Groot nieuws! Tada....tromgeroffel...

Opvoeden is leren. Maar voor wie?
Bespreek hier onderwerpen m.b.t. het gedrag van katten

riddle

Re: Groot nieuws! Tada....tromgeroffel...

Berichtdoor riddle » vr 14 aug 2015, 14:14

Hoi Marthe,
bedankt voor je complimenten. En ja, ik verwacht me aan veel commentaar over de prijzen, al lig ik een stuk lager dan Antwerpen of Limburg
Ik heb ook al ervaren dat GRATIS advies compleet in de wind wordt geslagen, heb jij dat ook?
Ann

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 14 aug 2015, 20:21

Hoi Marthe en Ann
komt dat ook niet een beetje omdat het in de zweverige hoek zit ?dat mensen iets hebben van tja het zal wel maar die onzin betaal ik niet voor ?
Ik weet dat het geen onzin is ,en dat jullie ook veel moeten leren voor je dat bent ,
denk dat het eerst wat meer bekendheid moet krijgen ?

Ann je katten zijn SUPER!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 14 aug 2015, 20:42

Gratis advies wordt van mij altijd zonder problemen aangenomen, maar ik zeg er dan wel altijd bij dat het meer algemene adviezen zijn en ik niet zomaar een op maat plan uit m'n mouw kan schudden.

Wil: Nee joh, gedragstherapie zit echt totaal niet in de zweverige hoek! Het is juist echt wel wetenschappelijk onderbouwd, gebaseerd op kennis over gedrag van katten. Adviezen zijn ook praktisch en absoluut niet zweverig. Heb ook niet het idee dat mensen dat denken, tenzij ze zeggen dat je 'kattenfluisteraar' bent. Maar dat kan ik altijd wel weer snel rechtbreien.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 14 aug 2015, 20:47

Marthe
ik bedoel niet dat het in een bepaalde hoek zit van zweverig mensen geloven er vaak niet in, ,hoeveel mensen zeggen niet ooo moet je naar een Psycholoog nou je mag ook tegen mijn praten hoor ,,, kost niks
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » do 20 aug 2015, 08:06

Hey Ann,

Van harte gefeliciteerd. Ik vind het altijd super als mensen hun dromen durven te volgens en er gewoon voor gaan! Ik vind dat je site er heel mooi uit ziet en ik vind de plaatjes die over de pagina's heen vallen heel leuk en speels.
Als ontwerper heb ik nog wel een paar kleine tips voor je website. Ik zou zelf niet voor paars gaan, maar voor een blauwtint die mooi past bij het menu. Verder gebruik je soms het graden teken bij een opsomming en verder streepjes. Dit zou ik ook gelijk trekken.

Ik denk dat het met katten wel anders is dan met een psycholoog omdat mensen niet weten wat ze er van kunnen verwachten of wat ze er mee kunnen bereiken. Ik denk ook dat het meestal wel een hele lastige situatie moet zijn voordat mensen naar een kattenpsycholoog stappen, als ze dan überhaupt nog willen investeren in hun kat, zowel qua tijd als qua geld. Of valt dat wel mee?

Terug naar “Gedrag en opvoeding”