kattenshow, Tienen Belgie, morgen en zondag.

Waar worden kattenshows georganiseerd?
Renevo

Berichtdoor Renevo » vr 06 mar 2015, 17:02

Kattenshow, 7 en 8 Maart, Evenementenhal Houtemveld
Sporthalstraat 12
3300 Tienen, Belgium
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: kattenshow, Tienen Belgie, morgen en zondag.

Berichtdoor Wil » vr 06 mar 2015, 22:19

Rene dank je wel heel veel plezier van het weekend!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » zo 08 mar 2015, 12:08

Pffffff, wat was het gister een rampzalige show!!!
Het begon eigentlijk al vroeg, want Jinx had een redelijke schaafwond en ik vond het niet goed, dus hebt ik besloten dat zij niet mee ging.
Niet erg, ik ging gewoon met Fairy, ook leuk want vorig week op haar verjaardag had ze haar eerste CAC, dus als ze een week later weer een CAC krijgen, beteknd het dat zij in haar eerste week in volwasse klassement al twee CAC hebben, at vind ik geweldig.
De show starten een half uur later als gepland, ,maar dat kan gebeuren, niet handig want ik had ook nog gister avond een verjaardag feestje....
Fairy was pas later aan de beurt, zij was heel vriendelijk bij de keurmeester, die vond haar erg mooi, had alle punten bekijken. Als laatste het staart en daar kwam d probleem. De keurmeester vond dat de staartpuntjie niet rond genoeg zijn en te weinig vlees op hadden. Ze vertelde mij dat zij denk dat de moeder de staart punt had afgebeten toe Fairy geboren waren, of dat zij een ongeval hadden en ik haar laatste botje had verwijderd!!!!!
Dus direct geen certificaat en geen punt en doei ik mag weg!!!! Ik begrijpt er niets van, de staart lijkt mij heel normaal, iets meet gepunt dan van mijn ander katten. Op de standaard telde de staart maar 5 punten uit de hele totaal, en vind ik zelf dat ook al had ze de hele vijf punten weg genomen dat ze steeds wel voldoende punte had voor een certificat, goed dan maar geen nominatie, maar je gewoon wegsturen....

Tja en dan eindigde de show ook nog een uur later en ben ik pas om negen uur tuis gekomen, wat een teleurstelling. Als ik ooit dit keurmeester weer krijgen ga ik zeker niet mijn katten bij haar laten keuren. Ik had de idee dat zij niet van Sphynxe houden, ze hanteerde ze zo een beetje of ze vies waren. Dan weet je het eigenlijk al, het komt niet goed.

Nu dat ik dat effe kwijt ben, gewoon maar zuchten en duimen dat het volgende keer goed komt!!
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 08 mar 2015, 13:04

Balen zeg René! Fairy is zo mooi!! Die keurmeester snapt gewoon niet wat mooie katten zijn. Pfff wel jammer zeg!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

marisser

Berichtdoor marisser » zo 08 mar 2015, 13:24

Snap dat je hier ontzettend van baalt.
Maar ach andere keer beter!!
Als het verder maar wel gezellig was.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 08 mar 2015, 21:15

Hoi Renee
dit is echt mega balen zeg ,dan had de eerste keurmeester dat toch ook moeten zien en zeker voelen ,
en jij had dat zelf ook wel gevoelt ;(

Wat een raar iets trouwens ,ten 1 ste merk je heus wel als mams de staart punt eraf bijt ,en je weet zelf wel of je niet een stukje eraf hebt laten halen ;((( Ze zegt hier in feite mee dat je de boel bedonderd ,

Kan me voorstellen dat je knap baalde ,ik hoop dat je het voor de rest wel gezellig gehad hebt ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Showkalender”