Vetbult of wat anders?

Dani

Re: Vetbult of wat anders?

Berichtdoor Dani » ma 16 sep 2013, 20:57

Veel sterkte Marthe en Miaula! Dit is geen nieuws waar je op hoopt en ik kan me zo goed voorstellen dat je daar helemaal van slag van bent. We gaan duimen voor jou en Miaula voor een goed uitslag en dat er geen uitzaaiingen zijn.
Dikke huggy_sm !
Lieve groetjes van Dani & Lepeltje en natuurlijk nu ook Biscuitje:-)

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 17 sep 2013, 10:03

Dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes. Ik hoop maar dat dit voor Miaula gunstig uitpakt, en ze hier niet eerder dan nodig aan komt te overlijden. Dat is echt mijn grootste angst. Miaula heeft in de loop der jaren (nou ja, ze is pas 5) al een medisch dossier opgebouwd waar je u tegen zegt. Maar dat waren allemaal relatief onschuldige dingen waar ze 20 mee kan worden. Alleen nu dit ontdekt is, voelt het echt alsof haar leventje in gevaar komt, korte of lange termijn. En daar moet ik nu gewoon niet aan denken. Miaula is in die zin echt mijn achilleshiel. Als je haar raakt, raak je mij tot in het diepst van mijn hart.
Ik ben heel benieuwd (of misschien wel huiverig) naar de afspraak bij de dierenarts vandaag, hopelijk pakt dat in de omstandigheden zo gunstig mogelijk uit.

Yaella

Berichtdoor Yaella » di 17 sep 2013, 10:07

Ik kan hier alleen maar heel hard gaan zitten duimen voor je. Heb geen woorden hiervoor. Ik begrijp je volkomen dat alles onder je vandaan klapt als vandaag niet goed uit pakt. Ik zeg ook weleens Jinx is mijn schaduw en dat heb jij met Milau. Ik hoop echt dat je goed bericht zult krijgen en dat je meer duidelijkheid hebt op al je vragen en dat je haar nog heel maar dan ook heel lang bij je mag houden. Sterkte
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Odett

Berichtdoor Odett » di 17 sep 2013, 13:46

Wat een slecht nieuws! Ga hard duimen dat alles is verwijderd en dat dit ook uit de echo blijkt. Heel veel sterkte!
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 17 sep 2013, 17:51

Pfff, een hele opluchting! De echo toonde geen uitzaaiingen in de lever en milt!!!!! Zagen er beiden keurig en vooral heel normaal uit happydance_sm Ik moet haar huid wel heel goed in de gaten gaan houden en bij onregelmatigheden meteen aan de bel trekken. Het kan eenmalig zijn, maar het is ook mogelijk dat de mastocytoom met enige regelmaat terugkomt. Miaula lijkt in ieder geval wel gevoelig voor het ontwikkelen ervan. Voor nu in ieder geval goed nieuws en is er toch een pak van mijn hart gevallen. Merk nu wel dat ik duidelijke spanningen had, die komen er nu uit doordat ik me niet lekker voel. Maar boeiend, dat heb ik over voor deze uitslag. Ik gaf ook aan dat ik vooral heel erg bang was dat ze het vaker krijgt en eraan komt te overlijden. De dierenarts gaf aan dat katten hier wel oud mee kunnen worden, dus ik hoop dan maar dat dat waar is. Denk dat het ook wel afhankelijk is van of het eenmalig is, of met regelmaat terugkomt, én hoe snel je erbij bent. De dierenarts gaf nog aan dat we in dit geval geluk hebben dat ze een sphynx is, omdat het anders nooit zo vroeg opgemerkt zou zijn. En ze sprak weer de bekende zin uit die ik bij Miaula al te vaak gehoord heb: we zien mastocytomen niet zo vaak bij katten...
Ze complimenteerde me ook nog met het feit dat ik zo alert ben, kleine veranderingen opmerk en altijd direct actie onderneem. Ik heb soms het idee dat ik met kleine en vooral vage klachten naar de dierenarts ga, zo ook laatst met Lotus, maar moet toegeven dat het wel altijd gegrond blijkt. Wat ben ik blij dat ik het nu ook niet aangekeken heb, en het bultje meteen weg heb laten halen. Wie weet hoe het gelopen was als ik besloten had om het langer aan te kijken. Dan was het misschien wel uitgezaaid.

Miaula is meteen een medical pet shirt rijker, omdat ze zelfs met de zwemband om haar nek nog bij haar wond kon komen en er duidelijk aan had gezeten. Miaula voelt zich nu wel meteen gehandicapt en bevroor letterlijk. Truitjes vindt ze geen probleem, maar doordat dit meer een romper is, zal ze er aan moeten wennen.

Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » di 17 sep 2013, 17:59

Super, dat is goed nieuws!!

Ik vind haarctrouwens mega schattig in haar nieuwe outfit :)

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 17 sep 2013, 18:10

Dat is geweldig nieuws.....wat zul je blij zijn!! dry_sm

Hopelijk blijft het bij deze ene keer, maar je bent iig alert genoeg om het een volgende keer ook weer meteen te zien.

Pffff zulke dingen vreten aan je, dus je zult vannacht hopelijk weer lekker kunnen slapen, en Miaula heeft een
leuke uitbreiding van haar garderobe toppie_sm
Groetjes Gerry

Lieve

Berichtdoor Lieve » di 17 sep 2013, 18:29

Ik had dit even gemist en zat vol spanning te lezen,
gelukkig lijkt het nu een redelijk goeie uitslag te zijn,
vreselijk voor je Marthe om zo in spanning te moeten zitten voor je geliefde uk!
Die romper staat Miaula wel erg schattig, als is hij dan voor de noodzaak.
ilovemycat_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 17 sep 2013, 18:37

Hoi Marthe
SUPER SUPER dit is toch al een groot geluk meid ,zeker scheelt het een eind dat je zo goed op haar let en dat ze geen haar heeft
het rompertje staat de prinses weer geweldig ;) Kan me goed voorstellen dat ze jouw speciaaltje is ,
Miaula zet hem op meid ,,, dry_sm dry_sm dry_sm Marthe je kan weer door ademen ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » di 17 sep 2013, 20:09

Wauw, *zucht van opluchting* toppie_sm

Terug naar “Dermatologie/Huidproblemen”