hond in de kattenbak

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

manoe76
Contacteer:

Re: hond in de kattenbak

Berichtdoor manoe76 » wo 05 dec 2012, 22:35

Moet je alleen wel goed timen... dat Mo niet in de buurt is... Hoop dat het gaat lukken!
Afbeelding

zoefay

Berichtdoor zoefay » do 06 dec 2012, 10:57

Nou dat sloeg in haha. Ze liep meteen toen we de kamer in kwamen naar de kattenbak (die staat daar 's nachts omdat Mo een slaapkamerterrorist is ohmy_sm , ik gooide zonder dat ze zag dat ik dat deed mijn sleutels en ze schrok zich klem. Daarna deed ze het nog een keer, zelfde ritueel. Nu loopt ze met een boog om de kattenbak heen. Hopen dat dat ontzag blijvend is. Op straat vindt ze nog eng, maar ze heeft wel door dat als ze geplast en gepoept heeft het oke is. Als het vuurwerk voorbij is ga ik haar proberen meer plezier te laten krijgen in het wandelen. het is gewoon en pup van 2 jaar, ze moet alles nog leren. In de tussentijd ga ik haar met een klikker leren zitten en af gaan (mijn dochter heeft destijds zo haar Jackie geleerd het licht aan en uit te doen en om te rollen).

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 06 dec 2012, 19:11

Mooi dat het lijkt te werken. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 06 dec 2012, 20:08

Hoi Hoi
Ha ha ik had haar gezicht wel willen zien ;)ze denkt nu vast dat er een eng geluid in die kattenbak woont ,

Fijn dat ze al netjes alles buiten doet ,na het vuurwerk krijgt ze daar wel lezier in Stella loopt soms 2 uur met ze';)) dus ..........je kan je hart ophalen
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Pickles

Berichtdoor Pickles » vr 07 dec 2012, 22:16

Onze naakthonden doen dat dus ook met het enige verschil dat zij smakelijk de poep opeten..jakkes!!!!
Dus heb ik ook al eens de bak omhoog gezet maar ging Pickles ook gewoon op de vloer zitten plassen dus bak maar weer beneden gezet.
Nu staat de hondenbench ervoor, met juist de breedte van de katten dat die er nog doorkunnen maar de honden niet en voorlopig werkt het.

Met Joris heb ik een ander probleem, die wil eigenlijk liefst niet meer op de bak..

zoefay

Berichtdoor zoefay » ma 10 dec 2012, 12:32

Ook Muffin heeft de heerlijke smaak ontdekt, getver!
Als ik iets aan de kattenbak verander gaat Mo dr naast zitten dus ik ben een beetje door mijn mogelijkheden heen (vind het al heel wat dat er een kap op kan tegenwoordig).
Wel een vervelend probleem, maar ja in de natuur doen ze het ook, ik probeer het te beperken door de poep er meteen uit te scheppen en voor ik weg ga, maar helemaal tegenhouden gaat vrees ik niet lukken.

Terug naar “Gedrag en opvoeding”