Hoe versiert het forum zichzélf????

Alle mogelijke vormen van expressie waarin de kat centraal staat.
ClioCleo
Contacteer:

Re: Hoe versiert het forum zichzélf????

Berichtdoor ClioCleo » di 16 dec 2014, 19:52

Ik ben eigenlijk maar saai.. ik heb geen tatoeages, geen piercings of andere bijzonderheden. Ik verf mijn haar, maar niet eens in een gekke kleur en qua kleding draag ik bijna altijd zwart en grijs tinten of een spijkerbroek (kleed zo lekker af) laugh_sm

peggy72

Berichtdoor peggy72 » di 16 dec 2014, 20:00

Ik sluit me aan bij de saaie mensen......alhoewel saai in uiterlijk maar niet in de rest. Draag gouden kleine oorbellen. Hoef er niks anders in te stoppen dat accepteert mijn lichaam niet. vroeger had je van die leuke plastic oorbellen maar die kreeg ik er niet doorheen. Oorbellen hoef ik ook niet te lang uit te doen dan zitten de gaatjes weer dicht verder draag ik geen sieraden. Zeer kort blond kapsel ook niet geverfd. En kleding ook lekker gewoontjes. Dus lekker doorsnee

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » di 16 dec 2014, 20:41

Jeej wat een gave oorbellen! Hier een vriendin van mij die dat ook heeft, maar die heeft meer van die draken studs enzo. beetje alto/gothic typje.
Ik heb een aantal jaren terug ook wel wat extremere kleding gedragen. Heb een Labret piercing gehad maar die heb ik er nu uitgehaald, ook een tongpiercing en een navelpiercing gehad maar allemaal eruit gehaald. Had er genoeg van ;) Verder ben ik meestal ook wel een saai typje hoor. Heb wel 4 tattoo's. 1 grotere en 3 kleintjes. Maar dat vind ik ook meer dan genoeg en van 1 heb ik wel spijt, die is niet netjes gedaan...

Ben zeer benieuwd naar je nieuwe oorbellen! luk ook dat je er nog een bolletje in kunt zetten.
Hee heej,

Dat bolletje is een creatie van mij.....puur op goed geluk.
Dat is ook een piercing maar dan een plug ( de glazen zijn tunnels ) en die heb ik met een plastic stukje tube, wat oplosbare lijm vast gezet.
Een en ander toen dicht gesmeerd met nagellak en zie daar......een nieuwe oorbel.
Ik heb daarvoor de hele T.D van Philips aan het werk gezet om de juiste tube te vinden, maar die mannen doen echt hun best wub_sm

En waar huis tuin en keuken dingen nog niet handig voor zijn!!!
Ik ben ondertussen al weer helemaal blij met mijn blauwe glazen "schotels"
Ze zijn minder mooi geslepen zodat ze minder licht vangen en natuurlijk maar één kleur......maar toch het is glas.......en dat voelt heerlijk vertrouwd in mijn oren wub_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » di 16 dec 2014, 20:46

Eigenlijk ben ik wel een beetje verbaast over jullie reacties.
Jullie omschrijven je als doorsnee, maar hebben wel van die "bizarre "katten in huis.
Kom kom dames.......dan zijn jullie toch zeker niet doorsnee?????!!!

Maar ik verwachte misschien wél meer mensen als een Kat von D en onze Amerikaanse kattenfluisteraar ( ben zijn naam altijd kwijt )
Zo zie je maar hoe gauw men niet in hokjes denkt....ik ontkom er ook niet aan lol_sm

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » do 18 dec 2014, 14:21

Afbeelding

Mijn nieuwe"kerstbel "
Ondanks de kleur glas kan je er wél doorheen kijken, dat geeft een leuk effect in combinatie met het licht.
Toch mooi van kleur hé, I wub_sm glas!!!!, maar ik heb ook een houten op mijn verlanglijstje staan waar je ook "gewone "oorbellen mee zou moeten kunnen dragen.....
We zullen het zien!!

heidifleur
Contacteer:

Berichtdoor heidifleur » do 18 dec 2014, 15:14

Whaa Raaf die is ook gaaf ! , en een beetje groter als die van mij, hoog tijd dat ik mee een beetje ga verwennen Afbeelding
ImageUploadedByTapatalk1418908439.483954.jpg
ImageUploadedByTapatalk1418908439.483954.jpg (79.26 KiB) 1260 keer bekeken
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » do 18 dec 2014, 17:32

Yeahhhhhhh die is ook mooi!!!
Kan je daar ook andere oorbellen dragen??

In de eerste instantie deed het me een beetje denken aan een voetje.......
Ik bestel mijn piercings bij All over Piercings.nl en ben daar súper tevreden over.
Wat voor een materiaal/ grote draag jij nu??

Mijn volgende wordt dus waarschijnlijk deze;
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... elets-paar
En daar kan je dan weer gewone oorbellen bij dragen.....of speciaal gemaakte, maar die kosten dan weer wat. sad1_sm

En daar kan je dan weer alle kanten mee op.
( en ja, ik val meestal op de duurdere merken......vandaar dat ik ze alleen maar koop als er aanbiedingen zijn toppie_sm )

heidifleur
Contacteer:

Berichtdoor heidifleur » do 18 dec 2014, 18:24

Ja Raaf ik bestel ze ook allemaal normaal bij all over piercing maar deze heb ik van een andere met veel natuur materialen maar ik zal eens aan mijn vriendin de site vragen want ben het even kwijt .

Ik heb 12 , en jij ? Ja bij all over had ik dat zetje genomen om te stretchen maar dat ging maar tot 12 en dan zou ik nu met een spiraal moeten beginnen denk ik om te vergroten ? Of hoe heb jij dat gedaan ?
Ja die is ook gaaf ja die je stuurt .

Deze vond ik
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... ids-paar-0

maar jee echt duur en stel die valt uit je hand glas Afbeelding
Maar vind het glas wat je hebt altijd vrolijk ;-)
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

heidifleur
Contacteer:

Berichtdoor heidifleur » do 18 dec 2014, 18:37

Ze heeft geantwoord Raaf , bij deze
https://www.crazy-factory.com
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » do 18 dec 2014, 19:31

Ja Raaf ik bestel ze ook allemaal normaal bij all over piercing maar deze heb ik van een andere met veel natuur materialen maar ik zal eens aan mijn vriendin de site vragen want ben het even kwijt .

Ik heb 12 , en jij ? Ja bij all over had ik dat zetje genomen om te stretchen maar dat ging maar tot 12 en dan zou ik nu met een spiraal moeten beginnen denk ik om te vergroten ? Of hoe heb jij dat gedaan ?
Ja die is ook gaaf ja die je stuurt .

Deze vond ik
https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... ids-paar-0

maar jee echt duur en stel die valt uit je hand glas Afbeelding
Maar vind het glas wat je hebt altijd vrolijk ;-)
Ja die zijn inderdaad waanzinnig vet......én duur.
Soms hebben ze sieraden van over de 200 euro hé??? ongelooflijk dat die verkocht worden.
Mijn eerste glazen ben ik op locatie gaan halen en het zijn super toffe gasten!!!
Kreeg een rondleiding, koffie en al toppie_sm

Bij mij is ook een glazen gesneuveld en dat is inderdaad méga balen.
Maar dat risico héb je met glas rolleyes_sm

Ik heb dus 25 mm, en puur omdat ik als een blok gevallen was voor de Power Eyes ( Zie eerste foto ) die hádden ze alleen in 25 mm.
Ik heb van jongs af aan altijd extreme sieraden in mijn oren gedragen zodat mijn gaatjes eigenlijk al spontaan iets groter waren.
Toen ben ik met een oor gaan stretchen tot de 16 mm en ben daar jaren bij gebleven, tot ik dat glas zag love3_sm
Toen dus met een oor verder gegaan wat erg makkelijk ging en ben met het andere begonnen en dat was écht een taai oor.....dat ging zo moeizaam!!!!
Zou zo maar te maken kunnen hebben met littekenweefsel van wat geirriteerde gaatjes.
Spiralen heb ik ook gedragen, maar eigenlijk is dat dood zonde van je geld zolang je groter wilt.
Mijn tip;
Koop de goedkoopste van de goedkoopste singel flared eyelet piercings.
Die zijn tot een behoorlijke grote op een volgende maten te krijgen ( bij A.O.P gewoon je maat opgeven en er een zoekopdracht van maken )
Deze zijn makkelijk in te doen en in het begin ga je gewoon na een week of twee drie over op een 1 mm grotere piercing.
Draai en "speel "elke dag een beetje met de piercing in je oor, dan rek je het eigenlijk al vanzelf.
Tot een 18 mm kan je dan héél goedkoop en simpel zelf stretchen, zeker als je makkelijke oren hebt.
Daarna verspringen de maten vaak met 2 mm en ook al lijkt dat niks, dan kán het al lastig worden.
Dan wacht je gewoon wat langer om naar een grotere maat te kunnen.
Je oorlel even in een kopje handwarm water hangen is ook prima, of gebruik jojoba olie op de piercing.
Ik heb mijn oor ook wel eens door een piercer laten oprekken, maar dat is niet altijd een garantie dat het goed gaat......een keer heb ik gebloed als een rund!! toen hij met geweld een grotere maat er in wou steken zonder speciaal instrument.
Bovendien is dat behoorlijk duur.
Ik ging zover dat ik zelfs wel eens "gewichtjes "in mijn lellen hing, alleen maar om het proces te versnellen. ( alles wat ik me maar kon bedenken, tot hangslotjes toe )
Uiteraard alleen als ik thuis was. merry_sm

Zo een heel verhaal en hopelijk heb je er wat aan.
Ga nou eens kijken naar de link die jij hebt gestuurd!! toppie_sm

Terug naar “Expositie ruimte”