Zorgen om Jazz

Tilly

Zorgen om Jazz

Berichtdoor Tilly » vr 05 feb 2016, 21:38

k wil even mijn zorgen om Jazz met jullie delen.
Jazz sukkelt al een tijdje met ontstoken ogen en heb de afgelopen maanden regelmatig zijn ogen moeten zalven. Zo was het over en zo was het er weer. Het was niet heel erg maar als ik een geel kloddertje zie laat ik het niet verwaarlozen en sta ik bij de DA. Wat me wel opviel is dat het na een moment van vakantie en ziekenhuisopname van mij terug kwam, voor Jazz stress en ik dacht dat het door de verminderde weerstand steeds terug kwam. Het enige waar hij last van had waren zijn ogen en opgezette klieren, waarvan de grootste zichtbaar in zijn keel. Maar het zat me niet lekker dat het niet onder controle kwam dus heb hem 3 weken terug laten testen. Hier kwam chlamydia uit. Ogen zalven en een kuurtje doxoral. Zijn ogen zijn weer helemaal schoon maar zijn klieren zijn wel groter geworden dus ik belde de DA met het verzoek om de kuur van 2 weken te verlengen met nog 2 weken. De assistentie zou het even overleggen en ik zou teruggebeld worden door de DA zelf. Nou en die had me iets te vertellen waar ik vreselijk van schrok en niet aan gedacht had, ik dacht aan onschuldige misschien chronische niesziekte maar ze zei dat ze een biopt van de inhoud van die klieren wilt nemen omdat als het alleen chlamydia zou zijn zouden die klieren kleiner moeten zij geworden maar ze worden juist iets groter. Ze vertrouwt het niet en wilt graag uitsluiten dat het maligne lymfoom is, dit is een vorm van leukemie. Dat ze me belde zat ik op mijn werk en drong het niet zo tot me door omdat ik er nog nooit van gehoord heb maar na even googlen zakte de moed me in de schoenen.
Ik hoop zo dat ze het mis heeft. Morgen wordt de biopt genomen dus het wordt een spannende week.
Duimen jullie met me mee?
Groetjes, Tilly >^.^<

Dalila

Re: Zorgen om Jazz

Berichtdoor Dalila » vr 05 feb 2016, 21:44

Wat heftig Tilly.. Ik ga zeker voor jullie duimen!!
Bbrrr heb er koude rillingen van.. Hoop zo dat het dat niet is
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 05 feb 2016, 21:49

Oh dat is idd schrikken.......natuurlijk duimen we dat het mee zal vallen fingers_sm fingers_sm

Heel veel sterkte g3
groetjes Gerry

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 05 feb 2016, 21:50

Dank je Dalila.
Ik kan het ook niet geloven omdat hij verder nergens last van heeft maar ja.....
Groetjes, Tilly >^.^<

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 05 feb 2016, 21:54

Ja helaas wil dat niets zeggen maar goed dan nog.. Wat een spanning zeg
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 05 feb 2016, 22:05

O nee toch.. ik ga heel hard duimen voor een goede uitslag.. hopelijk toch een onschuldig iets
Groetjes Elize

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 05 feb 2016, 22:30

Oh wat erg! Ik duim ook hard mee, voor Jazz en voor je eigen zenuwen!! fingers_sm fingers_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 06 feb 2016, 10:24

Oh meid wat eng...... we denken aan jullie!
g3 clover_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 06 feb 2016, 12:39

Doodeng Tilly. Ik hoop met heel mijn hart dat het gewoon zijn klieren zijn die op een ontsteking reageren.
Sterkte in deze onzekerheid.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » za 06 feb 2016, 13:19

Net goed materiaal afgeleverd van de klieren in zijn keel, lies en knieholte. Al zijn klieren zijn opgezet. DA probeerde me wel te zeggen niet gelijk in de stress te gaan maar ik ben wel erg ongerust. Hoop woensdag uitslag te krijgen.
Dank voor jullie steun.
Groetjes, Tilly >^.^<

Terug naar “Gezondheid Overig”