Knip knip voor Jolie!

Tanja
Contacteer:

Re: Knip knip voor Jolie!

Berichtdoor Tanja » di 11 mei 2010, 08:09

Sterkte vandaag.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 11 mei 2010, 09:30

Thanks! Ik heb Jolie een half uurtje geleden bij de dierenarts gebracht. Vanmorgen was ze thuis al flink baldadig: ze heeft een doos tissues omver gegooid, is in ochtendjassen gesprongen, heeft mij 10x besprongen, heeft een plant toegetakeld, m'n tandenborstel afgelikt en het kleedje op de badkamer flink aangevallen....
Ze vond het bij de dierenarts allemaal behoorlijk spannend. Ik heb voor haar wel een eigen vertrouwd dekentje meegenomen, waar ze haar ook na de ingreep in kunnen leggen. En nu wachten tot het telefoontje van de dierenarts.

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 11 mei 2010, 09:33

Wat een spring in het veld D5 .... we gaan duimen dat alles voorspoedig verloopt en dat ze toch een beetje rustig is na de ingreep zodat haar hechtingen er niet te veel onder moeten lijden.

Binnen een paar uurtjes is ze weer gezellig thuis!
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Spruit_Elf

Berichtdoor Spruit_Elf » di 11 mei 2010, 09:56

Thanks! Ik heb Jolie een half uurtje geleden bij de dierenarts gebracht. Vanmorgen was ze thuis al flink baldadig: ze heeft een doos tissues omver gegooid, is in ochtendjassen gesprongen, heeft mij 10x besprongen, heeft een plant toegetakeld, m'n tandenborstel afgelikt en het kleedje op de badkamer flink aangevallen....
Ze vond het bij de dierenarts allemaal behoorlijk spannend. Ik heb voor haar wel een eigen vertrouwd dekentje meegenomen, waar ze haar ook na de ingreep in kunnen leggen. En nu wachten tot het telefoontje van de dierenarts.
Herkenbaar!

Mijn katten (vooral Heels) is ook zo druk!
Volgt me overal, bemoeit zich O-VER-AL mee, praat eindeloos tegen je, rent op je, over je, door je heen zowat c8

Ik denk dat het ook karakter is, alhoewel ik hoop dat ze iets rustiger voor je wordt!

Ik blijf duimen!

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 11 mei 2010, 11:07

Alles is goed gegaan! c6 Ik mag haar om half 12 ophalen, want ze was al wakker. p2

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 11 mei 2010, 11:18

Wat fijn dat alles goed is gegaan.
Is toch altijd spannend.
Hopelijk wordt ze wat rustiger.................
Groetjes Clem
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 11 mei 2010, 11:29

Dat is snel .... binnen een half uurtje is ze weer thuis c6
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

geertje

Berichtdoor geertje » di 11 mei 2010, 11:51

Marthe schreef:

Herkenbaar!
Mijn katten (vooral Heels) is ook zo druk!
Volgt me overal, bemoeit zich O-VER-AL mee, praat eindeloos tegen je, rent op je, over je, door je heen zowat
Ik denk dat het ook karakter is, alhoewel ik hoop dat ze iets rustiger voor je wordt!
Ik blijf duimen!
Ik denk ook dat het het karakter is, maar ik geniet van de gekdoenerij. Heel af en toe slapen Heaven en Fly hier eens een hele dag, ik denk dat ze dan echt eens moeten bijslapen. De eerste uren geniet ik van de rust, en daarna begin ik het al terug te missen.
Voor mij liefst geen rustige katten...

Jullie zijn bijna thuis...goed dat ze zo snel naar huis mag, dan ben je toch altijd geruster.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » di 11 mei 2010, 11:57

pfpfp heerlijk als je gebeld wordt en dat alles goed is he? Nu jullie zijn waarschijnlijk al thuis en nu hopen dat ze gauw opknapt en wat rustiger wordt.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 11 mei 2010, 13:05

Ze is inderdaad weer thuis. Ik ben zelf ondertussen weer op m'n werk, maar m'n moeder is gelukkig thuis om een oogje in het zeil te houden. Maarre, rustiger is ze nog niet... n2 Ze heeft, nog slaapdronken van de narcose, nu alweer geen rust in d'r kont. Ze begon thuis meteen te zwalken met haar kopje op half 11 (ze kon hem volgens mij niet eens omhoog houden), wilde niet liggen, wilde niet onder een dekentje. h1
Miaula kwam wel meteen aan haar snuffelen, en gaf een paar likjes. Jolie zelf wilde meteen aan haar wond likken, dus die heeft een jurkje van Miaula aangekregen. Omdat die te groot was hebben we boven een mooi clipje gezet. Zag er erg schattig uit.

Terug naar “Sterlisatie / Castratie”