Zinz morgen gecastreerd...

Faysterr

Zinz morgen gecastreerd...

Berichtdoor Faysterr » di 28 aug 2012, 13:26

Na wat te hebben gelezen hierzo en omdat volgende week ons kleine meisje komt maar besloten Zinzel nog voor zij komt te laten castreren! Om te voorkomen dat hij toch ineens snel doorkrijgt (hij is nu 5,5 maand) dat hij een mannetje is en ook om ongelukjes of wat dan ook te voorkomen. En het moet hoe dan ook toch gebeuren..

Dus net de DA gebeld... kan ie morgen ochtend al terrecht! Op zich super fijn zo snel..maar sjee.. stiekem vind ik het maar niks sad2_sm .. mijn kleine, maar inmiddels oh zo grote mannetje... maar goed.. als ik alle verhalen hier zo lees.. en ook nog weet hoe snel de sphynx dames van mijn ouders weer in de krapbaal hingen, weet ik dat het allemaal wel mee valt!

Maar dan nog.. het doet weinig goeds voor je moeder hart unsure_sm

Tania
Contacteer:

Re: Zinz morgen gecastreerd...

Berichtdoor Tania » di 28 aug 2012, 13:45

Ik begrijp je volledig, heb ook last van mijn moeder hart. Mijn mannekes hun castratie is gepland binnen 2 weken en en 2 dagen en heb dan maar een dag verlof opgezet :) zodat wanneer de DA belt dat ze ok zijn ik ze dadelijk kan gaan halen en thuis lekker vertroetelen!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 aug 2012, 13:49

Gisteren net die van twee kittens (nog geen 13 weken) van mij achter de rug en het valt zo mee.
Ze breken 's avonds de tent weer af.
Geen zorgen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 28 aug 2012, 14:11

Ja.. ik weet dat het verdomd weinig voorstelt.. maar gewoon alleen de gedachte al dat ik hem daar achter moet laten maakt dat ik nu al bijna in tranen uit kan barsten... sad2_sm
Lekker emotioneel he? Sjee.. wacko_sm

En wij hebben nog vakantie Tania, dus mijn vriend en ik gaan hem lekker samen brengen, en samen ophalen! En vooral naar dat 2e kijk ik enorm uit!!!!

En nu ligt ie naast mij.. heerlijk in coma..

Afbeelding

Zoek z'n koppie wub_sm

Afbeelding

Zich nog van geen kwaad bewust.. en das maar goed ook.. alssie straks wakker is ga ik "lekker" (jammer dat hij daar anders over denkt.. laugh_sm , ik vind dat gefrunnik altijd heeeerlijk! hahaha!) ff z'n nageltjes knippen en schoonmaken, z'n oortjes uit baggeren en daarna nog ff in bad! En dan het allerlastigste.. vanaf 20u vanavond niet meer eten!! Kleine vreetzak als ie is zal dat nog leuk worden.. ik hoor zijn gemopper en geklaag nu al dat z'n bakje weg is zometeen wink3_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 aug 2012, 14:15

Ik heb mijn kittens pas vanaf 's morgens half vijf niet meer laten eten.
Thuis gekomen na het castreren hebben ze allebei lekker vlees gegeten en later nog een aardige portie.
Dus persoonlijk zou ik het wat later doen zonder eten.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » di 28 aug 2012, 15:18

Bij ons heeft de DA ook de boodschap gegeven om hun vanaf 20 uur nt meer te laten eten en dat leek mij ook een erg moeilijke opdracht!

Geweldige foto's trouwens!

Laat wel zeker weten hoe alles is verlopen!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 aug 2012, 15:28

Die van mij hebben dus vijf uur van tevoren niet meer gegeten.
Bewust omdat ze nog jong zijn.
Hier wordt altijd bij volwassen katten gezegd vanaf 11 uur niet meer eten en twee uur van tevoren niet meer drinken.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 28 aug 2012, 15:30

Hoi Hoi Fay wat goed dat je niet wacht tot er ongelukken gebeuren ,het valt echt zo vreselijk mee ,
ik zag zijn koppie een heel klein Iennie Minnie snuitje schattig laugh_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 28 aug 2012, 16:40

Loopt Zinz dan niet 'n vergrote kans om enorm misselijk te worden morgen, Clemmetje? Dat zou ik echt heel sneu vinden namelijk, als ik dat kon voorkomen! Wel ben ik hem al een beetje "vol" aan het mesten blush_sm Net een portie vlees gegeven (maar ze kregen het niet eens op met zijn 2en!) en was van plan om om 20u het zelfde te doen! Maar dan doe ik het gewoon om 23u nog een portie denk ik! En dan moet ie het er maar even mee doen...! wacko_sm

En ze gaven aan dat hij wel gewoon water mocht drinken..maar hem ook daar maar 2u nuchter van houden dan?

En lekker koppie het Wil? haha! ik ben zo verliefd op dat kleine mannetje!! Tis echt té erg! En nee.. ik heb geen zin in ongelukjes! Ik vind die mini sphynxjes écht geweldig.. en zou heel graag 'n nestje willen, maar ze dan nog grager allemaal willen houden wub_sm want ik zou ze écht niet weg kunnen doen na 13 weken..
Dus daar is gewoon geen beginnen aan! (naast het feit dat ik géén idee heb waar te beginnen wil je gaan fokken, als ik al die ellende mbt HCM zo lees. Dus nee.. ik geniet gewoon waanzinnig van mijn poekies en baal alleen dat ze zo snel groot worden laugh_sm

En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte Tania! Hoe oud zijn jouw mannen als ze geholpen worden? De assitente gaf aan dat ze het eigenlijk pas vanaf 'n half jaar oud doen.. maar omdat Zinzel al best wel 'n forse vent is, en onze kleine Zoë dinsdag komt maakte ze een uitzondering? ph34r_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 aug 2012, 16:45

Hier staat altijd eten dus ik haal het dan gewoon op een bepaalde tijd weg. Wie gegeten heeft dan is prima.
Ik zou nu geen dingen geven die ze anders niet eten want dan zouden ze daar diarree van kunnen krijgen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”