Eindhoven?

marisser

Re: Eindhoven?

Berichtdoor marisser » wo 05 mar 2014, 00:08

dry_sm helemaal top

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 06 mar 2014, 02:27

Geweldig en dat heeft ze ook echt verdiend dan. Dat al die lieve mensen haar nu helpen.
Fijn de kater gaat eerst.
En daarna de poes. Ik blijf het een top initiatief vinden van jou. Dit is echte vriendschap. Fijn om te lezen en probleem voor de poezen is nu opgelost.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 06 mar 2014, 10:46

Geweldig he, we hebben 450 euro nodig en de teller staat nu al bij 385 euro! Dus nog "maar" 65 euro te gaan. Twee poezen gered, baasje blij, en een hoop ongewenste nestjes voorkomen. Joepie! Het is voor het eerst dat ik zo'n online collecte probeer, maar ben erg blij met het resultaat. laugh_sm laugh_sm laugh_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 06 mar 2014, 19:48

Hoi Audrey
is ook helemaal super Ik heb het op mijn face book pagina gezet ,wie weet komt er dan nog meer binnen ,zou super wezen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 06 mar 2014, 21:13

Ik heb het op mijn face book pagina gezet ,wie weet komt er dan nog meer binnen ,zou super wezen
Dankjewel dry_sm dry_sm dry_sm

Er druppelen nog steeds beetje bij beetje binnen. Soms een tientje, soms 5 euro, alle beetjes helpen en dit gaat helemaal goed komen.

Dit is de dame met het katertje (zij wou nog even blijven liggen maar hij wou dat ze NU op ging staan). Hij heet Noodle.

Afbeelding

En dit is mama Lotje (rechts) en zoon Noodle (links).

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 07 mar 2014, 19:56

Wat een heerlijke bekkie's ;)) dat NU kennen we he
Ik hoop dat er vandaag weer wat binnen gekomen is zou geweldig wezen !!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 09 mar 2014, 03:10

Top hoor! Mooie katten en straks geholpen geënt en weer picobello in orde!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 09 mar 2014, 10:26

Noodle is een enorme schootplakker en knuffelmonster. Dat geeft heel veel steun en warmte voor iemand die een moeilijke tijd doormaakt. Goed zo Noodle!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 09 mar 2014, 21:16

Hoi Audrey
zijn dieren niet bijna altijd degene die je zoveel steun geven als er wat is ,ze zijn je onvoorwaardelijk trouw ,
Schiet het al een beetje op met het bedrag ?
lekker dat ze eerst de kater laat doen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 09 mar 2014, 21:28

Yep, dieren zijn steun en toeverlaat en juist degenen die je niet kan missen als het moeilijk met je gaat. Je moet er toch niet aan denken dat die dame midden in de behandeling voor haar depressie ook nog haar katten kwijt zou raken sad2_sm eek_sm En geld kan zo moeilijk zijn. Toen George speciaal voer van de dierenarts kreeg (MD blikjes) kostte dat 6 euro per dag aan eten. Plus 10 euro per week kattenbak (zoveel plaste hij), plus insuline, plus 16,50 per week bloedsuiker checken. Plus alle verdere testen en behandelingen. Eerst ging het vakantiegeld op, toen het spaargeld, maar toen daar het einde van in zicht kwam begon ik me ook wel zorgen te maken. Als het kiezen wordt tussen de kat en de huur wat dan? George in de steek laten is geen optie, bovendien wie neemt er nou een kat die 300 / 400 in de maand aan onderhoud kost en waar je ook nog precies 07.00 en 19.00 voor thuis moet zijn? Maar als ik mijn huis kwijtraak is George ook dakloos. Dan zitten we met ons drieën (incl. siampoes) in de kartonnen doos onder de brug. Nou houdt George erg van kartonnen dozen, maar toch. Ik had ook nooit rekening gehouden dat zijn verzorging zoveel zou gaan kosten. Maar goed, komt tijd komt raad. Van het dure dierenartsvoer over op de Carnibest waar George nog beter op reageert ook. Insuline in grotere flesjes zodat het 1/3 minder kost. Zelf bs testen. Andere kattenbakvulling en minder geplas. Injectienaalden van de diabetesvereniging ipv. dierenarts (scheelt de helft). Woning inclusief kattenverzorging uitlenen aan student ipv. dure kattenoppas betalen. Goedkoop is meneer nog niet maar dit is wel beter vol te houden.

Goed nieuws uit Eindhoven: het hele bedrag is binnen! Mijn bijdrage was wel een rib uit mijn lijf maar een veel kleinere rib dan wanneer die collecte niet gelukt was. Dus... opluchting alom dry_sm . Grappig hoor, dat crowd-funding. Je moet natuurlijk wel met een goed verhaal komen, en mensen moeten om je geven, maar dan kan er toch een hoop. Leuk om dat eens mee te maken. Een aantal mensen gaven anoniem, nou ben ik helemaal nieuwsgierig naar wie dat waren ph34r_sm

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”