FIFE Wereldshow!!

Waar worden kattenshows georganiseerd?
Renevo

FIFE Wereldshow!!

Berichtdoor Renevo » vr 25 sep 2015, 22:57

Vandaag de e-mail ontving. Wij ga naar Zweden!
Jinx en Fairy zijn beide gekwalificeerd voor de wereld show in Malmo Zweden.
Alles is inmiddels ook geregeld, en 22 okt reizen wij per auto naar Malmo. De show is op 23 en 24 okt.
Wij zijn super trots dat wij NL mag vertegenwoordig en gezien dat het waarschijnlijk de laatste keer word dat ik aan een FIFE wereldshow gaan deel neem. In America word het of TICA of CFA en moet ik inmiddels van onder af starten.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: FIFE Wereldshow!!

Berichtdoor Wil » za 26 sep 2015, 17:01

Rene mega veel plezier wat GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij maakt echt wereld rezen met je katten ;)
dat is echt mega balen als je echt weer van onder af moet gaan beginnen ,ook dat je alles moet gaan overschrijven op TICA Of CFA ,,
Daar zal je denk ik met het vliegtuig naar de show moeten ;) klinkt wel mega stoer hoor ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 27 sep 2015, 11:11

Gefeliciteerd Rene dat je naar Zweden mag.
Heel veel succes alvast!
Groetjes Clem
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » zo 27 sep 2015, 20:04

Toppie daar mag je ook zeker trots op zijn!

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » ma 28 sep 2015, 20:14

Zo wat een ervaring!!
Toen de wereldshow in Maastricht was ben ik ook geweest, twee dagen.
Zo mooi!!!!
Stond gewoon te emotioneel te worden als de best in shows over de catwalk gedragen werden!!
Je zou de eigenaar van een van die katten zijn.....
Volgens mij kan je me oprapen!!!

Héél veel plezier en natuurlijk véél succes!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 20 okt 2015, 19:51

Nou het is dus bijna zo ver! Ik ben al de een en ander aan het verzamelen en inpakken. Donderdag middag vertrek wij richting Zweden.
Ik denk dat het niets worden met 1955 katten die ingeschreven staat, waarvan 20 Sphynx, maar dat ik er bij kunnen zijn is al top. Op de terugweg komen wij met de ferry en word het ook een eerste keer met twee katten op een boot ;)
Maandag middag zijn wij terug en kan ik hier een paar fotos plaatst van de show.
Dus duimen maar dry_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 20 okt 2015, 19:58

Hoi Rene
je weet het nooit he wat het word ;)) onwijs veel plezier dat gaat lukken ,en kom toch maar met een mooie prijs terug ;)) hou de naam van Holland hoog dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

marisser

Berichtdoor marisser » di 20 okt 2015, 21:36

Spannend rene wie gaat er naast jinx nog meer mee??
Of had je dat al gezegd dan heb ik het gemist.
Ik duim natuurlijk dat jinx in de prijzen valt
Maar heel veel plezier.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 20 okt 2015, 21:52

Het is inderdaad al heel leuk om op zo'n show aanwezig te mogen zijn.
En wie weet overtreffen je katten je wel.
Heel veel succes in ieder geval en een goede reis.
Groetjes Clem
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 27 okt 2015, 11:50

Wat een weekend! Wij vertrok donderdag middag en net in Duitsland krijg wij met de eerste file te maken, en zo ging het maar door.... file na file en zijn wij pas 23:00 bij ons overnachting gekomen. Wat ik niet had gerealiseerd was dat ze alleen open waren voor inchecken tot 21:00. Dus aan de bel getrokken en gebeld maar het mogen niets baten. Dus ging wij opzoek naar een ander onderkomen voor de nacht, maar na bijna een uur rondjes rijden had wij nog geen enkel succes. Dus werd het een nachtje slapen in de volle auto met twee katten en de kattenbak vlak bij mijn hoofd. Gelukkig ging het boven verwachting goed.
Afbeelding
Wanneer zijn wij er!)

Om een uur of 7 weer onderweg en gelukkig om 1 uur heerlijk in ons chaletje in Malmo. Katjes blij, ik blij. Kon wij ook een uurtje slapen voor wij de stad ging verkennen.

De show was groot, mega veel kooien en mensen, maar de controle ging super vlot, met een wachtende in de rij. Om 10 uur volgde het opening ceremonie, die vond ik een beetje saai in vergeleken vorig jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Jinx en Fairy waren bij twee verschillende keurmeesters, en beiden pas aan het eind van de dag, dus heerlijk de tijd om van allen katjes te genieten en alle winkeltjes op te zoeken.

Afbeelding

Jinx was als eerste aan de beurt, er waren twee poesen in haar groep, Jinx kreeg een eerste plaats en word achtergehouden voor de eliminatie ronde met een stuk of 9 Sphynxen, daar ging ze niet door. Toen was het de beurt aan Fairy, zij haalde in haar groep ook een eerste en mogen blijven voor de eliminatie ronde. Zij ging wel door in het Sphynx eliminatie ronde en mogen blijven voor eliminatie in de groep met een stuk of 15 katten van alle rassen in dat groep oa britskorthaar en Abisijnen, en daar ging een korat door naar Best in show.

Ik ben best tevreden, Fairy is nu Internationaal Kampioen, en beiden een certificaat en mooie lint. Zondag stond in de teken van de best in show met mega veel public en veel interesse in de Sphynx, dus geen saaie dag voor mij. Show eindigde mooi op tijd, maar helaas was er toch een paar mensen die al na de eerste dag naar huis ging, wat jammer dat het zo is.

Wij ging zondagavond na de show richting de ferry, waar wij met de katjes in een cabine overnacht en om 6 uur konden wij ons terug tocht vanuit Duitsland voortzetten om tegen een uur s'middags tuis te zijn.

Dus wel een mooi geslaagde show en mega veel lol met ze allen.

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Showkalender”