Zorgen om Jazz

Audrey

Re: Zorgen om Jazz

Berichtdoor Audrey » vr 22 apr 2016, 20:22

He jasses wat naar. Gelukkig dat Jazz zich best redelijk voelt.

Dat thuis inslapen, nooit aan gedacht dat dat kon... dat is voor de poes toch veel fijner.

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 22 apr 2016, 20:23

Dat vond hij wel fijn om te horen maar het had nog beter moeten zijn.
Maar ja, die klieren zaten er al best een tijd en waren knoepelhard dus ik vind het een mooi resultaat? Het gaat mij uiteindelijk om hoe hij zich voelt, dat is mijn graadmeter. We leven even met de dag....
Groetjes, Tilly >^.^<

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 22 apr 2016, 20:26

Ja Audrey, natuurlijk moet je daar je beurs voor open trekken maar de groep is zo'n eenheid dat ik dat het fijnst vind. En voor Jazz maar zeker ook voor de anderen die afscheid kunnen nemen.
Groetjes, Tilly >^.^<

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 22 apr 2016, 20:30

Had ik geweten dat dat kan dan had ik dat voor George ook gevraagd. Maakt niet uit wat het kost, dan eten we een maandje minder of we schrappen een vakantie ofzo. No problem.
Dankjewel voor de informatie. Hoe tragisch de omstandigheden ook zijn.
Knuffels voor Jazz en voor jou!
wub_sm wub_sm
huggy_sm cat_sm

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 22 apr 2016, 21:00

Nee ik denk dat we dit allemaal niet verwacht hadden. Ik had ook meer resultaat verwacht. Had het jouw en Jazz zo gegund in ieder geval. Maar goed het zal inderdaad bij iedereen anders werken. Omdat hij het nog zo goed doet hoop ik toch dat ze met tabletten misschien nog iets kunnen en dat hij daar op reageert.
Maar desondanks is het wel goed dat je de mogelijkheid krijgt om hem thuis in te laten slapen. Heel anders dan in de DA praktijk.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 23 apr 2016, 19:41

O Tilly wat is dit mega balen ;( ik duim me rot dat Jazz zich goed blijft voelen en eet en toch nog speelt ,fijn dat je hem thuis kan laten inslapen ,denk dat dat voor jou ook een goed gevoel is ,dat je weet als je ze nodig hebt dat ze er zijn voor jullie
Ik hoop dat het toch nog een poosje duurt ook ik had dit nieuws niet verwacht , heel veel sterkte g3
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 23 apr 2016, 20:27

Ships....maar aan de andere kant, jij ziet dat hij zich beter voelt, waardoor jij hoopvol blijft..Ga daar gewoon mee door, werkt ook door in jouw en zijn gemoed...Heel veel sterkte verder en dikke knuf voor de knappe dappere Jazz kloppendhart_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

riddle

Berichtdoor riddle » za 23 apr 2016, 21:42

Ik zou ook afgaan op het gedrag wat je zelf ziet. Zolang Jazz geniet van zijn leven en er kwaliteit van leven is, zou ik hem dat gunnen, en er zelf ook van genieten. Zie je dat dat niet meer het geval is, dan roep je de dierenarts om hem te helpen. En ja, natuurlijk kan dat thuis, waarom niet? Al mijn katten zijn thuis ingeslapen, daar zijn ze het meest op hun gemak. Bovendien zie ik mezelf achteraf niet goed achter het stuur van mijn auto kruipen en heelhuids thuiskomen. En je andere dieren kunnen netjes afscheid nemen en hoeven niet te gaan zoeken waar hun vriendje is gebleven.
Ik ben laatst naar een opleiding geweest waar wordt aanbevolen om het lichaampje lang genoeg thuis te laten liggen, zeker tot het afgekoeld is, omdat veel overblijvende diertjes dan pas merken dat dit hun vriendje niet meer is.
Ik hoop dat je nog een hele tijd van Jazz kan genieten!
Ann

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 29 apr 2016, 12:29

Gisteren had ik een afspraak voor de 3e injectie maar dat heeft hij niet gekregen. 

De klieren zijn niet minder geworden ten opzichte van vorige week, helaas hebben de injecties niet het verwachtte effect dus was het niet zinvol om er nog een te geven.
Sinds afgelopen weekend heeft hij ook een ontstoken oog dus het gaat niet zo lekker. Ik heb nu zalf meegekregen en prednison. Ik hoop dat zijn oog snel geneest maar heb wel een beslissing genomen.
Voor dinsdag 17 mei heb ik een afspraak gemaakt om Jazz thuis te laten euthanaseren. Hij heeft vanaf nu volgens verwachting uiterlijk 6 weken en ik wil niet tot het einde gaan met het risico dat hij zich slechter dan nu gaat voelen.
Het is zo fucking oneerlijk en zo heftig om hem op zo'n jonge leeftijd te moeten laten gaan pfff......
Groetjes, Tilly >^.^<

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 29 apr 2016, 12:45

Wat snel toch nog... en idd. wat vreselijk oneerlijk voor Jazz en voor jullie

Sterkte!!!!

g3 g3 g3

Terug naar “Gezondheid Overig”