Onstoken oogje

MaaikeV

Re: Onstoken oogje

Berichtdoor MaaikeV » wo 13 mar 2013, 20:59

Ooh op die manier! oke zal het onthouden :) Dank je wel!
Gisteren begonnen met de Ab kuur.
Ik zag Max eten, hem gelijk zijn pilletje gegeven en daarna snoepstaafjes. Helemaal goed!
Oogdruppels ben ik ook mee begonnen en die vind ie niks.. is meer een ooggel en is lastig te geven, als ik in het tubetje knijp komt er super veel uit en stopt niet als ik de tube loslaat dus alles zit eronder.. maarja mag ook niet met de tube tegen het oog komen.. dus dan maar op die manier haha. Als hij het maar in zijn oogjes krijgt. Hopelijk gaat het nu snel beter met hem

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 14 mar 2013, 19:30

Hoi Maaike
fijn dat de pillen er wel ingaan ,vraag volgende x gewoon echte druppels ,is veel handiger dan die zalf
Inderdaad zit het overal .behalve in het oog ;( Als je de zalf op een koude plek bewaard gaat dat iets makkelijker .
SUCCES!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » di 19 mar 2013, 18:52

Ja zal ik zeker doen! deze pasta was echt k*t om te geven.. maar goed die zijn nu ook voorbij en zijn oogjes doen het super goed toppie_sm
Hij zit nu op de 7e dag AB en moet nog tot de 20e.. elke keer wel een strijd om het te geven want meneer vertrouwd de Easypill niet meer.. dus meng ik het door zijn vlees, maarja soms wil hij die niet en dan moet ik hem toch in zijn bekje doen..
Maarja ik zie hem wel veranderen, dus nog ff volhouden

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » di 19 mar 2013, 19:10

Fijn dat het nu zo goed gaat.. ja die strijd met pillen is heeeeeeel herkenbaar.. Heb het hier ook met Bo, die weet al precies hoe laat het is als ik er aan kom als ik haar een pil moet geven. Blijkbaar loop ik dan anders ohmy_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 19 mar 2013, 19:14

Fijn dat er vooruitgang is Maaike. En de pillenstrijd is hier ook bekend. Lang niet bij allemaal gelukkig.
Groetjes Clem
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » di 19 mar 2013, 20:11

Ja ben niet de enige dus.. ja Max merkt ook als ik kom met pil of zonder haha
Maarja uiteindelijk krijgt hij ze binnen en daar gaat het om :)
Kattensnoepjes slikt hij ook ineens door, dus een half pilletje is dan ook makkelijk voor hem

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 19 mar 2013, 20:57

Hoi Hoi
Toppie dat het nu de goede kant opgaat ,en je de medicijnen er wel inkrijgt ,
Ik denk dat wij het gewoon op ze overbrengen dat we ze gaan pillen of zalven ;) de slimmeriken
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » wo 20 mar 2013, 12:32

Ik spoel ook altijd de oogjes eerst met zoutoplossing en mag je het pilletje niet oplossen in water? Ik doe dan een pilletje in een spuitje, trek wat water op niet teveel, juist genoeg om het pilletje op te lossen, dan trek ik lucht bij dat ik het spuitje goed kan schudden zodanig dat het pilletje oplost en dan voor ik het geef lucht er weer uit en hup in de kat. Soms moet je het spuitje even laten liggen als de pilletjes moeilijk oplossen maar ik doe dit praktisch altijd zo en het lukt elke keer weer. Vermalen en door kattenmelk of viyo met een spuitje doet het ook goed.

Terug naar “Gezondheid Overig”