Tv

De plek voor handige tips en leuke links
Dalila

Re: Tv

Berichtdoor Dalila » wo 06 jan 2016, 23:17

Ja en toen probeerde ze op een gegeven moment Sphynx te zeggen maar er kwam spinx uit.. Serieus bizar..
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 06 jan 2016, 23:47

Goed dat ik het niet gezien heb dan.

Groetjes Clementine
Groetjes Clem
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 07 jan 2016, 19:19

Blij dat ik niet heb gekeken... Duidelijk debielen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 07 jan 2016, 23:32

Hoi Linda
het kunnen ook mensen zijn die denken ,je pakt een poes ,en je zoekt een kater zo dicht mogelijk bij huis ,en na 12 weken KASSA !!!!!!!!!!!!! sad2_sm sad2_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 08 jan 2016, 00:53

Magisch gaat dat he Wil.. Als ze geboren zijn heb je er totaal geen omkijken naar... Ze eten ook niks ja mama melk das toch genoeg kost ook niks... 12 weken naja vooruit 1x ff inenten en whoop whoop verkopen voor 1000 euro.

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 08 jan 2016, 20:06

Miranda
jij denkt dat dit een grapje is maar veel mensen denken echt zo ;) raar is dat he
De meeste hebben echt geen idee als je het een beetje goed wil doen hoeveel tijd en zorg en geld erin gaat zitten ,Denk dat het belangrijkste is dat je het heel leuk vind ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 08 jan 2016, 20:53

Dat is toch eigenlijk bizar.. Maar na alles wat ik de laatste maanden gezien heb op oa FB moet ik zagen dat die conclusie correct is Wil.. Triest he? sad1_sm
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » vr 08 jan 2016, 23:45

Die mensen moeten ze in een hokje stoppen...

Je bent 9 maanden zwanger... Dat kind komt er toch ook iet als 18 jarige uit??? Mensen moeten eens gaan nadenken voordat ze iets beslissen. ' ik wil fokken' ga maar oefenen met knaagdieren ofzo daar kan weinig mis aan gaan

Groetjes Miran

rona

Berichtdoor rona » za 09 jan 2016, 12:37

Nou Miranda mijn hamster vrat 10 baby's op en toen had ik er nog maar 2. Mijn fout [CRYING FACE]Niet ingelezen. Of eigenwijs dat ik het wel wist. Zo zijn de meeste tegenwoordig ook. Hoppa pies en kater samen. Bevalling begint.....en nu. Pootjes eerst. Dat is raar. Hè ze komen niet. Nou ach.....morgen vast wel. Volgende ochtend mega ramp. Zoveel mensen denken dat het fokken van sphynxen hetzelfde is als dat htk katten een nest krijgen. Gaat toch vanzelf? Zeggen veel. Pffff ik ben altijd blij als de bevalling voorbij is en het goed gegaan is. Mijn ervaring is bij bevallingen is dat ik of bij de DA zit midden in de nacht of zondag ochtend. Of dat ik mazzel hebt dat het thuis geboren word maar met mega zweet op m'n rug en de spuiten naast me. Wilde dat het zo makkelijk ging als bij htk katten. Kon ik gewoon m'n nachtrust houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 09 jan 2016, 20:06

Hoi Linda
Hier gaan de bevallingen altijd wel goed gelukkig ,inderdaad waren de siams stukken makkelijker ,ik spuit altijd na de bevalling om zeker te weten dat de baarmoeder schoon is ,en om de melk goed op gang te krijgen ,
maar ondanks dat we top moedertjes hebben voer ik bijna altijd ieder nest bij ,omdat onrust in een nest een risico is omdat mams dan de kittens dood kan bijten of er mee gaat slepen ,,,en ,,,,,,,,,,,ik vind het leuk werk dat scheelt heel veel ;)

Dalila triest he dat bijna iedereen zo denkt ;((( hoeveel HTK bevallen niet buiten of in de schuur ,mensen hebben dan geen idee of er dode kittens bij waren niks ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Links & Tips”