UITVERKOOP SPHYNX WENSKAARTEN

Over de initiatieven van onze deelnemers voor het goede doel
lathyrus

Re: UITVERKOOP SPHYNX WENSKAARTEN

Berichtdoor lathyrus » wo 03 nov 2010, 00:19

ik stuur je zeker mail want wil wel paar pakjes.
Mag ik de linken die jij hier gezet hebt en de gegevens die nodig zijn op een ander forum gaan zetten en reclame maken voor je kaartjes?
Ik zal er zeker en vast duidelijk bij vermelden dat alle winst naar het hcm onderzoek gaat.
Of heb je liever dat ik dat niet doe?
Het is geen kattenforum waar ik het zou gaan zetten dus ik weet niet of ik er succes mee ga boeken of niet maar je kan maar nooit weten maar ik vraag het je toch liever eerst of je dat wel wilt.
Afbeelding

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » wo 03 nov 2010, 08:01

Ja doe maar hoor!!!
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » di 09 nov 2010, 03:27

ik moet je nog een mail sturen hoor Annemieke, ik ben t nog niet vergeten maar t is er nog niet van gekomen maar we willen zeker 2 pakketjes.
Ik ben de uitleg gaan plaatsen op een ander forum waar ik regelmatig kom, heb het info mailadres daar geplaatst ook maar niet de rekeningnummers omdat men je toch eerst moet mailen om te weten wat de verzendingskosten zijn hé
Ik heb er ook de verwijzing naar de hcm kalender geplaatst en waar men daar info over kan terugvinden en naar waar men kan mailen daarover
Ik hoop dat er toch paar mensen van op dat forum jullie initiatieven gaan steunen
Afbeelding

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » di 09 nov 2010, 03:47

ik ben t ook gaan plaatsen op een ander kattenforum, ik weet niet of het mag en of men het gaat laten staan, dat zal ik dan wel zien, ik kan maar proberen hé
Afbeelding

Annemieke
Contacteer:

Berichtdoor Annemieke » vr 21 jan 2011, 00:48

Heykes,

Zelfs ondanks de uitverkoop zijn er héél weinig kaartjes verkocht :(

Toch ben ik gisteren bij Kathy geweest om mijn HCM kalender op te halen en heb haar 170 euro overhandigd van de inbreng van de reeds verkochte kaartjes......
Ik heb hier nog een kast vol liggen en zelfs de drukkerskosten zijjn er nog niet uit (maar die heb ik zelf bijgepast)
Dus mensen als jullie nog kaartjes willen: het is de moment hé? Dan kan ik de verdere opbrengst nog doorgeven om samen te gaan met de HCM kalenders naar Winn Feline.
Afbeelding
A positive CATTITUDE rules the day!!!
Wie met mensen omgaat als pionnen,
ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 21 jan 2011, 09:18

Heykes,

Zelfs ondanks de uitverkoop zijn er héél weinig kaartjes verkocht :(

Toch ben ik gisteren bij Kathy geweest om mijn HCM kalender op te halen en heb haar 170 euro overhandigd van de inbreng van de reeds verkochte kaartjes......
Ik heb hier nog een kast vol liggen en zelfs de drukkerskosten zijjn er nog niet uit (maar die heb ik zelf bijgepast)
Dus mensen als jullie nog kaartjes willen: het is de moment hé? Dan kan ik de verdere opbrengst nog doorgeven om samen te gaan met de HCM kalenders naar Winn Feline.
Zet hier eens een paar fotootjes neer Annemieke.
Groetjes Clem
Afbeelding

isolde

Berichtdoor isolde » vr 21 jan 2011, 14:41

Wij willen ook 2 pakjes hoor! Ze zijn prachtig mooi! Weet je,ik wil ze eigelijk niet versturen,maar allemaal zelf houden lach_sm
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » vr 21 jan 2011, 21:41

Ik kom ze ook weer bestellen hoor
we hadden succes met de Kerst en ook de andere kaarten
een echte aanrader!!!!!!

groetjes An

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » vr 21 jan 2011, 23:24

spijtig dat er geen kerstkaarten meer beschikbaar zijn en alleen nog twee verschillende pakjes andere kaarten.
Kerstkaarten konden we nog gebruiken...
Wat de andere kaarten betreft, we sturen maar naar bepaald beperkt aantal mensen kaarten voor verjaardag en als er dan nog steeds twee (of meer) in t zelfde gezin zitten kan je niet steeds dezelfde kaarten opsturen hé, t zelfde ook met de geboortekaartjes, t zijn steeds dezelfde in de familie die aan gezinsuitbreiding doen.
Als er nog meer variatie beschikbaar was in de kaarten had ik nog bijbesteld maar nu is t nogal zinloos, kaarten bestellen die ik naar niemand kan opsturen...en onze bruinen laat wel eens blauwe scheten tegenwoordig (pardon my french) door vanalle tegenslag dus spijtig genoeg bestel ik nu geen kaarten meer bij en hou ik het bij de twee vorige pakjes, sorry.
Ik vind het wel erg Annemieke dat je met al die kaarten blijft zitten, je zet je dan in voor t goede doel, die hcm en onderzoek daarnaar en dan moet je er uiteindelijk zelf nog aan bijdragen (de drukkerskosten) en geraak je van die kaarten niet vanaf...
Ik hoop dat er toch nog mensen zijn die nog geen kaarten gekocht hebben en die er nu toch wel willen kopen want de twee pakjes die beschikbaar zijn zijn wel degelijk heel mooi
Afbeelding

anide

Berichtdoor anide » za 22 jan 2011, 11:32

Hoi hoi,

Ik wil graag kaarten bestellen.
Wat heb je allemaal voor leuks ?
Hoeveel verschillende en wat is de prijs als ik ze wil bestellen ? Verzenden naar Nederland of naar een vriendin in Belgie.

Groetjes Inkie & Pinkie.

Terug naar “SRB & het Goede Doel”