knuffelen

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

wess2wya

knuffelen

Berichtdoor wess2wya » do 26 jan 2012, 19:54

hallo allemaal ik ben even benieuwd detective_sm of de meeste spynxen nou echt zo gek zijn als tutti wacko_sm
ik kan mijn kale vriend echt gewoon keihard tegen mij aan drukken en knuffelen en hij vindt het allemaal fantastisch
het lekkerste vindt hij als ik met mijn lippen zachtjes rond zijn ogen aan het kriebelen ben dan is hij gewoon in een soort extase en begint hij echt te knorren
muis is niet zo van het knuffelen zij ligt graag tegen je aan maar is wat schichtig als je haar wilt oppakken.
maar dat is ook niet zo heel vreemd na wat ze allemaal mee gemaakt heeft, ik ben ook verschrikkelijk benieuwd..? hoe het met toet zijn broertje bueno gaat
en of hij ook echt zo'n kroel kont is en een gek mannetjes.
ik kan er ook met mijn pet nog niet bij, dat mensen deze naaktknuffels weg kunnen doen dan hebben we natuurlijk niet over sjeba & hans natuurlijk ;)
dat had een andere reden.
ik ben dus benieuwd of er meer van deze extreme knuffelaars zijn.
ik zal ook de app even op mijn telefoon zetten zodat ik het allemaal een beetje kan volgen hier
het is de laatste tijd wat minder geweest dus ik vind het dan ook grappig dat er nu een meeting komt.
ik hoor graag jullie reacties

groetjes rob

jsphynx

Re: knuffelen

Berichtdoor jsphynx » do 26 jan 2012, 20:29

Ja hoor hier ook die hard knuffelkonten. Blits doet aan een soort sm knuffelen als hij in zijn "liefdesbui"is haha zo noemen wij dat. Die wordt graag op zijn kont geklopt en die moet je hard knuffelen. Do geeft echt keiharde kopjes en Flink laat zich gewoon naar beneden vallen om tegen je aan te wrijven en te vleien (ook vanaf de traptreden bijvoorbeeld gasp_sm ). Stoertje is vrij normaal te noemen.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Nancy

Berichtdoor Nancy » do 26 jan 2012, 23:14

leuke topic Rob,
knuffelen , ja hoor nelson is hier de grote knuffelaar, quincy is er ook eindelijk aant inkomen , zalig dat gekus en geknor hé he_sm
gr nancy
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » vr 27 jan 2012, 06:56

Jups hier ook grote knuffelaars (op een paar uitzonderingen na) ...... hier is het 's avonds echt drummen voor wie het dichtst bij ons kan liggen - lees zo dicht mogelijk tegen je gezicht- ze zouden haast in je kruipen mochten ze kunnen ....... en dan hebben we er ook een paar kwijlers bij, als die in hun extase liggen te trappelen en te ronken dan beginnen ze ook nog je nek en gezicht helemaal onder te kwijlen ...... D10
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Ramses

Berichtdoor Ramses » vr 27 jan 2012, 08:12

jup hier ook 1 mega knuffelkont Orion hij heeft ook graag dat ik met mijn lippen over zijn kopje ga en hij geeft mij mega veel kopjes alleen op mijn gezicht
mega als je net naar een spannende film aan het kijken bent en Orion heeft zijn knuffelbui crazy_sm

En Ramses heeft graag volledige knuffel partij en die gaat hij ook geven aan de knuffelaar

Blits heeft graag sm knuffelen lach_sm lach_sm lach_sm
Afbeelding

sphynxlover

Berichtdoor sphynxlover » vr 27 jan 2012, 08:41

wij worden hier ook heel regelmatig verwend met geknor en gekwijl
maar het beste van alles vind ik nog die "gelaatsbehandeling "
met peeling , alles erop en eraan (hihi) angel_sm

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » vr 27 jan 2012, 11:10

Hier is Buster onze grootste knuffelkont. Hij vindt het heerlijk om zijn neus in mijn gezicht, neus, oren of nek te duwen en dan gaat hij heel hard spinnen en trappelen. Dan gaan de oogjes dicht en dat kan hij wel een half uur volhouden.
Als ik hem dan niet kroel gaat hij nog harden lopen duwen met zijn neus angel_sm
Als hij dan geen aandacht krijgt omdat ik ergens mee bezig ben begint hij heel hard te miauwen en steeds harder als het hem te lang duurt.
Boes vindt het kroelen ook heerlijk maar die gaat rustig op schoot liggen en zachtjes spinnen.
Ik noem hem mijn stille genieter D10
Die vindt het weer helemaal geweldig om me een wasbeurt te geven, nadien is mijn hals of gezicht helemaal rood van zijn ruwe tong.
Wat zo leuk is dat de broers wat karakter betreft toch heel verschillend zijn.
Maar beide willen veel kroelen en vragen veel aandacht, heerlijk!!!!!
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 27 jan 2012, 12:37

Hier wordt ook graag en veel geknuffeld, ook door de haarballen trouwens.
Heerlijk is dat.
Groetjes Clem
Afbeelding

wess2wya

knuffelen

Berichtdoor wess2wya » vr 27 jan 2012, 16:53

Hoi allemaal toch denk ik dat de mannen toch wat meer knuffelen ook onze mainecoon wess allias de troetelbeer vind het heerlijk om te kroelen zijn zus vind aanhalen wel lekker maar dat is toch meer een dametje net zoals muis tenminste dat idee heb ik een beetje

Terug naar “Gedrag en opvoeding”