Dominante poes

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

peggy72

Re: Dominante poes

Berichtdoor peggy72 » di 06 aug 2013, 15:12

Wij hebben onze kyra herplaatst vorige week en niet eens omdat ze dominant was maar ze graag naar buiten wilde.

Nu pas merk ik hoeveel impact ze op mijn groep katten had. De eerste dagen was de rest wat stilletjes toen ze weg was. Maar daarna ging de rest los.

Onze Didi die toch altijd schuchter is was weer helemaal happy en komt nu weer meer uit haar schulp.

Ik heb vooraf lang getwijfeld wat te doen, als ik een poes opvang dan ga ik ervoor en dan mag hij blijven als hij goed in de groep ligt.

Maar in dit geval ging het belang van kyra voor, ik kon haar niet geven wat ze graag wilde. Bij mijn oude schoolvriendin krijgt ze dat wel. Dus nu is iedereen blij.

Je hebt dus gehandeld in belang van beide katten dry_sm en dat is altijd goed en hoef je ook geen spijt van te hebben of te krijgen

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 06 aug 2013, 18:53

Hoi Hoi
Meid voel je niet schuldig ,ik weet dat ik dat makkelijk kan zeggen ,maar ik weet wat je voelt en hoe het voelt .
Wij hebben het laatste jaar problemen met Elfy ze is hier geboren en is bijna 9 jaar ,ze is hier nu stik ongelukkig en woont vrijwillig in een stukje van de gang ,als ze daar weggaat is het om te piesen of ruzie te maken ,haar eigen kittens vind ze het einde ,maar de andere die hier nu lopen vind ze vreselijk ,ook ik zit eraan te denken haar te plaatsen ,.je moet naar dit soort dingen toegroeien ,

Heerlijk dat het bij jou nu allemaal weer goed gaat en het belangrijkste dat de katjes weer gelukkig zijn .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

tifah

Berichtdoor tifah » di 06 aug 2013, 19:39

Ja ,ons Latifah bloeit hier echt helemaal open,het is een hele andere sphynx.
Ik vind het zo spijtig dat diva weg is,ze was zo mooi van kleur en zo lief voor ons.
Die mensen hebben beloofd mij op de hoogte te houden.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 06 aug 2013, 19:43

Hoi Tifah
dat is wel altijd heel fijn als mensen je op de hoogte houden ,en je weet dat het goed gaat ,Ik duim dat je snel bericht hebt zou mooi wezen !!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 06 aug 2013, 20:43

Heel knap dat je dit hebt gedaan.
Ik ben er erg slecht in maar ik begrijp het wel.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Gedrag en opvoeding”