Stoertje krijgt gedragstherapie

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

manoe76
Contacteer:

Re: Stoertje krijgt gedragstherapie

Berichtdoor manoe76 » zo 08 jul 2012, 18:28

Wat fijn dat de geuruitwisseling goed is gegaan! Jammer dat ze zich nog gespannen voelt beneden, maar dat was natuurlijk de plek waar ze altijd op haar hoede moest zijn...
Neem aan dat je in een later stadium ook 1 voor 1 haar moet introduceren met de andere katten? Jee Mar, jullie hebben wel engelengeduld nodig zeg! Echt knap hoor!Maar het scheelt wel dat zij zich goed voelt op haar kamer, anders was het bijna niet te doen natuurlijk....

Vervelend dat het niet goed gaat met de ontlasting. Heb je wel eens aan granenvrij voer gedacht? Veel katten reageren ook slecht op granen namelijk. Welk voer heb je allemaal al geprobeerd? Ik zou je ook wel eens trovet hypoallergeen proefzakjes op kunnen sturen als je wilt, doen ook veel katten het goed op. Balen dat die vis nu beschermd is...
Afbeelding

isolde

Berichtdoor isolde » zo 08 jul 2012, 18:41

Petje af hoor,een mega lange weg. Fantastisch dat het de goede kant op gaat.
Heel veel succes!!!! Knuffel voor Stoer!
flowers_sm voor jullie. flowers_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 08 jul 2012, 20:26

Hoi Mar
Meid wat goed dat je nu wel merkt dat er vorderingen zijn ,
Dat de geur uitwisseling top is gegaan ,eigelijk is was het wel te verwachten dat ze beneden zich toch niet helemaal rustig zou voelen ,
Onwijs top van jou dat je dit allemaal wilt doen ,hier zit heel veel tijd in en toch in je achterhoofd als dit maar lukt .
Jammer he dat het niet gewoon allemaal bij elkaar los kan lopen zonder dat er wat gebeurd ,Dat het pissen is gestopt is toch ook KLASSE !!!!! ik haat dat ook als ze dat doen
Onwijs veel succes!!!! We duimen giga verder .

Mar er stonden laast bij Gropet Struisvogel brokjes ,mag ze dat ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 08 jul 2012, 21:24

Je hebt al een heel eind afgelegd met heel veel geduld en daar bereik je heel
wat mee dry_sm flowers_sm
Groetjes Hildeke

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » zo 08 jul 2012, 21:59

Nou die complimentjes verdienen wij eigenlijk niet hoor. We doen er voor mijn gevoel veel minder aan dan zou moeten. Ze zit gewoon in haar kamer en we gaan elke dag een paar keer even bij haar zitten en proberen zo veel mogelijk met de therapie te doen maar dat lukt niet elke dag. Soms voel ik me best wel een slecht baasje want ik had bedacht de rest van ons leventje even om de therapie heen te plannen het is tenslotte maar tijdelijk maar ik de praktijk werkt dat dus gewoon echt niet en is het andersom. Maar goed we zijn nu toch in deze fase aangekomen. We hopen de therapie binnen niet al te lange tijd te kunnen afronden en blijven duimen dat het voldoende aanslaat en Stoer hier lekker kan blijven!
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

isolde

Berichtdoor isolde » zo 08 jul 2012, 22:05

Natuurlijk verdienen jullie die complimentjes wel,je doet toch je stinkende best om dit te laten slagen?
Ik vind het TOP,wie heeft dit er allemaal voor over? Jullie dus. t4
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » zo 08 jul 2012, 22:06

Mar, voel je ajb geen slecht baasje!! Jullie doen veel meer dan veel andere mensen zouden doen. Jullie hebben het geduld om dit allemaal te doen en dat is echt veel waard! Jullie doen alles om een oplossing te vinden. Echt, veel mensen doen dit niet hoor! Die hadden haar allang herplaatst of alles gewoon laten gebeuren zoals het gaat. Jullie doen alles in jullie mogelijkheid om Stoer een fijn leven te bieden. Dus die complimenten hebben jullie zeker wel verdiend!
Hopelijk gaat alles binnenkort zijn vruchten afwerpen en kan Stoer weer lekker door het huis rondlopen in vrede met mannen!
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 08 jul 2012, 22:10

Ik vind ook dat jullie die complimenten verdienen hoor. Jullie werken allebei en zijn heel druk en dan ook dit erbij doen is best zwaar.
Dus dry_sm exclaim_sm t4
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 09 jul 2012, 10:53

Fijn dat de geuruitwisseling goed gegaan is, nu hopelijk binnenkort de volgende stap. Ik hoop voor jullie ook echt dat Stoertje gewoon lekker bij jullie kan blijven wonen en de herintroductie ervoor zorgt dat het tussen haar en de heren in huis beter gaat.

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » ma 09 jul 2012, 10:59

Top dat de geuruitwisseling goed gegaan is. Iedere keer kleine stapjes wink4_sm
En zeker niet schuldig voelen, ik denk dat er ook mensen zij die de kat herplaats zouden hebben.
Dus je doet er alles aan, en soms valt het niet altijd even makkelijk in het dagelijkse leven in te passen.
Petje af!!!!
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Terug naar “Gedrag en opvoeding”