (3 sphynxjes!) van m'n ouders enorm uit lopen dagen, die hebben haar dan ook wat rake klappen verkocht (sja. die hebben in hun 4,5 jarige bestaan nog nooit een hodn van dichtbij gezien lach_sm ) laat staan zo'n kleine stuiterbal!

Maar goed.. het was vandaag dus een dubbel dagje. Aan de ene kant heel gezellig, lekker spelletjes gedaan met mijn mams, bij zitten kletsen en zitten genieten van de streken van kleine Kiki, maar ook heel emotioneel... wetende dat je morgen meer weet maar je niet weet of je het wel weten wilt...

Maar goed...

De schimmel gaat gelukkig wel heel erg goed! Al Zinz zijn plekjes zijn zo goed als weggetrokken, je ziet als je goed kijkt nog wat kleine lichte vlekjes! Ook de plek op zijn pootje, waarvoor Neil van de week terug is geweest omdat die er heel naar uit zag, ziet er stukken rustiger uit en ook de plek op zijn borst is nog maar een licht plekje!
De kuur slaat in elk geval aan!

Helaas mijn kuur nog niet..want de plek in m'n knieholte is nog even groot en vurig! Maar goed.. volgens de bijsluiter zou het 2 tot 6 weken duren eer je verbetering kon zien!

Nou lieve dames (en heren?) ik hou julile op de hoogte en dank jullie wel voor het meeleven. Hoewel ik niet zo'n prater ben over persoonijke dingen, is dit wel heel fijn om het even zo kwijt te kunnen.

Odett

Berichtdoor Odett » di 18 dec 2012, 23:31

Heb je een PB gestuurd.
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 19 dec 2012, 21:53

Nou.. we zijn nog niks wijzer eigenlijk..

De laatste onderzoeken hebben niet de duidelijkheid gegeven waarnaar de artsen zochten. Wel is er naar voren gekomen dat een van mijn vader zijn (bepaalde.. weet even niet meer welke..) ader te groot is. Nu moet hij eerst naar de cardioloog. Deze moet gaan bepalen of mijn vader onder narcose mag. Geeft de cardioloog akkoord dan wordt er een opname gepland van inprincipe een week waarin ze een open long biopsie af gaan nemen om te bevestigen om welke type longfibrose het gaat.

En na aanleiding van die uitslag wordt er een opname van twee weken ingepland waarin hij volledig doorgelicht zal worden met het doel op de transplantatie lijst te komen te staan.

Maar goed.. hij kan pas eind januari bij de cardioloog terrecht. Dus mijn moeder meteen over de rooie, dat ze bang was dat mijn vader er eind januari niet meer zou zijn, als hij in dit tempo doorgaat met achteruit gaan. Want.. ze gaan pas behandelen (als er uberhaupt nog wat te behandelen valt?!) als ze zeker weten om welk type het gaat.
Ze gingen nu wel hun best doen de afspraak met de cardioloog te vervroegen, maar of dat lukken gaat?

Dus ja.. beetje dubbel allemaal! Wel heel fijn om te horen dat er verder geen andere/gekke/vreemde dingen uit de onderzoeken zijn gekomen (we waren allemaal bang dat hij vandaag een 'doodvonnis' zou krijgen). Dat is gelukkig niet gebeurd! Maar nu weten we eigenlijk nog helemaal niks.. en dat is wel heel frusterend!

Maar goed.. we wachten het wel weer af..zoals met alles!

Dank jullie wel in elk geval voor jullie steun! En Odet, ik reageer morgen op jouw berichtje! Dank je wel in elk geval ervoor, dat geeft wel weer wat rust!

Lieve groetjes van mijn lieve beessies en mij!

Dani

Berichtdoor Dani » wo 19 dec 2012, 23:44

Hallo Lieve Fay,

Echt niet leuk dat je weer zo'n lange tijd in onzekerheid zit. Hopelijk kan je vader toch eerder terecht bij de cardioloog. Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal gewenst!!

Groetjes van Dani
Lieve groetjes van Dani & Lepeltje en natuurlijk nu ook Biscuitje:-)

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 20 dec 2012, 00:19

Wat balen zeg dat je nog niets wijzer bent geworden en belachelijk dat je vader zo lang moet wachten voor een afspraak bij de cardioloog. Kunnen jullie niet bij een andere terecht in een ander ziekenhuis. Zoiets mag toch niet zo lang gaan duren.
Gelukkig dat er in ieder geval geen andere rare dingen zijn gevonden.
Ik blijf voor hem duimen en sterkte voor jullie allemaal.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”