Djerba de pineut...

Hier kunt u al uw vragen kwijt over blaasproblemen zoals blaasgruis, blaasontsteking etc.
maria

Re: Djerba de pineut...

Berichtdoor maria » za 03 apr 2010, 19:25

getsie.. ik had ook een rex die ook kon plassen over met name kleding.. zat ik bij mensen op gesprek en dacht ik . ik ruik kattenpis... op een gegeven moment had ik door dat het mijn trui was.. dus gelijk naar drogist en parfum gespoten..
hoop dat het snel over is..want dit is een drama..lijkt mij...

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » za 03 apr 2010, 19:57

O gadverdamme daar word je echt niet blij van zeg!! Klinkt niet goed ik hoop voor je dat het snel over zal zijn, ik ga duimen!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 03 apr 2010, 20:15

Ik heb hier ook een plaspoes zitten. Alles al geprobeerd op medisch gebied maar ze blijft plassen.
De Senseo, tegen de monitor, in je schoenen, aanrecht, prullebak, zakken kattengrit, enz.
Maak je borst maar nat ;)
Charlie zit nu nog aan de homeopatische druppeltjes maar dat is ook niet zaligmakend.
Sterkte in ieder geval.
Groetjes Clem
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 03 apr 2010, 20:38

Dit is op lange termijn niet vol te houden... Daarbij heel je huis gaat eraan...

Dus maar hopen dat het snel weer wat beter gaat ...

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 03 apr 2010, 20:42

Ik hoop ook voor je dat het op te lossen is.
Ik begin de moed een beetje op te geven na vier jaar.
Ik verwacht niet dat het bij Charlie ooit nog over gaat.
Groetjes Clem
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » za 03 apr 2010, 22:26

Jakkie Babs, wat vervelend, maar ook triest voor Djerba de arme jongen, een blaasontsteking doet echt pijn, verhoog de dosis anders eens van de AB en mag je er geen metacam bijgeven (dat mochten wij wel met Simba), laat als dat niet helpt eens een foto van de blaas maken, als daar heel grote stenen inzitten moeten ze die operatief verwijderen dan kom je met een dieet en AB geen stap vooruit ... dat hebben wij toen te horen gekregen + dat ze van hem dan een haar zouden maken D9 .... gelukkig is dat nooit zo ver gekomen .... maar mocht het dieet en de AB + ontstekingsremmers toen niet geholpen hebben had ik het toch wel gedaan .... beter dat dan dat ze van miserie over je boterhammen heenpissen D3

Clemmetje, bij Charlie is het toch geen blaasprobleem dacht ik hé, was het geen gedragsprobleem? .... Zou het niet helpen als je haar eens een tijdje uit logeren zou doen? Dan is dat patroon toch doorbroken, ik denk maar ff mee.
Jij bent echt zo'n heerlijke vrouw, een ander had zijn/haar kat al lang gedropt D4
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 03 apr 2010, 22:49

Ja het is ook triest voor Djerba, maar ik weet zo ook niet wat nog meer te doen .. Net weer een grote plas naast de bak...

Als het dinsdag nog niet verbeterd wil ik ook middels bloedtest zn nieren na laten kijken, en idd een rontgen/echo van de blaas...

Hij zit verder wel echt een stuk beter in zn vel nog steeds, en hij is nog even lief en knuffelig als altijd D10

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 04 apr 2010, 12:07

Ik heb bij Charlie ook foto's alten maken, meerdere AB kuren etc. Feliway, Zylkene, Cistease, etc. Nu al wat verschillende homeopatische middelen geprobeerd. Lachesis (jaloezie) doet wel iets bij haar.

@ Wendy: Zij is twee keer een aantal weken uit logeren geweest en plast daar dan niet. Zodra ze terug is begint ze meteen weer. Isolde bood onlangs wel aan om haar een paar maanden te nemen om dan eens te kijken wat ze doet. Misschien moet ik het eens proberen.

@ Bar: ik hoop echt voor je dat het iets medisch is wat je op kunt lossen. Nogmaals sterke!
Laatst gewijzigd door Clemmetje op di 06 apr 2010, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Clem
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » di 06 apr 2010, 10:44

Nou maar weer gebeld naar de dierenarts.

Opnieuw moet even de urine onderzocht worden of de AB wel iets doet.
Dat moet vandaag of morgen even, en anders moet ie weer naar de dierenarts.

Dan gaan we zn nieren ook controleren, foto/echo maken van de blaas etc...

griddie

Berichtdoor griddie » di 06 apr 2010, 11:38

Hoi hoi

Dit is echt balen nu maar hopen dat ze iets vinden en dat het overgaat.Sterkte

Groetjes ingrid
Afbeelding

Terug naar “Blaasproblemen”