5 euro voor het goede doel (FIP-research)! Doe mee!!!

Over de initiatieven van onze deelnemers voor het goede doel
sara_sphynxlover
Contacteer:

Re: 5 euro voor het goede doel (FIP-research)! Doe mee!!!

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 24 feb 2011, 14:58

Hoi hoi SRB'ertjes,
mijn reactie dateert van een maand geleden, dus hoog tijd om jullie weer een stand van zaken te geven :-D op dit moment heb ik 97 buttons verkocht met een opbrengst van 539,38 euro, ik ben daar heel blij mee maar dat kan stukken beter hé?! ?!! Ik ga voor niet minder dan 1000 euro integraal voor het onderzoek, dus hierbij nog eens een warme oproep tijdens de koude winterdagen weer (gisteren weer lichte sneeuwval gehad ;-)) .... Aan ALLE kattenliefhebbers hier op het forum, wie 5 euro kan missen, doneer ze aan het FIPV-Research Team!!! Alle info nu op onze website in 3 talen, Engels, Nederlands en Frans (dat laatste zal ni zo 100 % correct zijn, maar de boodschap zal wel overkomen denk ik haha). Heb hier nog ni veel reactie van jullie gekregen, het gaat nochthans om iets belangrijks mensen! Waar zitten jullie allemaal? De drukte van de feestdagen is nu achter de rug, dus kom op lieve mensen, hierbij nog eens mijn verzoek om jullie steun! Wie wil het onderzoeksteam helpen? Ze zullen u heel dankbaar zijn en de katjes in de toekomst ook wanneer ze een oplossing vinden. Gewoon doen great_sm
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 14 apr 2011, 14:49

Hoi hoi,
nog even een stand van zaken voor wie het opvolgt: verkochte buttons: 107, totaal donatie: 624,38 euro's tot vandaag! We zijn er dus bijna, maar nog niet helemaal...
Ik heb vandaag ook 100 postzegels aangekregen van een bevriend fokster van Perzen, Himalayan en Exotics, waarvoor ik haar hartelijk dank :-D zij steunt zo mee het FIP-project. Wie wil er nog mee steunen? De portkosten vallen weg, dus al wie 5 eurootjes kan missen en schenkt aan het onderzoek van het FIPV-Research team, krijgt een badge opgestuurd!! Kom op mensen, van jullie (kattenmensen) kan ik het hebben, voor velen is het niet interessant of een ver van hun bed-show :-(
groetjes,
Sara

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 25 jul 2011, 21:08

Hoi hoi SRB'ers,
nog even in de aandacht houden: de opbrengst tot nu toe = 800 euro!!! Super dus, maar kan nog meer ;-) we zijn er bijna de laatste lootjes wegen het zwaarst... ik heb nog 55 buttons om te verkopen, dus als ik ze allemaal verkocht krijg, zal ik zeker mijn streefdoel van 1000 euro overschrijden mede dank zij jullie :-D 5 eurootjes en ik stuur een badge naar je op great_sm
groetjes,
Sara

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 25 jul 2011, 21:20

Dat is toch al een mooi bedrag.
Die laatste buttons moeten dan ook nog wel lukken.
Groetjes Clem
Afbeelding

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 25 jul 2011, 21:39

Hoi Clem, ja ik denk dat we nog één of 2 shows gaan bezoeken en dan moeten alle buttons toch verkocht zijn? De laatste show dat we gedaan hebben was in Deinze en we kenden de weg daar niet goed... met gevolg door werkzaamheden mocht je er niet de toegelaten snelheid van 70 / uur, wat Andy niet gezien had :-( dus een weekje later een mooie brief in de bus van de politie: 50 euro boete!!! :-( dat is echt wel zonde van 't geld dan hé? Had ik het liever bij de buttons opgeteld natuurlijk, kan ik nu nog een boete betalen terwijl we een goede bedoeling hadden ;-) maar ja.. volgende keer beter uitkijken natuurlijk!
groetjes,
Sara

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 25 jul 2011, 21:43

Hoi Sara
wat goed ,dan ben je nu bijna bij dat bedrag ;)) goed gedaan ,nu de laaste 200 nog SUCCES
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » ma 25 jul 2011, 23:39

Bedankt Wil! Ja we gaan er voor :-D
groetjes,
Sara

nautje

Berichtdoor nautje » do 16 feb 2012, 19:12

Ik heb zojuist van de faculteit te horen gekregen dat ik van de zomer een week mee mag kijken/werken bij dit onderzoek. Hoe vet is dat wel niet, ik zit pas in mijn 2e jaar dance4_sm

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » do 16 feb 2012, 19:52

heb ik jou eens niet ontmoet op een show ergens verleden jaar?

Ik wil je best dit jaar ook steunen hoor. Je hoeft de buttons niet eens op te sturen (liggen hier toch maar)
Ik vind dit een heel goed doel aangezien onze cattery vernoemd is naar nisha en zoals de meesten weten is nisha gestorven aan fip...
Afbeelding

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 16 feb 2012, 19:55

nautje, dat is heel cool!!! Bedankt om ook een reactie te plaatsen, want was hier vergeten te updaten ;-) we zijn al goed de 1000 euro gepasseerd, namelijk 1035 en nog steeds buttons te koop! De laatste 16, dus hierbij nog eens bedankt aan de mensen die hier één gekocht hebben en voor diegenen die willen, er zijn er nog 16. 1 kost 5 euro en wordt gratis nu opgestuurd, ook naar NL!
groetjes,
Sara

Terug naar “SRB & het Goede Doel”