De ogen van Dobby

Ann_82

Re: De ogen van Dobby

Berichtdoor Ann_82 » di 29 dec 2015, 13:47

Dank voor jullie steun.

Het ene moment ging het even heel slecht: hij wilde naar de kattenbak toe en viel wankelend omver. Dierenarts gebeld en hij zei dat dit wellicht was doordat ie zo slapjes was door de koorts en het niet-eten.
Koortsremmer gegeven en na een dik half uur stond meneertje op om wat natvoer te peuzelen, wel 12 catisfactions te verslinden en enkele korreltjes Royal Canin. Drinkbakje en kattenbak bezocht en nu zit ie weer op zijn verwarmingsnestje.
De koortsremmer slaat dus nog aan, maar voor hoe lang?!
We wéten dat dit gewoon uitstel is...
Maar het is zo verdomd moeilijk.

Dalila

Berichtdoor Dalila » di 29 dec 2015, 13:49

Wat een heftig half jaar voor jullie.. Al 2 katten moeten afgeven en nu zo'n lief klein hummetje nog! Mijn hart bloed voor jullie. En zo'n besluiten zijn zeker moeilijk je hecht je en houd van je dieren...
Veel sterkte! sad1_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 29 dec 2015, 14:29

Hoi Ann
meid wat een nachtmerrie wat is dit vreselijk ,je word steeds heen en weer gegooid tussen hoop en wanhoop ,,
Wat moet je met een mega dubbel gevoel zitten nu ,,

Net wat Audrey zegt ,het korte leventje wat ze dan hebben hebben ze heel veel liefde en aandacht gehad dat is dan het kleine beetje waar je je aan vast kan houden ,,
Moet je nog een keer terug met Jinx ?? hou zijn balletjes in de gaten ,,

Ilona praat jezelf geen schuldgevoel aan dat is NIET nodig ,niet jij had moeten weten wat je moest doen ,maar jou DA ,veel DA denken dat ze goed zijn en alles kunnen omdat de particulier vaak niet beter weet ,hij had moeten zeggen we moeten Dobby opsturen voor sectie ,dat is de enige manier om het te weten ,
Ook Dobby heeft bij jullie alles gekregen wat zo'n hummel maar nodig heeft een heel goed huisje met alle liefde die er was,dat is wat een kat weet ,gelukkig niet hoe oud of jong ze gestorven zijn ,,

Ann mega veel sterkte g3 g3
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 29 dec 2015, 19:06

Een dierenarts uit duizenden zo te horen......en deze zijn schaars. FIP is gewoon een hele oneerlijk ziekte en lijkt ook altijd de liefste katten te treffen. En je zult je zelf altijd afvragen wat als.......of als ik dat nog geprobeerd had......maar je hebt niet echt een keus bij fip. Hoeveel geld en medicijnen je er tegenaan smijt....dit is en blijft een oneerlijk gevecht. Ik wens je heel veel sterkte

Ann_82

Berichtdoor Ann_82 » di 29 dec 2015, 19:33

Hij heeft verder door de dag erg flink verschillende keren gegeten.
Helaas heeft hij de rest van de dag geslapen.
Enkele keren kwam hij uit de zetel en wankelde hij soms een aantal meters op zijn achterpootjes. (Niet altijd.)
Ik weet echt niet wat te doen...
Graag wil ik nog even morgen afwachten, maar dan is het oudejaar en met nieuwjaar vind ik wellicht ook geen dierenarts om eventueel in te grijpen :-(.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 29 dec 2015, 19:43

Hoi Ann
je hoopt altijd zo dat hij toch beter word en de andere het fout hebben ,ik kan me dat zo goed voorstellen ,bij iedere hap die hij neemt ben je blij ,,
mega knuffel Ann we denken aan jullie
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 29 dec 2015, 20:17

Wat een nachtmerrie, dat ook bij Jinx de FIP lijkt te winnen... Ik had zo gehoopt dat Jinx er wel doorheen zou komen, maar helaas lijkt ook dit leven dus veel en veel te kort te mogen zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte, het lijkt me een afschuwelijk moeilijke keuze om te moeten maken wanneer het genoeg is. Volgens mij blijf je stiekem altijd nog hopen. Zoals anderen ook al gezegd hebben: verwijt jezelf alsjeblieft niks! Als het echt FIP is, is het een gevecht dat je niet kan winnen. Heel veel sterkte voor jullie.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 29 dec 2015, 20:34

Het is ook moeilijk Ann, je wil zo graag dat het goed komt.
Kun je niet met je DA overleggen dat er iemand bereikbaar is tijden de jaarwisseling en nieuwjaarsdag zodat je ook dan die beslissing kunt nemen als het moet.
Groetjes Clem
Afbeelding

Ann_82

Berichtdoor Ann_82 » di 29 dec 2015, 20:54

Ik wacht morgen even af - als het slechter is, valt dan de beslissing.
Als het beter lijkt (tsjah, as if...), vraag ik gelijk wie ik zou kunnen bereiken, zodat ik de situatie niet moet laten afhangen van feestdagen.

Hij eet echt erg flink, als je het bordje natvoer voor 'm neer zet, hij waste zichzelf ook net. Wat een vechter! :-(
Moest ie niet eten, zou de beslissing gemakkelijker zijn.
Ooit werd me gezegd: een kat die zich slecht voelt, eet niet meer. Dat doet me zo twijfelen.
Hij verplaatst zich amper, zet enkele stapjes (merkt dan wellicht dat het niet lukt) en kegt zich terug bij me. Ik zit al quasi de hele dag bij 'm in de zetel.
Zijn achterpootjes lijken niet goed mee te willen. :(

Lief dat jullie mijn zorgen willen aanhoren...
Ik weet niet waar ik m'n verhaal anders zou kwijt kunnen. :(

Dalila

Berichtdoor Dalila » di 29 dec 2015, 21:14

Denk dat iedereen hier intens meeleeft g3
Afbeelding

Terug naar “Gezondheid Overig”