En we hebben weer een plasser!

Hier kunt u al uw vragen kwijt over blaasproblemen zoals blaasgruis, blaasontsteking etc.
ClioCleo
Contacteer:

En we hebben weer een plasser!

Berichtdoor ClioCleo » zo 19 mei 2013, 12:49

Ja, even zuchten als jullie het niet erg vinden.. sad2_sm

Ik dacht het gister al bij 1 van mijn leren fautuils, maar dacht nog.. zal wel niet! Ook had ik van de week een kleedje liggen in het washok waar wat urine op zat.. kan gebeuren dacht ik nog.
Maar vanmorgen zag ik op mijn schone was duidelijk een klein plasje, ook het kattentunneltje op de overloop was nat van een plas en toen ging ik toch ook maar de stoel goed controleren en ja hoor.. ook daar was duidelijk opgeplast.

Met de komst van 2 nieuwkomers in maart hebben we behoorlijk wat stress gehad in huis. Bovendien had 1 (of misschien wel alle twee) tritrichomonos meegenomen uit Oostenrijk, maar inmiddels is iedereen behandeld.
Daarnaast is het nog steeds geen liefde tussen allemaal, maar het gaat wel elke dag beter.

Helaas heb ik nog geen idee wie het is, of het blaasontsteking is, sproeien, of wat anders.

Wordt vervolgd.. maar misschien heeft iemand nog tips?

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: En we hebben weer een plasser!

Berichtdoor Clemmetje » zo 19 mei 2013, 12:55

Dat is balen zeg.
Ik weet er alles van.
Misschien kun je een webcam ophangen en hem/haar daarmee betrappen?
Ik heb ook wel eens mijn laptop de hele ochtend laten opnemen om te kijken wie de dader was.
Heb je zelf al een verdachte op het oog?
Groetjes Clem
Afbeelding

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » zo 19 mei 2013, 13:02

Een webcam zou op zich een super oplossing zijn, ik zal eens kijken of dat mogelijk is. Al zou ik alleen maar iets neerzetten wat uitnodigend is om op te plassen en daar de laptop op projecteren.

Eden is trouwens nu ook een beetje krols aan het worden, dus dat kan natuurlijk ook nog, dus misschien dat het Eden is.
Verder heb ik nog geen idee wie het zou kunnen zijn.

borntoshow

Berichtdoor borntoshow » zo 19 mei 2013, 13:51

Daar ben je lekker mee...maar niet heus. Ik heb hier ook zo,n zeikerd lopen. Moedeloos kun je ervan worden.
Die van mij pist, een volledige blaasleging, keurig voor een v/d 3 bakken. Medisch is er niets aan de hand.

Zo,n opname met de webcam is wel een idee. toppie_sm ..... kunnen we het voorafgaande gedrag lezen.
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 19 mei 2013, 14:11

Wat vervelend zeg.
Je hoopt natuurlijk als je nieuwe katjes krijgt dat de rest het net zo leuk vindt als jezelf maar daar hebben ze toch echt een eigen mening over.
Hopelijk ontdek je snel wie het is zodat je kunt uitzoeken waardoor het komt.
Groetjes, Tilly >^.^<

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » zo 19 mei 2013, 17:41

Brrrrrrrrrrrr, bij mij en kenissen deden de kittens van 16 weken al sproeien Siams en aanverwante PB valt daar helaas voor jou ook onder huh_sm

Onder kittens waren ook poesjes die begonnen met 12 weken zich te insteleren die zijn gewoon erg hormonaal en dominant mijn Siamees begon met 1,5 en ging door tot sterelisatie 5 jaar, haar dochter woont in Frankrijk als kitten gebracht die gaat nog eens de hele zwangerschap door tegen alles wat kan.. Heb een tijd gehad dat ze met elkaar gingen concurreren wie meer plas achter liet, hopelijk gaan ze dat bij jou niet doen mad1_sm

Kan dat het gewoon bij de kat hoort, zou ik proberen degene te pakken en appart te huisvesten om te voorkomen dat ze andere aansteekt, want er gaan echt soms wat mis met dit soort dingen dry_sm
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 19 mei 2013, 19:08

He, wat vervelend zeg! Hopelijk kan je er snel achterkomen wie de boosdoener is zodat je er verder mee kan. Idd een goed idee om een webcam op te hangen oid. Sterkte ermee!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 19 mei 2013, 19:54

Hoi Hoi
Dit is echt een drama ,,kan je de katten apart drinken geven ?? of rode bietensap maken en de om ste beurt ze er 1 pipet van geven dan weet je in ieder geval wie er plast ,SUCCES
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » zo 19 mei 2013, 20:20

Hoi Hoi
Dit is echt een drama ,,kan je de katten apart drinken geven ?? of rode bietensap maken en de om ste beurt ze er 1 pipet van geven dan weet je in ieder geval wie er plast ,SUCCES
Ook een goed idee Wil! dry_sm
Heb bietjes in huis, dus ga dat morgen eens bij de 1e toepassen.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 19 mei 2013, 20:21

Hoi Hoi
SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik duim dat je zo de schuldige er uit kan vissen
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Blaasproblemen”