Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Iemand enig idee wat dit is? (rare plek op pootje)

Berichtdoor Clemmetje » za 29 dec 2012, 16:37

En Fay hoe is het gegaan bij de Cardioloog?
En hoe is het met de schimmel?
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 02 jan 2013, 01:24

Sorry!

Ik vergat hier weer te reageren..

Cardioloog had goed nieuws! Mijn vader zijn hart en ader(s) zijn in orde, dus nu is het wachten op de opname voor een open longbiopsie!
Spannend dus!

En met de schimmel gaat het goed! Zinz is plekvrij! En Zootje haar plek is qua grootte gelijk gebleven, maar wel helemaal rustig en voelt net als de rest van haar huid!

Hebben nu weer een week 'rust' met de itradrops en volgende week is de laatste week van behandelen en dan weer kweken! Dus even afwachten!

En mijn plek wordt ook eindelijk wat rustiger. Heeft een tijd geduurd en jeukt nu vooral. Heb zelf ook de indruk dta het naast schimmel ook een beetje is gaan smetten (zit toch in je knieholte..en koukleum als ik ben loop ik geregeld met een legging onder mijn broek omdat ik het anders zo koud krijg maar dat is dan natuurlijk wel een ideale bron!

Maar verder heeft er geen zichtbare besmetting plaats gevonden dus daar zijn we heel blij mee!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 02 jan 2013, 12:54

Hoi Fay
Wat fijn dat voor de rest alles oke is met je vader ,hoop dat hij snel terecht kan voor de longbioptie dat hij dat geholpen kan worden dat het beter met hem gaat .
SUCCES !!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 02 jan 2013, 16:39

Wat fijn dat jullie goed nieuws van de cardioloog hadden.
Hopelijk niet te lang wachten op de longbioptie.

Fijn dat de schimmel ook iets beter lijkt te gaan.
Groetjes Clem
Afbeelding

Odett

Berichtdoor Odett » wo 02 jan 2013, 17:59

Dat is alvast goed nieuws! Hopelijk wordt je vader snel op de transplantatielijst geplaatst.
Heel fijn ook dat die vervelende schimmel ook bijna verdwenen is.
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » vr 04 jan 2013, 11:26

Dat gaat de betere kant op. nu hopen dat je vader snel op de transplantatielijst wordt geplaatst en de schimmel snel onder controle zijn.
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 04 jan 2013, 11:29

Fijn dat de cardioloog goed nieuws had over je vader. Hopelijk kan de longbioptie nu snel plaatsvinden.
Ook fijn dat de schimmel onder controle lijkt te komen, hopelijk zijn jullie er snel helemaal vanaf.

Sterkte met je vader flowers_sm
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 08 jan 2013, 21:16

Opzich allemaal positief nieuws :-)

Mits er geen spoed geval tussen komt wordt mijn paps maandag de 21e opgenomen voor de longbioptie. Tis alleen een best heftige impact op zijn lichaam, waardoor de opname waarschijnlijk geen week maar zelfs twee of drie weken kan gaan duren. En na de operatie moet mijn vader 6 weken volledig rust houden. Mag niks zwaarders tillen dan een pak melk en eigenlijk geen 1 trap lopen...

Bedenk even dat mijn vader 'n aardige ADHD'er is.. NOOOOOIT stilzit en nu al enorm tegen zich zelf oploopt omdat hij veel dingen niet meer kan..maar dan MAG hij het ook gewoon niet meer.. alleen maar lopen mag.. fietsen niet, auto rijden niet, stofzuigen niet, gewoon echt niks dus confused_sm
Dan maar hopen dat de uitslag (die duurt na de operatie ook nog zo'n 4-6 weken) enigzins positief is en ze hem nog kunnen behandelen!

en qua schimmel gaat het erg goed! Al Zinz zijn plekken zijn verdwenen! En mijn knieholte is ook weer de oude! Enige is dat Zootje haar pootje nog een grote sja.. moedervlek lijkt het haast, heeft! Maar is wel zachte huid dus lijkt geen schimmel meer op te zitten.
We zitten in de laatste week van de itradrops en dan is het weer testen! Spannen dus!

Kiek en vriend zijn er in elk geval probleemloos doorheen gekomen! Maar dat mag ook wel.. pfff.. we hebben ons suf gesopt en gewassen...!

En.. ook aan het gesnotter van Zinz en Zootje lijkt een einde te komen! Zootje heeft de laatste x echt een fikse kuur gehad en nieste daarna nog heel iets, dus we geven haar nog steeds 2x per dag lysine+b6 en sinus compositan en 2x per dag zilver en zij heeft helemaal nergens meer last van! (durf het haast niet te typen!) Helaas pruttelen Zinz zijn oogjes wel nog wat, dus hebben we twee weken geleden zalf gekregen voor 5 dagen. Helaas bleken 5 dagen niet voldoende, maar inmiddels ook een paar dagen met deze zalf gestopt en ook zijn oogjes lijken nu rustig!! En heeeel af en toe niest hij nog eens lekker, maar ook lang niet meer zo erg als eerder!! Dus het lijkt er haast op dat we ze er doorheen hebben! (net nu we een dieren verzekering af hebben gesloten lach_sm )

Dus ja.. op zich goed nieuws allemaal!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 08 jan 2013, 21:53

Wat een goed nieuws hier.
Eindelijk van de schimmel af.
En je vader weet nu ook iets meer al wordt het afzien voor hem.
Hopelijk lukt het hem zich rustig te houden.
Groetjes Clem
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » wo 09 jan 2013, 12:46

Wat een fijn nieuws dat de schimmelplekken weg zijn, nu nog duimen voor een goede uitslag!!
Zal voor je vader inderdaad niet mee vallen om rust te nemen als hij lichtelijk ADHDer is.
We blijven duimen huggy_sm
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”