Huidaandoening van Buck

Tilly

Re: Het is zo zielig! Update.........

Berichtdoor Tilly » vr 13 apr 2012, 22:04

Zo dat is een tijdje terug.........

Ben ondertussen nog steeds druk met Buck.
Zoals jullie misschien nog weten had hij, nadat de konijntjes na een logeerpartij zo'n twee weken terug waren, een terugval. De pukkels kwamen terug en was toch bang dat het door de nijntjes kwam. Toen de zware beslissing genomen om ze uit huis te plaatsen. Had gehoopt dat de oplossing was gevonden en nadat alle pukkels weer weg waren begon ik met afbouwen van de prednison. Het systeem is 2 dagen 2 tabletten, 1 dag niets enz. Nou helaas binnen 24 uur nadat ik de dosis had overgeslagen had hij weer 15 tot 20 pukkels! Paniek paniek..........contact opgenomen met de DA en ze zou erop terug komen. Na een aantal dagen belde de DA met het advies om toch weer met voer te proberen. Maar nu met gekookt paardenvlees of konijnenvlees met pasta of pompoen :( Met het eerste begonnen maar dat vond Buck echt niet lekker. Nu krijgt hij konijnenvlees met pompoen pffff. Hij krijgt dat nu twee weken en begint het sinds een paar dagen ook echt lekker te vinden. Dit moet ik dan combineren met het afbouwsysteem. Heb inmiddels al drie dosissen overgeslagen en het gaat tot nu toe goed.
Daarnaast ben ik afgelopen woensdag voor een consult Bioresonantie geweest. Ik ben niet zo van het alternatieve maar alles wat helpt is beter dan de prednison. Volgens haar is Buck belast met de allergie voor entingen, synthetische stoffen en voeding en een belasting van de nieren (maar dat lijkt me duidelijk vanwege prednison). Heb wat druppels mee voor hem en moet over twee weken terug komen. Het is wel heel apart dat Buck sinds dat consult zeer uitbundig en vrolijk is. Heeft zelfs Clint een klap gegeven :o Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Voor degene die er wat meer van willen weten hierbij wat info (het is wel een stuk voor mensen):
Wat is Bioresonantie

Bioresonantie stimuleert het functioneren van lichaamscellen op basis van lichaamseigen signalen, zodat lichaamsystemen weer beter gaat werken.

Ieder stofje in onze wereld stuurt elektromagnetische signalen uit. Stoffen in ons lichaam dus ook. Deze signalen zijn te meten en zijn een weergave van de stoffen en processen die een sturende rol spelen. Door deze signalen op specifieke punten te meten, kan je een goed beeld krijgen van het functioneren van lichaamssystemen. Uit deze informatie is bijvoorbeeld op te maken of het lichaam tekorten heeft of ergens door belast wordt.

Bioresonantie onderzoek en therapie is bruikbaar bij:
Vrijwel alle Chronische aandoeningen bijvoorbeeld:
•allergieën en intoleranties (iets waar je niet tegen kan)
•gifbelastingen (metalen, verven, chemische stoffen, straling ed)
•moe zijn, lusteloos, geen energie hebben
•Moe blijven na een griep of ernstige infectie (Pfeiffer, longontsteking enz)
•spier- en gewrichtsklachten (Sportblessures, Reuma, Fibromyalgie, Bechterev).
•pijnen (pezen, aanhechtingen, botten, na operaties)
• hoofdpijn (migraine e.d.)
•darmklachten (overgevoeligheden, veel gas, ontstekingen aan de darmen)
•stofwisselingsproblemen (vet, suiker, koolhydraat of eiwit)
•eczeem en astma

Bioresonantiemetingen
De plaats waar gemeten wordt, zegt iets over bepaalde organen of lichaamsgebieden. De sterkte van de signalen die gevonden wordt, zegt iets over hoe die lichaamsonderdelen (goed of minder) functioneren. Bepaalde plaatsen zijn geschikt om belastende stoffen en tekorten in het hele lichaam te meten. Veel gebruikte meetpunten zijn bij de hoeken van de nagels, bijvoorbeeld bij een Vega-test. Met deze metingen kunnen oorzaken van vermoeidheid, allergieën, voedingsintoleranties, giftige stoffen e.d. opgespoord worden.

Ontregelingen
Bij chronische aandoeningen worden altijd disharmonische signalen gevonden. Hieruit kan afgeleid worden dat er iets mis is. Zo’n belemmering of ontregeling kan zeer veel oorzaken hebben. Bijvoorbeeld: infecties, vervuild drinkwater, verkeerde voeding, voedingsintoleranties, allergieën, milieuvervuiling (gif, smog, straling), littekens, zware metalen en bepaalde psycho-emotionele omstandigheden. Als deze ontregelende informatie langdurig of te sterk op het lichaam in werkt, gaan onderdelen van het lichaam steeds minder functioneren of juist heftig reageren. Hierdoor kunnen in de loop van de tijd acute of chronische ziekten ontstaan. Met Bioresonantie help je het lichaam om deze ontregelingen te normaliseren.
Groetjes, Tilly >^.^<

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 13 apr 2012, 22:11

Heel interessant dit Tilly.
Ook omdat je meteen verschil merkte in zijn gedrag.
Doen zij verder dan nog iets behalve de druppels?
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 13 apr 2012, 22:43

Ik ben daar ruim 1,5 uur geweest.
Eerst zijn levensloop besproken. Zij vroeg me n.a.v. z'n gedrag of hij de laagste in de rang is en ja dat zag ze goed. Het is een vrij zachtaardige, bescheiden, onzekere kat.
Dan gaan ze hem doormeten, dan ligt of zit hij op een mat in bijvoorbeeld zijn eigen reisbak met fleece. Ze meten dan zijn lichaamseigen trillingen (frequenties) en dat wordt opgeslagen in dat apparaat. Dan gaat ze meten d.m.v. allerlei ampullen met belastingen en medicamenten en komt ze al metend te weten wat de afwijkingen zijn. Deze ampullen legt ze apart. Dan maakt ze druppels van die ampullen die de afwijkende frequenties moeten gaan prikkelen om te 'genezen'.
Tja, het klinkt wel wat zweverig als ik het zo vertel...........ik moet eerlijk zeggen dat ik hier totaal niet mee bekend ben dus ik zat natuurlijk met verbazing te kijken wat ze allemaal deed.
Groetjes, Tilly >^.^<

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 13 apr 2012, 22:55

Ben eerlijk gezegd blij dat je naar een alternatief bent gaan zoeken voor de predinson, maar ja, ik ben wel "van het alternatieve"... Wat heeft hij gekregen voor druppels als ik vragen mag? (sorry, beroepsinteresse)
Hoop dat het zal helpen en hij van zijn pukkels afkomt en van de predison af kan!
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 13 apr 2012, 23:15

@Manou - ik hoef Buck niets te laten innemen, ik moet hem om de dag Sulph en Tub laten inademen en 2x daags een druppel Bicom op z'n buik te smeren. Dit is eigenlijk een ondersteuning van wat het apparaat doet.
Wellicht zegt het je niets, het is volgens mij op maat samengesteld.
Groetjes, Tilly >^.^<

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 13 apr 2012, 23:20

Ja, zegt me wel wat hoor. Suphur en tuberculinum zijn homeopathische middelen en het inademen is een andere manier van geven. Met bioresonancie ben ik minder bekend, maar wordt vaak in combinatie met homeopathie gebruikt en hoor daar goede resultaten over.
Ik hoop voor Buck ook!
Afbeelding

maria

Berichtdoor maria » za 14 apr 2012, 07:57

Oh ik hoop dat het gaat helpen....

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 14 apr 2012, 10:56

Interessant, hoop voor je dat het gaat werken! Weet uit ervaring, met de kat van mijn moeder (maar ook bij mezelf), hoe lastig het is om huiduitslag de baas te worden, en te achterhalen wat het triggert. Succes en hou ons op de hoogte!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 14 apr 2012, 10:58

Heel interessant inderdaad.
Ik blijf dit ook nog volgen.
Groetjes Clem
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » za 14 apr 2012, 12:52

Geweldig Tilly
dat je dit gedaan hebt
ik heb het met onze hond Broes gedaan en we werden wel iets wijzer
zo mag ik hem absoluut geen advantix meer geven en ander teken spul
en nog wat dingen
ik geloof echt wel in dit soort dingen voor zowel mans als dier
en zeker als je het op een gegeven moment niet meer weet en alleen nog zware medicijnen
die belastend zijn moet gebruiken
wij duimen op een goed resultaat en een dikke knuffel voor de patient

groetjes An

Terug naar “Allergieën”