Allergie Ogen

Hildeke

Re: Allergie Ogen

Berichtdoor Hildeke » za 12 apr 2014, 11:06

Wat een ellende toch.Dit moet haar vreselijk irriteren.
Hopelijk vinden jullie de oorzaak.
Groetjes Hildeke

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 12 apr 2014, 19:45

Hoi Hoi
het lijkt of het een beetje beter gaat ,ze gaat ook minder met haar kop over de vloer.

Zo zagen haar ogen er gisteren nog uit ,ondanks de Metradexason en de prednison ,ik ben daar ook mee gestopt ,
Klopt Yaella dat is wat onze DA denkt ,maar wat ik dan zo raar vind ,is hoe is dat in godsnaam mogelijk dat het dan tegelijk begint in 2 ogen ??
Had het 1 oog geweest had ik gezegd oke maar in 2 ogen tegelijk gaat er bij mij niet in ,
Entropion is het niet zegt hij ,het moet een allergie wezen het is zo plotseling gekomen ,,het is wel hardverscheurend om te zien hoor ,,

Verdorie Peggy wat een drama bij jou een rits tegelijk ;((
Ik ga morgen weer foto's van haar nemen ,kunnen we het mooi vergelijken ,

Afbeelding
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 12 apr 2014, 20:28

Het ziet er nog steeds niet fijn uit maar gelukkig lijkt ze minder jeuk te hebben nu.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Allergie Ogen

Berichtdoor Yaella » za 12 apr 2014, 20:32

Dat klopt Wil kan onmogelijk in twee ogen tegelijk zijn. Dat zou ik ook niet geloven. Plus voedsel allergie ook niet dus is het inderdaad een lucht allergie. Nu iets beter. Gestopt en er is tegen gevallen. Nu goed erachter komen of het pollen zijn stuifmeel of allebei. Zo moeilijk gezien jullie te midden van de natuur wonen. Maar gelukkig iets beter. Ik blijf duimen voor Face
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 12 apr 2014, 20:41

Peggy, wat erg voor Zora. Ik heb het hier ook gehad maar puur als allergische reactie op AB oog zalf. Ogen knal rood derde ooglid tot de helft en het oog was volledig gezwollen en dik en pijn vechten om te druppelen. Daarna virbac antiallergische oog druppels gehad. 1 dag nog rood en pijn maar na twee keer druppelen werd dat minder. Na 3 dagen zwelling en roodheid en pijn weg. 4 de dag ooglid normale positie en kon gaan afbouwen van 4 x daags na iedere dag daarna 1 x minder. Binnen een week was het genezen en klaar maar was zo groot als een Ping Pong bal het oog.

Kan dat niet helpen voor Zora?
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

peggy72

Berichtdoor peggy72 » za 12 apr 2014, 20:47

Zora heeft inmiddels vanavond haar oogje weer open en het felrode is nu weer zacht rose van kleur. Zora werd echt helemaal panisch van de oogcreme........en ging daarna met haar ogen ook nog eens langs de nieuwe natuurklimpaal schaven......met als gevolg weer een grote korst naast haar oog......

ik druppel nu een paar dagen met het zilverwater en dat doet schijnbaar wel zijn werk....en zonder dat ze daarna de klimpaal weer als schuurpaal moet gebruiken.

zij heeft gelukkig niet dat het 3e ooglid over het oog trekt......maar moet zeggen heb zelf ook aardig last van de pollen terwijl ik dat nooit gehad heb :-)

Hoop dat bij die kleine......nou ja klein :-) van jou ook snel verbetering optreed Wil

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 14 apr 2014, 19:38

Hoi Hoi
Peggy wat vreselijk zielig dat ze langs de paal schuurt ;( je kan het ook niet voor wezen
fijn dat ze bij jou beter gaan en jij zelf ook wat een mega shit iets is dit ,heb je nog een bepaalde tijd inhet jaar van die allergie ?heftig he bij jou zoveel dieren ,

Ik heb Face nu AB gegeven pillen,Woensdag gaat ze onder narcose om te kijken of er wat zit .Je zou de sterren wel uit de hemel voor ze willen plukken als het maar over is,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 14 apr 2014, 20:29

Gaat Face al wat beter op de AB Wil?
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 16 apr 2014, 21:23

Hoi Hoi
nee het gaat nog steeds niet goed ,vanmorgen naar de DA geweest daar moest Face onder narcose om in zijn ogen te kijken ,
Gelukkig is het geen allergie ,Face heeft in beide ogen een beschadiging dat word 4x per dag gedruppeld .
dat word een mega gevecht ,(((

Hij kan in de bosjes tegen een tak gelopen zijn of ...... Ik hoop dat hij snel weer oke is ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 16 apr 2014, 21:28

Wat balen zeg Wil.
Hopelijk is het een beetje te doen met het zalven.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Allergieën”