Joris is ziek!

Babsiej

Re: Joris is ziek!

Berichtdoor Babsiej » za 14 mei 2011, 22:09

Hopen dat de medicijnen snel zijn werk gaan doen.

En inderdaad maar hopen dat het geen Giardia is, dat is zeer hardnekkig!
Misschien kun je ook eens vragen naar Tritritrochomas foetus, dat is ook een parasiet en komt steeds meer voor.

Beterschap voor Joris!

nonalize

Berichtdoor nonalize » za 14 mei 2011, 23:12

Wat vervelend dat Joris ziek is.
Hopelijk werkt de medicatie snel.
Dikke knuf voor Joris
Groetjes Elize

Pickles

Berichtdoor Pickles » za 14 mei 2011, 23:45

Hij ziet er nu in ieder geval niet meer ziek uit, heeft me zopas uitbundig begroet, heb pas gedaan met werken, hij klimt op me, kopt kopjes geven, mishandeld mijn laptop en dit alles om zo dicht mogelijk bij vrouwtje te zijn lach_sm
Vanmiddag heeft hij buiten gezeten en gespeeld, dus echt ziek lijkt ie niet meer te zijn. Of ie al terug eet weet ik niet,, ik laat hem nog even doen tot morgenochtend, dan zou ie toch wat moeten eten.

De dierenarts heeft zijn koorts genomen en hij had 39.3, is dat koorts? Zij zegt van nog niet echt, ze kunnen van stress bij de DA ietsje meer temperatuur hebben zegt ze, maar vind ik toch zo een beetje een rare uitleg, ik dacht dat 39 gr al koorts was bij een sphynx?

Dank voor de communiewensen, het zonnetje hoeft niet echt van de partij te zijn want de brunch is binnen en haar eigenlijke communie heeft ze vorige week zaterdag al gedaan en toen was het echt warm. Maar wij moesten werken dan dus vandaar morgen de feest voor haar.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 15 mei 2011, 16:51

Hoe is het nu met Joris?
Fijn dat hij gisteravond al wat vrolijker was.
39.3 is net aan wat de temp betreft. Normaal is tussen 38.5 en 39.5
Hopelijk heeft hij het ergste gehad.
Groetjes Clem
Afbeelding

Pickles

Berichtdoor Pickles » zo 15 mei 2011, 23:34

Joris doet het goed hoor, is levendig en beetje gek hahaha.
Maar het eten wat ik kocht, die Hills, is echt niet goed voor hen, Pickles is nu ook aan de platte, en mijn huis stinkt want hij is er net zo lekker heerlijk door gaan lopen bah bah bah, Pickles is toch een smeerpoets hoor,(lijkt ook wel of die vierde generatie Miki in zijn stamboom er voor iets tussen zit LOL) alls onder, de bank, de vloer, alle vies bad_sm en dan moest ik hem nog te pakken krijgen om hem schoon te maken.. whistle_sm Pickles is niet ziek hoor, dat niet, en Joris die wil helemaal niet eten van die Hills. Wat hij wel wil zijn de hondenkorrels die hier nog staan in een zak, een restje van onze hond..die eet hij met heel veel smaak op en het mannetje moet toch iets eten hé. Duimen dat morgen hun bestelde voer toekomt.

dadelus
Contacteer:

Berichtdoor dadelus » ma 16 mei 2011, 17:05

Fijn dat hij weer beter is alhoewel platte kak in huis een vervelende bijwerking is...succes
Wij hebben een sphynx verslaving! YES!

Groetjes Kurt, Annick, Mayté - Maye & Marvin & Aayla & Anariko

www.ostendsphynx.tumblr.com

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 16 mei 2011, 17:13

platte kak in huis is niet plezant en zeker niet als ze er dan nog intrappen en heel je huis rondrennen.
Onzen diddl deed dat vroeger ook altijd, daarin trappen, en dan zette hij een sprintje in en moesten we door het hele huis door achter hem aanrennen, hem volgen was niet moeilijk, je moest gewoon de kakremsporen achterna gaan...
Gelukkig is hij dat afgeleerd
Afbeelding

Ramses

Berichtdoor Ramses » ma 16 mei 2011, 18:25

leuk tehoren dat Joris al weer beter is oef zou ik zeggen
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 16 mei 2011, 18:28

Hoi Hoi
wat heerlijk om te horen dat het steeds beter gaat ;)) ik hoop ,dat hij geen 1 x meer door de poep heen gaat rennen ,,,ach je weet dat het beter gaat ,Dat is giga belangrijk ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Pickles

Berichtdoor Pickles » ma 16 mei 2011, 18:59

Hoi Wil, het is niet Joris die door zijn poep rent hoor, die is hardstikke proper ook al poept ie plat, nee het is vieze Pickles, dat is echt een smeerpoets hé, die crosst er lekker door en dan de kamer door, met ikke erachter...je raadt het al hé.
Vanmorgen verdorie weer hé, ruik ik iets, kijk ik naar mijn slaapkleed...wat denk je??? Jakkes....ikke terug in achtervolging...Pickles onder de bank door en erover uhum poetswerk genoeg weer en dat allemaal op mijn nuchtere maag.
Zou het er iets mee kunnen te maken hebben dat zijn bet-overgrootouder een MIKI is???? lach_sm

Terug naar “Gezondheid Overig”