dieet

Anunaki
Contacteer:

Re: dieet

Berichtdoor Anunaki » zo 28 feb 2010, 18:08

800 gr. is inderdaad heel veel t4
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » zo 28 feb 2010, 21:08

Wauw zeg dat ik wel heel knap van jullie. Maar nu snap ik wel waarom Heaven op Helga en herr ? zit te loeren. D5 Maar goed hoor, knap werk van jullie
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

The Gex Files
Contacteer:

Berichtdoor The Gex Files » zo 28 feb 2010, 21:41

Gefeliciteerd dat is echt heel netjes!

yael

Berichtdoor yael » ma 01 mar 2010, 11:14

knap hoor geertje
wij hebben een hele dikke jessie
ze weegt 8 kilo
we hebben 5 sphynxen en afgepast eten geven lukt ons niet
we wten dat als jessie zo doorgaat dat ze wel heel veel problemen krijgt
we zitten te denken om haar te herplaatsen bij iemand die de hele dag thuis is en zo haar kan laten afvallen maar ja je doet niet zomaar je kat weg dat is een heel proces we houden erg veel van haar en willen haar eigelijk niet kwijt

geertje

Berichtdoor geertje » ma 01 mar 2010, 11:29

Ik besef heel goed dat het een probleem is als je meerdere katten hebt om er dan één te laten afvallen. Het is al zo moeilijk met 2 katten.
Herplaatsen is natuurlijk voor jullie ook heel moeilijk, maar 8 kilo is wel heel veel :roll:
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Kika

Berichtdoor Kika » ma 01 mar 2010, 11:51

Ook hier een dieet probleem. Toen ik voor 2 weken met Kiran naar de DA ging voor jaarlijkse controle, kreeg ik te horen dat hij te dik was. Op een jaar tijd was hij 1,2 kg bijgekomen (zijn huidig gewicht dus 7,2 kg) en dat was toch net iets te veel. Dus Kiran moest op dieet voeding, Hills r/d en dan ook nog afgewogen, 65 g/dag of 55 g als hij 's avonds nog wat natvoer krijgt. Vroeger stond hier dus dag en nacht droogvoeding ter beschikking (Orijen), maar dat kan dus niet meer. Probleem is dan ook dat hier nog 2 andere katjes rondlopen. Voor Scooby vormt dat totaal geen probleem omdat die meer natvoer eet dan droogvoer. Maar Kika is zo'n dametje dat alleen maar wil eten wanneer zij wil en niet wanneer ik het haar voorschotel. Kiran eet dan weer niet graag alleen. Als ik hem bv. in de keuken zet met gesloten deuren wil hij niet eten of ik moet erbij blijven. Verder is het dan ook zo dat beide dames ook heel tuk zijn op de Hills r/d en dus steeds mee in Kiran's bakje zitten.En ik vind die 65 gr al zo weinig voor hem. Enfin, het is een heel gedoe om ervoor te zorgen dat ze alle 3 hun voeding hebben. En voor zover ik tot hiertoe kan zien is Kiran nog geen gram afgevallen. Als de zak Hills op is, moet ik terug naar de DA en hoop dan dat er toch resultaat zal zijn. Volgens de DA zou hij moet afvallen tot ongeveer 6,7 kg. Dus nog wel een weg te gaan zo. Spijtig dat er geen Sonja Kimpe bestaat voor poezen (de belgen hier kennen haar wel denk ik).
Afbeelding
Hugs and cuddles
Danny, Kiran, Kika en Scooby
Mike, in loving memory

geertje

Berichtdoor geertje » ma 01 mar 2010, 12:02

De eerste maand dacht ik ook dat het dieet niet hielp bij Heave, en plots was er 800 gram af, dus nog even volhouden.
Spijtig dat er geen Sonja Kimpen bestaat voor poezen (de belgen hier kennen haar wel denk ik).
Jij zal zelf voor Sonja Kimpen moeten spelen vrees ik.
Veel succes met de 'afvalrace'!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Terug naar “Gezondheid Overig”