Shari kwijnt weg

manoe76
Contacteer:

Re: Shari kwijnt weg

Berichtdoor manoe76 » vr 14 jun 2013, 20:45

@ Manoe,
Nee dit is al een paar maand aan de gang maar geleidelijk aan en van in het begin stond ze onder dokterstoezicht.
Is ze ook onrustig? En ligt ze graag warm of juist koud? Ik heb even zitten kijken en heb wel een middel in gedachte... even afhankelijk van je antwoorden...
Afbeelding

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » za 15 jun 2013, 22:11

@ Peggy, ja ze hebben al foto's gemaakt om alles kunnen uit te sluiten van haar kopje tot aan haar staart.
@ Manoe, soms ligt ze op de verwarming en dan weer niet. Ze is wel altijd op haar hoede maar dat kan ook zijn omdat ze blind is. Soms mag je ze knuffelen en dan ineens heb je een haal vast ze is echt onstandvastig.
Ze eet heel goed en toch blijft ze gewicht verliezen, ze ziet er echt uit als een uitgemergeld katje en haar vacht staat er ook enorm slecht bij.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 16 jun 2013, 21:56

Hoi Sofie,

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw moeder tegenover homeopathie staat, maar ik heb wel een goed gevoel bij het middel dat ik in gedachte had. Het middel waar ik aan denk is iodium, dat heeft een enorme eetlust en wordt toch mager. Er is onrust en kan een wisselend humeur hebben. In de les vielen de woorden: mensen die de holocaust hebben meegemaakt. Dat associeer ik met het wegkwijnen, maar dat is wel een beetje gevoelsmatig moet ik toegeven. Ook de blindheid past bij iodium.
Als jouw moeder hier voor open staat moet je me maar een mailtje/pb'tje sturen.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 23 jun 2013, 10:31

Hoe gaat het nu met Shari Fieken?
Groetjes Clem
Afbeelding

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » ma 24 jun 2013, 11:35

Lief dat je het vraagt Clem. Ze is nog steeds hetzelfde, diarree is wel minder en ze heeft er schijnbaar zelf geen last van maar het blijft raar.

Terug naar “Gezondheid Overig”