En toen ging het mis.....

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: En toen ging het mis.....

Berichtdoor Wil » do 19 feb 2015, 21:33

Hoi Lianne
wat fijn dat je een nieuw baasje voor Pickle hebt ,en helemaal super dat het zo dichtbij is.

Voor Vaaltje heerlijk dat hij bij jou ouders mag logeren totdat Pickle een ander huis heeft de rust is nu in ieder geval weer terug,

Kan me zo goed voorstellen dat dit je mega zeer doet ,je had 2 dromen en nu is er 1 van in duigen gevallen ,
Je hebt het goed gedaan meid zo ,en ooit ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,komt jou Sphynxje er ook wel ,
Je hoeft geen Sphynx te hebben om hier op het forum te zitten meid ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 19 feb 2015, 21:49

Heel veel sterkte meid, je hebt gedaan wat je kon en behalve voor de poezen is het voor jou ook drama.

Gelukkig dat Vaaltje nu ff kan rusten, en dat Pickles nog in de buurt blijft.

Ennehh... als je sphynxen (en een peterbaldje) wil komen aaien ben je altijd welkom!

g.w.

Berichtdoor g.w. » do 19 feb 2015, 21:51

Fijn dat je alles zo goed hebt kunnen regelen....dat je je schuldig voelt kan ik heel goed begrijpen, maar wat zou het makkelijk
zijn als we alles van tevoren zouden weten he? Dit had je natuurlijk nooit kunnen voorzien.
Je hebt gedaan wat je kon, en alles komt straks weer op z'n pootjes terecht toppie_sm
Groetjes Gerry

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 19 feb 2015, 21:53

Hoi Lianne,

Kan me voorstellen dat je heel emotioneel bent nu, dit zijn niet de beslissingen die je wilt nemen. Maar wel fijn dat Valentino nu even rustig bij je ouders kan logeren en jij nog even van Pickles kan genieten. En fijn dat hij in de buurt blijft, hopelijk kan je hem zo goed blijven volgen en kan je hem nog af en toe opzoeken. Ik snap dat je je schuldig voelt naar hem en zijn vorige baasjes, maar dit had je niet voorzien. En voor Pickles is dit ook geen fijne situatie.

Geniet nog maar even goed van je lieve Pickles en sterkte
Afbeelding

heidifleur
Contacteer:

En toen ging het mis.....

Berichtdoor heidifleur » do 19 feb 2015, 22:51

Blij te horen dat je iemand gevonden hebt en inderdaad kan me levend voorstellen dat je je schuldig voelt maar je wou het beste van in het begin tot nu en morgen !

thenakedlove.be

Tilly

Berichtdoor Tilly » do 19 feb 2015, 23:03

Wat fijn dat je nu even een tijdelijke oplossing hebt. Helaas niet zoals je in gedachte had maar ook prettig dat je op korte termijn een plekje voor Pickles hebt gevonden.
Ik snap maar al te goed hoe pijnlijk dit is. Soms willen we zo graag maar het zijn levende wezentjes met een eigen mening, helaas komt dat niet altijd overeen met de onze.
Veel sterkte! Je moet wat geduld hebben maar ooit zal je weer zo'n nakie hebben.
Groetjes, Tilly >^.^<

riddle

Berichtdoor riddle » do 19 feb 2015, 23:05

Arme jij, wat erg dat je je sphynx-droom moet opgeven. Maar wat goéd dat je voor het welzijn van beide poezen zorgt!
Zo te horen komt Pickles goed terecht, en zal Vaaltje ook weer herstellen.
Je kan Pickles ook nog volgen, dus laat dat een troost voor je zijn.
Sterkte hoor!
Ann

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » do 19 feb 2015, 23:12

Fijn dat je zo snel een nieuw thuis gevonden hebt voor Pickles. Ik geloof onmiddellijk dat het nu, maar ook straks bij het afscheid nemen, heel moeilijk zal zijn. Misschien kun je nog in contact blijven, aangezien deze mensen niet ver weg wonen. Sterkte!

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » vr 20 feb 2015, 00:13

Natuurlijk blijf je lekker mee kletsen.....ik heb ook geen blootloper......en jullie komen gewoon niet van me af merry_sm
Je tranen snap ik helemaal, je gevoelens ook......dat heet liefde en verantwoordelijkheid gevoel!!

Hopelijk gaat het allemaal stil aan wat beter worden, als Valentino weer terug heer en meester is....met zijn indrukwekkende gipspoot en Pickels de rust en aandacht krijgt die hij verdient, met mogelijk een vriendje of vriendinnetje dat hem wél ligt.
Maar dat is voor latere zorg.

Deze ervaring is niet goed voor je zelfvertrouwen, maar ben niet té streng voor jezelf.
Dit zijn zo van die dingen die je totaal niet in de hand hebt.
En als ik dit soort verhalen lees voel ik me alleen nóg gezegender dat ik het gelukkig nog nooit bij de hand heb gehad dat het in mijn kattengroep écht niet klikte zodat ik moest herplaasten.
Maar zoiets kán iedereen gebeuren......echt......ie-der-één.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 20 feb 2015, 01:34

Jeetje meid wat sneu voor je! Maar gelukkig heb je een goed huisje gevonden voor je nakie.. alvast gefeliciteerd met Vaaltje doe word natuurlijk mega verwend!

Terug naar “Gedrag en opvoeding”