gezwollen melkklieren kitten

Yaella

Re: gezwollen melkklieren kitten

Berichtdoor Yaella » vr 09 mei 2014, 02:38

Haha Clem zie dat helemaal voor me. Hier ook Jayce heeft nog steeds zijn staafje. Maar bijt springt erop althans gaat eroverheen staan. En kijkt dan verschrikt op van wat doe ik nu eigenlijk waarna hij vervolgens los laat en de benen neemt. Maar inderdaad raar de hormonen dat het gewoon doorgaat terwijl ze geholpen zijn.

Ja ik zou ze ook even apart zetten. Is nog zo'n jong muppie! Je zult zien dat de schijven onder haar tepels af nemen nu ze krols is. Zal zo'n 4 tot 6 dagen duren. Maar sta niet raar te kijken dat ze het na 14 dagen weer krols is.
Mijn Jinx ook jenry hadden extreme schijven. Dat zelfs Jenty verdacht werd op het Dolly Parton Syndroom. ( enorme schijven) beide zijn ze om de 14 dagen een goede week krols. Soms wel eens 13 dagen achter elkaar. Seizoen of geen seizoen. Dus dat sloopte ze waardoor ik ze met 6 maanden oud al aan de pil moest doen. Ging non-stop door. Hoeft niet ze te zijn bij jou meisje. Maar sta niet raar te kijken als ze straks krols af is maar het zeer snel weer op komt zetten.
Succes met de miauw concerten !
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Gezondheid Overig”