blaasontsteking en poezenpoep

marshaha

Re: blaasontsteking en poezenpoep

Berichtdoor marshaha » zo 27 mar 2011, 17:48

Het is helemaal mis gegaan.
Vandaag zijn we hummer verloren..
Ik zal straks even het hele verhaal erop zetten

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » zo 27 mar 2011, 18:31

Oh Marsha wat verschrikkelijk voor jullie :( en jullie dochtertje ocharme :(

.... doe het maar rustig hoor, als je er klaar voor bent horen we het wel.

Heel veel sterkte, jullie zullen hem missen, arm ventje!
g3
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 27 mar 2011, 19:16

Jeetje Marsha wat vreselijk.
Heel veel sterkte daar.
Groetjes Clem
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » zo 27 mar 2011, 19:31

O nee Marscha wat erg!! Wat een drama, als ik me niet vergis hadden jullie Hummer toch nog helemaal niet lang en hadden jullie eerst Yumi die is overleden en toen kwam Hummer? Vreselijk...heel veel sterkte voor jullie daar g3
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Jewels
Contacteer:

Berichtdoor Jewels » zo 27 mar 2011, 19:34

Oh wat erg... Veel sterkte!
Groetjes,Kim

Afbeelding

borntoshow

Berichtdoor borntoshow » zo 27 mar 2011, 19:47

Afbeelding

Héél veel sterkte.
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 27 mar 2011, 20:02

Hoi Marscha
Meid wat is dit vreselijk ,,dit doet zo zeer ,
onwijs veel sterkte hiermee ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 27 mar 2011, 20:37

Marsha wat een vreselijk nieuws , dit is zo ontzettend oneerlijk.
Heel veel sterkte .pfff Ik word hier zo triest van.
Groetjes Hildeke

marshaha

Berichtdoor marshaha » zo 27 mar 2011, 21:46

O nee Marscha wat erg!! Wat een drama, als ik me niet vergis hadden jullie Hummer toch nog helemaal niet lang en hadden jullie eerst Yumi die is overleden en toen kwam Hummer? Vreselijk...heel veel sterkte voor jullie daar g3
je hebt gelijk, we hadden Yume, daar hebben we maanden mee gedokterd en uiteindelijk voor haar 4e verjaardag al moeten laten gaan.
de fokkers van haar vonden dat zo erg, en zochten voor een hond in hun gezin (hadden er 4) een nieuw huis, ofja, hij paste niet in de groep omdat hij te verlegen was. en er waren al mensen voor geweest, maar ze wilde hem niet zo maar weg doen. totdat ze aan ons dachten.
Hummer is bij ons helemaal opengebloeid, en was zelfs naar bezoek toe niet meer verlegen maar blij, zoals je bullies kent! we hebben hem sinds oktober/november

vorige week donderdag moest hij overgeven, en hij bleef eigenlijk ziekjes. ik ging toen met het plasje van Bruce naar de DA vrijdag en vroeg meteen omdat Hummie niet lekker was, wat ik ermee moest. Ze wilden hem toch even zien als het kon.
Dus naar het spreekuur, een uur wachten met een bange hond en druk kindje, maar ok..
"Kan hij iets opgegeten hebben wat niet hoort?" ja natuurlijk, dat gebeurd wel vaker
Dus is er een foto van zijn buik gemaakt. Daarop was veel onrust te zien en een metaal iets. Conclusie: laat hem maar hier, we maken het zsm open. het moet eruit. Dat schijnt bij veel honden voor te komen, no worries..
Volgende dag mocht hij naar huis, gelukkig! hij was nog suf, maar gelukkig thuis. dat was dus zaterdag
maandag hebben we nog gebeld dat hij nog niet echt helemaal opgeknapt was, maar dat moesten we tijd geven ivm de narcose.. ok
dinsdag was hij aan het hijgen en zelfs soms kreunen. en smiddags toen ik hem aankeek zag ik de eerste druppeltjes bloed uit zijn buik druppen.
ik ben meteen in de auto gesprongen mt hem naar de DA terug, inmiddels in tranen.
het zou nog niet erg zijn, zijn wond was ontstoken. dat was rond de middag.
ik ben even gaan werken, hij is 2 uur alleen geweest en toen we thuiskwamen schrok ik me dood, er lag overal bloed. en veel
Meteen dus weer naar de DA. marko is toen gegaan, ik ben de kleine in bed gaan doen.
ze hebben hem toen weer geopereerd om te kijken binnenin. nar het scheen hadden ze nog een draadje over het hoofd gezien, deze nu verwijderd en nog een keer goed gespoeld. van deze operatie heeft hij buikwand- of vlies weet ik veel -ontsteking. dus een bacterie van de operatie.
iedere dag ging het slechter, hij is daar aan het infuus gebleven. sochtends is marko naar hem toe geweest, en savonds ik, iedere dag.
gisterenavond nog toen we weg gingen bij hem hebben we de fokkers laten weten dat we dachten verbetering te zien. terwijl de DA toen ons zei dat ze er een hard hoofd in had. wij niet, hij zou en moest erdoor komen
hij is net 2 geworden, en echt een beer van een hond.
de DA zei al dat dat ook de rede was dat hij uberhaupt nog leefde. iedere andere hond had dit al niet gehaald.
vanmorgen werden we al gebeld door de DA.. hij had het opgegeven onze hummer meende de DA. ze hadden hem nog niet zo slecht gezien.
wij zijn erheen gereden, hij reageerde amper
we hebben meteen de fokkers gebeld, en die kwamen ook.
de DA zei dat het eigenlijk allemaal geen zin meer had, ze hadden hem opgegeven.
Wij hebben geeist dat ze hem nogmaals zouden open maken, inslapen wilde hem toch, maar probeer dan op z'n minst de laatste keer, zodat iedereen zeker zou weten wat er nu precies was, en hem nog een kleine kans geven natuurlijk!! ze hebebn de behandelend arts opgebeld en die kwam meteen af, ze gingen hem opereren.
ze hebben ons erbij geroepen toen alles duidelijk was, en het laten zien. de darmen waren beschadigd op stukken die ze niet kunnen verwijderen, er was van binnen te veel kapot. en als we hem niet nu zouden laten inslapen zou hij binnen een paar dagen vanzelf sterven. met de pijn erbij..
hoe oneerlijk kan het zijn. daar stierf dus onze bull, onze mooie lieve bullie..

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 27 mar 2011, 22:01

Heb met verbijstering net je verhaal gelezen..Wat ongelooflijk wat er met Hummer gebeurd is... Dat moet ongelooflijk hard en emotioneel zijn. cray2_sm Zo jong nog, hij had nog vele jaren mee moeten gaan... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met het overlijden van Hummer.

Terug naar “Gezondheid Overig”