Hoe versiert het forum zichzélf????

Alle mogelijke vormen van expressie waarin de kat centraal staat.
Raaf
Contacteer:

Hoe versiert het forum zichzélf????

Berichtdoor Raaf » za 13 dec 2014, 15:53

In een van mijn berichtjes in Jolanda's topic over elektrische voerbakken heb ik het over mijn nieuwste ( dure ) aankoop.
Nieuwe glazen oorbellen.

Het is logisch dat ze zich daar niet zo veel van kan voorstellen, dus bij deze mijn foto's.
En bovendien ben ik wel heel nieuwsgierig hoe andere forumleden zich zelf "versieren "
Tattoo's Piercings, kapsels, geinige brillen, specifieke kleding......
Wat is jou stijl om je van andere te onderscheiden???
Foto's zou leuk zijn toppie_sm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar dit is dus het stukje glaskunst dat ik op zich al een sieraad vind, helemaal omdat ik weet hoe lastig glas zich laat bewerken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu we het toch over rare oren hebben........
Afbeelding
Met dank aan de dierenbescherming/ kattenwildvang project.

Dit is trouwens nog niet mijn nieuwste aankoop hoor, dat wordt een oorbel van turquoise glas, met doorkijk effect.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Hoe versiert het forum zichzélf????

Berichtdoor Clemmetje » za 13 dec 2014, 16:07

Als ik jouw glazen oorbellen zie dan krijg ik al pijn in mijn oorlellen.
Ik zou het niet durven. Vind ze wel heel mooi.

Ik ben op zich niet zo onderscheidend denk ik. Wat tatoeages, gekke kleuren in mijn haar en dat is het wel zo'n beetje denk ik.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 13 dec 2014, 16:41

Nou dat is toch een behoorlijk gat in je oor. Van wind mee is geen sprake meer
Maar om daar een leren veter door te doen en hem te dragen als hals sieraad. Prachtig!!!!!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » za 13 dec 2014, 17:08

Mooi hoor vooral de kleurtjes dat zijn wel mijn kleurtjes! Het zal inderdaad wel zwaar zijn of voel je dat niet?

Ik ben wat dat betreft saai. Ik heb geen sieraden om. Ringen heb ik toen voor de operatie afgedaan en zijn nooit meer omgegaan zullen nu wel te groot zijn. Ik wel gaatjes in mijn oor maar geen oorbellen in en ik heb ook geen tatoeage. Het meest opvallende is mijn rode haar en in tegenstelling dat veel mensen denken is het niet van mij zelf.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 13 dec 2014, 17:32

poeh, dan ben ik maar een saaie doos hoor..geen piercings, geen tatoos, en alleen een trouwring om..thats it....wel coupe soleil in mn haar, niet omdat ik dat zo leuk vind maar omdat mijn eigen kleur kleurloos is...ja een bril en hoortoestel maar dat is nu niet omdat ik dat zooooooo leuk vind
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » za 13 dec 2014, 18:10

Aan allen lol_sm

Het "gat "in mijn oor meet 2.5 cm eek_sm tenminste zo groot is de oorbel die ik in kan.
Groter wordt het niet omdat je érgens een grens moet trekken.
En ik ben zó op die glazen oorbellen gevallen.......bij sommige zit je gewoon vast aan deze maat, gewoon omdat ze ze anders niet kunnen maken.

Met dat rekken ben ik wel even bezig geweest, dat gaat mm voor mm en nee, dat doet als je het goed doet geen pijn.
Alleen als je te snel wilt kan je daar niet alleen last van hebben maar ook zéker ( blijvende ) schade aan over houden!!!!

Glas is natuurlijk zwaarder dan metaal of hout en kunststof, maar het is niet zo dat als ik met een ruk mijn hoofd opzij zwaai dat ik met mijn oorlellen mijn eigen brilglazen ingooi merry_sm merry_sm
Nee......eigenlijk voel je het maar een minuutje ofzo, daarna merk je nog niet eens meer dat je ze draagt.

Inmiddels heb ik mijn nieuwste exemplaren binnen........dus wordt vervolgd!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 13 dec 2014, 19:31

Geen tattoo , geen pearcings alleen een koper kleurtje in mijn haartjes.
Ik hou wel van leuke kledij ,soms een tikkeltje apart.
Ik hou wel van juwelen ,niet dat ik overladen ben hiermee , gewoon een leuk halssnoer
of ring en ik draag altijd oorringen.
Groetjes Hildeke

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » di 16 dec 2014, 16:36

Jeej wat een gave oorbellen! Hier een vriendin van mij die dat ook heeft, maar die heeft meer van die draken studs enzo. beetje alto/gothic typje.
Ik heb een aantal jaren terug ook wel wat extremere kleding gedragen. Heb een Labret piercing gehad maar die heb ik er nu uitgehaald, ook een tongpiercing en een navelpiercing gehad maar allemaal eruit gehaald. Had er genoeg van ;) Verder ben ik meestal ook wel een saai typje hoor. Heb wel 4 tattoo's. 1 grotere en 3 kleintjes. Maar dat vind ik ook meer dan genoeg en van 1 heb ik wel spijt, die is niet netjes gedaan...

Ben zeer benieuwd naar je nieuwe oorbellen! luk ook dat je er nog een bolletje in kunt zetten.
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 16 dec 2014, 19:22

Gave oorbellen hoor! Echt heel apart, en dat bedoel ik in positieve zin! Het zijn echte eye-catchers.
Ik geloof dat ik ook echt 'saai' ben met hoe ik mezelf versier. Ik heb oorgaatjes, that's it. Geen piercings of tatoeages, die gaan er ook echt niet komen. Ik versier mezelf wel met leuke kleding, schoenen, tassen etc. Tijdens mijn stage en toen ik net bij mijn huidige baan begon, stond ik bekend als 'dat blonde meisje dat altijd zo leuk gekleed is'. laugh_sm Dus denk dat ik mezelf op qua kleding wel leuk weet te versieren laugh_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 16 dec 2014, 19:44

Hoi Raaf
WAUW wat is dat groot zeg ,moest wel lachen dat je erbij schrijft dat je niet je brillen glazen kapot schud ;))

Ik heb ook niks bijzonders ,ja mijn haar word blond gekleurd en ik heb ringen en armbandjes bijna alles met een betekenis ,
onderscheid me denk ik door zo goedkoop mogelijke kleding te kopen omdat ik altijd met de beesten of de tuin bezig ben ;) trui van 20€ vind ik al gauw te duur ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Expositie ruimte”