Zinz morgen gecastreerd...

Faysterr

Re: Zinz morgen gecastreerd...

Berichtdoor Faysterr » di 28 aug 2012, 19:38

wink3_sm Nee, ik geef ze ook geen andere dingen hoor! Enige is dat ik ipv normaal rond etenstijd vers vlees gaf, ik het nu vanmiddag gaf en vanavond nog wat wilde geven! Ik ga verder geen gekke dingen geven idd! Maar gewoon even 'n basis zeg maar, dattie niet al teveel honger hoeft te lijden!

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 28 aug 2012, 20:31

Bij hele jonge kittens is het volgens mij idd beter om ze niet zo lang nuchter te houden, maar met 5,5 maand zou ik toch de 12 uur aanhouden. Ze kunnen echt misselijk worden van de narcose middelen en dan gaan ze braken als ze eerder gegeten hebben en kunnen ze zich verslikken. Voor drinken leggen wij eigenlijk nooit restricties op mits het alleen water is.
Sterkte morgen, het blijft toch altijd spannend... Ook al weet je dat ze er snel van opknappen, het blijft toch een spannend moment. Met katten van anderen heb ik er nooit moeite mee, maar toen mijn kleine Caspertje moest (nadat ik het uitgesteld had tot hij echt begon te stinken) vond ik het toch heel spannend, en dat terwijl ik ze toch bijna dagelijks onder narcose zie gaan en daar prima weer uit zie komen....
En fijn dat er dan ook gelijk even naar zijn tandjes gekeken kan worden, kunnen ze die er misschien gelijk uithalen, dan zijn ze maar weg (die melktandjes).

En super schattige foto's!!
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » wo 29 aug 2012, 02:25

Succes straks.. ik ga voor je ventje duimen hoor.. hopelijk is hij er weer snel boven op!
Groetjes Elize

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 29 aug 2012, 07:19

Sterkte voor straks.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 29 aug 2012, 08:27

Ook 5.5 maanden zijn mijn mannenkes dan :à

Good luck 2day Zinz!

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 29 aug 2012, 12:03

Jeeeeeejjj!!! Onze stoere grote kleine Zinzel is weer thuis!

Het is super de puper goed gegaan! Hij lag heerlijk in zijn dekentje te slapen (ze hadden hem lekker ingewikkeld!) toen we hem kwamen halen en opende één oogje half toen hij ons hoorde! Zóóó lief! wub_sm

En hoewel ie al goed wakker was geweest, was ie weer in slaap gevallen en nauwelijks wakker te krijgen door de assistente. En we liepen de deur nog niet uit bij de DA of hij hief zijn koppie op en begon lekker rond te kijken!

Bij thuiskomst hem lekker op de bank genesteld.. maar nee hoor.. meneer stond meteen wankel op.. en wilde van de bank afspringen! Dus ik hem maar opgetild en op de grond gezet. Liep ie al zwalkend door de gang, linea recta naar de studeerkamer (die we toevallig 2 dagen geleden hélémaal opgeruimd hebben en ze er nu wel in mogen komen, eerder was dat altijd verboden terrein.. laugh_sm ) naar de grote zwarte leren stoel die daar in het zonnetje staat! Dus ik heb hem er op getild en hij is lekker gaan liggen en ligt daar nu te slapen!

Dus ik sluip nu continu heen en weer omdat ik hem enerzijds met rust wil laten, anderzijds geen moment uit het oog wil verliezen!

Maar oohhh wat ben ik blij en opgelucht dat het achter de rug is! Ik heb serieus geen oog dicht gedaan vannacht.. mijn vriend werd gek van me.. maar ik was gewoon zó onrustig! Maar ja..tis dan ook mijn baby'tje he? blush_sm

Ben benieuwd wanneer ie weer in de krabpaal hangt!

oh.. en ik had nog genoemd van zijn tandjes.. gingen de DA en ik samen kijken.. waren ze er al uit! Zijn tandvlees was ook en stuk rustiger dan gisteren (wel nog 2 rode puntjes van waar zijn kitten-tandjes hebben gezeten) dus dat scheelde ook weer!!

En terwijl ik dtit typ komt ie aan gezwalkt... ik ga hem evne lekker bij mij pakken!!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 29 aug 2012, 12:08

Heerlijk dat hij weer thuis is.
Nu nog even zijn roes uitslapen en dan is hij vast weer helemaal de oude.
Hou hem inderdaad nog maar een beetje in de gaten nu hij nog wat wankel is.
En wat super van zijn tandjes. Weer een zorg minder. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 29 aug 2012, 13:23

Net toen ik op enter drukte om mijn vorige bericht te versturen kwam er zo'n heerlijke Zinzel miauw uit (yeah! hij doet het nog wink3_sm ) en daarna liep ik wankel naar de etensbak. Heb hem een klein beetje vlees gegeven en daarna ging ie zwalkend door het huis. Eerst naar de slaapkamer, richting bed, maar nee.. eenmaal erop (door mij erop getild) wilde ie er toch weer af, toen weer richting studeer kamer, maar dat was het ook niet helemaal..dus nu heeft mijn vriend hem lekker in z'n dekentje gewikkeld en bij hem neer gelegd en daar ligt ie nu heerlijk te slapen! wub_sm

Tis trouwens wel 'n gek gezicht..die balletjes.. of balzakjes? zo! En ben vergeten te vragen hoe het qua hechting zit... weet jij dat Clemmetje? Laten die vanzelf los?

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 29 aug 2012, 13:46

Bij mijn kittens zijn de balletjes niet gehecht.
Ik ga ervan uit dat dat bij Zinz ook zo is.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 29 aug 2012, 13:50

Super dat Zinz het er zo flink vanaf heeft gebracht! En wat leuk dat jullie hem zo vertroetelen :)

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”