nieuwe Sphynxkalender 2016 (ten voordele van het HCM-onderzoek)

Over de initiatieven van onze deelnemers voor het goede doel
sara_sphynxlover
Contacteer:

Re: nieuwe Sphynxkalender 2016 (ten voordele van het HCM-onderzoek)

Berichtdoor sara_sphynxlover » za 29 aug 2015, 19:01

Bedankt voor de reacties allemaal!
Even een vraagje: omdat dit voor een goed doel is, kunnen er geen fotografen betaald worden maar mits toestemming worden er wel ingezonden foto's opgenomen in de kalender.. het project dat Kathy begon was met foto's van fokkers en baasjes dus qua fotografisch soms niet helemaal volgens de regels maar wel leuk en zeker zo mooi met al die beauties. Nu heb ik de vraag van iemand gekregen, die een fotografe kent, om volgend jaar alleen van fotografen foto's te gebruiken met superplaatjes van Sphynxen en dan in het klein hun logo rechts als vergoeding, uiteraard worden er geen shoots betaald en gaat het dan over een selectie die de fotografen zelf aanleveren (mits kans al gepubliceerd?). dan is de kalender wel van hoogstaande kwaliteit qua foto's... en kunnen er misschien meer verkocht worden? Ik vond het persoonlijk wel leuk dat er afwisselend van eigenaars en fotografen in staan. Wat denken jullie?
groetjes,
Sara
Afbeelding Afbeelding in loving memory of Sarandy's Sally Swoon † FIP

rona

Berichtdoor rona » do 03 sep 2015, 16:00

Kan niet wachten tot hij er is. De foto's hier zien er al zo mooi uit[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 03 sep 2015, 17:00

Kan niet wachten tot hij er is. De foto's hier zien er al zo mooi uit[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
We zijn vandaag tot in Putte NL gereden :-D heel leuk om te zien dat een postkantoor in NL ook een boekenwinkel is! Heel vriendelijk en super lieve dames die alle enveloppes even hebben nagewogen of ik genoeg postzegels had gekleefd :-D meer dan 30 enveloppes zijn verzonden, hopelijk is de postdienst heel snel zodat jullie morgen of zaterdag misschien de kalender al in de bus hebben?
groetjes,
Sara

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 03 sep 2015, 18:16

Afbeelding
groetjes,
Sara

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 03 sep 2015, 18:38

Geweldige foto.
Ik heb hem nog niet binnen maar weet ook niet of je al naar Nederland geweest bent.
Groetjes Clem
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 03 sep 2015, 18:41

Bedankt voor de reacties allemaal!
Even een vraagje: omdat dit voor een goed doel is, kunnen er geen fotografen betaald worden maar mits toestemming worden er wel ingezonden foto's opgenomen in de kalender.. het project dat Kathy begon was met foto's van fokkers en baasjes dus qua fotografisch soms niet helemaal volgens de regels maar wel leuk en zeker zo mooi met al die beauties. Nu heb ik de vraag van iemand gekregen, die een fotografe kent, om volgend jaar alleen van fotografen foto's te gebruiken met superplaatjes van Sphynxen en dan in het klein hun logo rechts als vergoeding, uiteraard worden er geen shoots betaald en gaat het dan over een selectie die de fotografen zelf aanleveren (mits kans al gepubliceerd?). dan is de kalender wel van hoogstaande kwaliteit qua foto's... en kunnen er misschien meer verkocht worden? Ik vond het persoonlijk wel leuk dat er afwisselend van eigenaars en fotografen in staan. Wat denken jullie?
Op zich een goed idee. Ik zou hier ook best aan mee willen werken en dan hoef je niet eens mijn logo te gebruiken.
Weet alleen niet wat de kopers leuker vinden, dat door het zelf inzenden van foto's een kans dat je eigen kat/foto in de kalender komt of foto's via een fotograaf.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » do 03 sep 2015, 19:47

Het idee is leuk maar wel met een prijskaartje voor de deelnemers die foto's willen inleveren. Het wordt dan wel echt professioneel.
Ik doe weer mee en weet al welke fotograaf ik ga vragen ohmy_sm
Groetjes, Tilly >^.^<

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 03 sep 2015, 21:36

Geweldige foto.
Ik heb hem nog niet binnen maar weet ook niet of je al naar Nederland geweest bent.
ja vandaag :-D dry_sm dus je zou het nu toch wel binnen enkele dagen moeten ontvangen..
groetjes,
Sara

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » do 03 sep 2015, 21:44

Het idee is leuk maar wel met een prijskaartje voor de deelnemers die foto's willen inleveren. Het wordt dan wel echt professioneel.
Ik doe weer mee en weet al welke fotograaf ik ga vragen ohmy_sm
ja inderdaad ik zou dan verschillende fotografen contacteren met de vraag of er een foto met een sphynx van hun hand in de kalender mag komen, maar vrees dat de beste foto's dan al rond zijn gegaan op facebook en dergelijke... de keerzijde.. en dan inderdaad voor het baasje is het wel leuk maar die heeft wel moeten betalen (wat ook terecht is voor het knappe fotografiewerk), maar die persoon opperde dat omdat het dan een professioneel ogende kalender is en misschien zo meer zou verkopen?. Aan de andere kant inderdaad zo hebben de kopers wel een kans om hun katje in de kalender te kunnen bewonderen, maar heb nu met dit project over te nemen ook ondervonden dat een paar mensen wachten om te kijken of hun foto/katje er in staat en dan afhaken en geen kalender kopen :-(( erg jammer nadat ze beloofd hadden toch minstens 1 te kopen, nadat ze al te kennen hadden gegeven dat indien hun foto erin zou komen ze 3 stuks zouden kopen... het is ten slotte een kalender over één ras, onze geliefde Sphynx én voor het goede doel, vind het dan wel spijtig dat ze dan uiteindelijk geen enkele kalender kopen confused_sm
groetjes,
Sara

sara_sphynxlover
Contacteer:

Berichtdoor sara_sphynxlover » vr 04 sep 2015, 11:45

de mand in het postpunt zat gisteren meteen vol laugh_sm met kalenders te versturen:
Afbeelding
groetjes,
Sara

Terug naar “SRB & het Goede Doel”