Voor degene die zelf Chippen

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Voor degene die zelf Chippen

Berichtdoor Wil » zo 16 nov 2014, 14:56

Hoi Raaf
die gechipt heeft moet jou het adres doorgeven van de database ,,

Raaf ik heb chip's van 8 mm jij hebt nog de oude grote ,Jij hebt ze de 1/2 groter gehad ,en ja die zijn groot ,;(
door dit topic had ik natuurlijk weer de bibbers om de kleintjes zelf te gaan chippen ,
heb gelijk de chip's gepakt dan had ik het achter de rug ,geen 1 van de kleintjes heeft een kik gegeven Joop hoeft ze niet vast te houden ,en het ging top ,,Ze waren ook niet bang of geschrokken ,Daarom dat ik deze tip ook doorgaf ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Raaf
Contacteer:

Re: Voor degene die zelf Chippen

Berichtdoor Raaf » zo 16 nov 2014, 17:22

Hee Wil,

Ik vond hem ook al zo groot, helemaal omdat ik die van jou op de foto had gezien.
Balen, maar dat kan je gebeuren als je het niet volgens de officiële weg doet.
Inmiddels probeer ik hem wél al te voelen.......maar ik twijfel echt of de chip er nog in zit.
Gelukkig is de rust weer wat terug aan het komen, ook bij Paul.
Zijn neus geneest snel, dus die schade valt mee en de schrik gaat er iedere dag een klein beetje meer uit.
Ik hou de club expres even dicht bij elkaar in de woonkamer en het gegrauw en gesnauw blijft achterwegen.

Volgens mij staat Paul inmiddels wél geregistreerd ( heb daar ook een bedrag voor moeten overmaken ) maar ik méén allemaal dat er nog een verhaal áchter kwam.
Daar moet ik dus ook nog even over na bellen.

Fijn dat het bij jou kleintjes allemaal wel weer vlekkeloos verlopen is......het chippen.
Bij mij was dat gewoon een grote vergissing.
Denk dat de chipster dit verhaal ook nooit meer vergeten zal......hoe lang ze dit werk ook zal blijven doen eek_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Terug naar “Gezondheid Overig”