Maak zelf een zomer shirtje voor je kat

De plek voor handige tips en leuke links
Audrey

Re: Maak zelf een zomer shirtje voor je kat

Berichtdoor Audrey » zo 29 jun 2014, 07:28

Ik wilde anders een keer op zaterdag naar A'dam maar dan is het gelijk zo druk.
Maandag ochtends is de lapjesmarkt op de Noordermarkt. Loopafstand van CS.

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 29 jun 2014, 10:38

Gaynelle wat een lief truitje is het geworden en keurig gemaakt.

Hier ook protest hoor! Deze dagen woont mijn kater op de deur mat en met luid miauwen laat hij me weten ik wil naar buitennnnn. Maar aangezien ik pal op het zuiden zit geen schaduw heeft moeten ze toch wachten dat de zo'n wat minder fel is.

Maar als ik straks ook een ren heb zorgt het iets voor schaduw en als ze beschermd zijn voor de zon mogen ze hier ook lekker de hele dag naar buiten. Maar voor nu dan maar protest! ;)
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » zo 29 jun 2014, 11:52

Ohh.. wat ziet Ted er super stoer uit met dit truitje, wil je ze niet op bestelling maken? laugh_sm

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » zo 29 jun 2014, 16:43

ph34r_sm toppie_sm
Ik heb ze niet direct nodig.......maar als het er van komt zou ik het wel weten!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 29 jun 2014, 17:36

Audrey wat leuk dat die markt er nog steeds is ,daar vind je zeker wat je nodig hebt keuze genoeg ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » di 01 jul 2014, 00:27

@ Raaf
Ik ben het wel met je eens dat je van je dieren geen poppetjes moet maken zoals veel gebeurt met van die kleine hondjes. Wel irritant dat het hondje van je moeder dan net voor modepopje werd uitgemaakt. Die van mij dragen kleding meestal ook functioneel, maar heel soms kan ik het niet laten om iets schattigs voor ze te kopen. Al zou ik ze nooit iets aantrekken wat ze niet willen. De rede waarom ik ben gaan naaien was ook vooral dat Maya niet dol is op kleding, meestal past het niet goed waardoor ze wordt beperkt in haar beweging. Maar kattenkleertjes maken is ook gewoon leuk natuurlijk :)

@ Audrey
Dat is een hele goeie, dat zit echt om de hoek bij werk dacht ik, Noordermarkt toch? Ik denk dat ik dan maar een keer vroeg op moet staan dry_sm

Als ik ooit genoeg vrije tijd heb zou ik heel graag een kledinglijn voor ze willen maken haha. Lijkt me serieus echt heel leuk om te doen. Etsy heeft ook veel leuke sphynx shops maar shipping is altijd zo duur en dan stuur je het ook niet zo snel terug als het verkeerd is. Hier is de alltime favoriet trouwens dit merk http://www.alqowasi.com/11-sweaters. Die truien zijn zo zacht en soepel dat ik er ook jaloers op ben! In de winter woont Fuz er in en is ze boos als hij uit moet om gewassen te worden.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 01 jul 2014, 19:33

Deze zien er echt heel erg leuk uit ,Wie weet dat je ooit je droom waar kan maken ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 01 jul 2014, 20:35

Zou toch wel heel leuk zijn als je ooit genoeg vrije tijd zou hebben om je eigen katten kledinglijn te maken. wink2_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » di 01 jul 2014, 22:54

@ Raaf
Ik ben het wel met je eens dat je van je dieren geen poppetjes moet maken zoals veel gebeurt met van die kleine hondjes. Wel irritant dat het hondje van je moeder dan net voor modepopje werd uitgemaakt. Die van mij dragen kleding meestal ook functioneel, maar heel soms kan ik het niet laten om iets schattigs voor ze te kopen. Al zou ik ze nooit iets aantrekken wat ze niet willen. De rede waarom ik ben gaan naaien was ook vooral dat Maya niet dol is op kleding, meestal past het niet goed waardoor ze wordt beperkt in haar beweging. Maar kattenkleertjes maken is ook gewoon leuk natuurlijk :)

@ Gaynelle, Voor een modepopje werd Tommie nog net niet uitgemaakt, dat verschijnsel bestond toen gewoon niet, in de jaren 80tig.
Het was meer dat je als eigenaar belachelijk werd gemaakt.
Ook ik met mijn windhonden....."Kijk daar......die hond heeft een jas aan " werd er dan te pas en te onpas geroepen.
Als ik zo Spynxfoto's zie van aangekleden dan vind ik de meeste ook om óp te vreten wub_sm
Dikke kans dat ik ooit mijn bloterik ook gewoon een truitje of iets zou aantrekken als hij zich daardoor behaaglijker zou voelen.
En jou modelletje vond ik wel erg leuk, moet ik zeggen, want ik denk inderdaad dat op maat gemaakte kleding veel comfortabeler zit dan iets dat net niet past.
Er zou best wel vraag naar kunnen zijn om dit soort dingen op maat te láten maken ph34r_sm
En als je het nou leuk vind om te doen.......
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Terug naar “Links & Tips”