Maandag zijn Boes en Buster aan de beurt voor castratie.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Maandag zijn Boes en Buster aan de beurt voor castratie.

Berichtdoor Clemmetje » zo 20 nov 2011, 19:02

Het is ook nooit leuk om ze achter te laten bij de DA maar soms moet het.
Sterkte.
Groetjes Clem
Afbeelding

riddle

Re: Maandag zijn Boes en Buster aan de beurt voor castratie.

Berichtdoor riddle » zo 20 nov 2011, 19:12

Mag je er niet bij blijven tijdens de ingreep?Dat doe ik altijd, sta er met mijn neus boven op.Misschien een beetje beroepsmisvorming?Er na neem ik ze mee naar huis, en wijk geen moment van hun zijde.Ik word stapelgek als ik ze moet achterlaten.Mijn dierenarts heeft er geen bezwaar tegen.
Ann

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » zo 20 nov 2011, 19:33

Heel veel sterkte morgen!!

Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » zo 20 nov 2011, 19:41

Mag je er niet bij blijven tijdens de ingreep?Dat doe ik altijd, sta er met mijn neus boven op.Misschien een beetje beroepsmisvorming?Er na neem ik ze mee naar huis, en wijk geen moment van hun zijde.Ik word stapelgek als ik ze moet achterlaten.Mijn dierenarts heeft er geen bezwaar tegen.
Ann
Bij mijn vorige DA bleef ik er ook altijd bij, tot het een keer niet kon h1
Ik was bang dat ze het aan het hart had, dus ons Reetje kreeg een echo.
Maar omdat ze het zo druk had kon ik er niet op wachten en moest het tussendoor.
Omdat de dierenarts 45 min rijden was, en op die weg vaak files staan, ging ik heel vroeg weg.
En tot mijn grote schrik waren ze mijn Reetje kwijt surprised_sm
Ze moest hardlopen om te zien hoe het hart reageerde bij inspanning, is ze uit de riem gevlucht en is ze een N-wegen over gerend.
Ze is behoorlijk eenkennig dus liet ze zich niet pakken, hebben haar proberen te vangen met jassen over haar heen gooien.
Ik heb ze zelf gevonden, had 4 kilometer gerend, door paarden achterna gezeten ook nog.
Ze was helemaal overstuur, en zij niet alleen o1
Kreeg ruzie met de DA want dit mag niet gebeuren!!!
Ben er ook nooit meer naar toe gegaan.
En ik moet zeggen dat ik niet weg ben van de DA in Nijmegen, nu uitgeweken naar Lent. Ze is nog nieuw voor me.
Met "grote" dingen ga ik naar Walter Strikkers. Maar dat is een uur heen en een uur terug.
Die stress wilde ik de mannen ook niet aan doen, vandaar een nieuwe DA in de omgeving waar ik er niet bij mag blijven :(
Daarom voel ik ook de spanning, vind het niets ze achter te laten.............
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

riddle

Berichtdoor riddle » zo 20 nov 2011, 19:55

Wat een verhaal zeg!Je kat verdwijnt bij de dierenarts, en je vindt ze 4km verder op terug??Wat een geluk dat je haar terughebt, voor hetzelfde geld was je ze kwijt!Niet te geloven zeg, bij zo'n dierenarts zou ik ook nooit meer gaan, onvoorstelbaar!De rekening lag zeker wél klaar?En dan ga je om hartklachten na te kijken, en staat je poes doodsangsten uit...Op de vlucht, een drukke weg en ook nog eens achternagezeten door paarden, wat zal dat poesje bang geweest zijn!Weet iemand eigenlijk hoe dit wettelijk in elkaar zit?Stel dat je zo echt je dier verliest, daar ben je toch niet goed van.Staat daar dan ergens een soort "straf" voor de dierenarts op?
Ann

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » zo 20 nov 2011, 20:07

Wat een verhaal zeg!Je kat verdwijnt bij de dierenarts, en je vindt ze 4km verder op terug??Wat een geluk dat je haar terughebt, voor hetzelfde geld was je ze kwijt!Niet te geloven zeg, bij zo'n dierenarts zou ik ook nooit meer gaan, onvoorstelbaar!De rekening lag zeker wél klaar?En dan ga je om hartklachten na te kijken, en staat je poes doodsangsten uit...Op de vlucht, een drukke weg en ook nog eens achternagezeten door paarden, wat zal dat poesje bang geweest zijn!Weet iemand eigenlijk hoe dit wettelijk in elkaar zit?Stel dat je zo echt je dier verliest, daar ben je toch niet goed van.Staat daar dan ergens een soort "straf" voor de dierenarts op?
Ann
Nee, was geen poes maar mijn chihuahua. En ja de rekening lag inderdaad klaar.
Het enige was ze zei, we weten nu zeker dat ze het niet aan het hart heeft want anders had ze dit niet overleefd.
Ik was te overstuur om er wat mee te doen, zoals mijn meisje in het hoge gras zat, helemaal nat met ogen die er bijna uit rolde.
Ik heb betaald en ben er nooit meer geweest!!
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

asielkat

Berichtdoor asielkat » zo 20 nov 2011, 20:24

Hoi Stella,

verwen ze nog maar lekker
en probeer jij een beetje te slapen vannacht
maar al me als is dit een simpele ingreep
alleen voor ons is dat afstand van ze doen zo erg
wij duimen dus
een dikke knuffel voor de mannen

tjonge wat een verhaal van die dierenarts dat zou je bijna niet geloven dat dat kan
wat een mazzel zeg

liefs An
Laatst gewijzigd door asielkat op ma 21 nov 2011, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

riddle

Berichtdoor riddle » zo 20 nov 2011, 20:44

Ja, alles zal goed gaan hoor morgen, dit is tenslotte een routine-ingreep die maar een paar minuutjes duurt.
Voor ons is het inderdaad erg moeilijk om onze schatjes achter te laten, maar tenslotte doe je het alleen omdat je het beste met ze voor hebt hé!
Probeer er niet te veel aan te denken, en veel succes morgen!
Ann

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 20 nov 2011, 21:12

Jeetje, wat een verhaal over je chihuahua! Ben zelf dierenartsassistente en moet er echt niet aan denken dat zoiets zou gebeuren (maar daarom zijn onze deuren ook dicht als er dieren los lopen ;-))
Jammer dat je niet bij de castratie mag zijn van je DA als je dat graag wilt. Maar gelukkig is het een korte routine ingreep. Snap het heel goed hoor. Zie zelf bijna dagelijks dieren onder narcose gaan, ook voor grote en soms riscante operaties, maar toen ik laatst mijn eigen lieverd achter moest laten (was te nerveus om erbij te blijven en wilde mijn collega's niet ook nerveus maken) was ik ook behoorlijk gestresst. Maar 's middags lekker ophalen en heel er verwennen (maar dat komt vast wel goed)!!!
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » ma 21 nov 2011, 14:16

En Stella

heb je al wat gehoord
en wat stil he vanmorgen in je huis
we wachten op een berichtje van je mannen

groetjes An

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”