Speelgoed dat eigenlijk geen speelgoed is

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
Lieve

Re: Speelgoed dat eigenlijk geen speelgoed is

Berichtdoor Lieve » za 01 sep 2012, 10:18

Een nieuwe; bellenblaas. Volgens mij heb ik hem ergens op het forum gelezen...
Is meer een kijk-spelletje dan een doe-spelletje, maar ze vind het geweldig!
Kat-TV ofzo cheerleader_sm En maar niet snappen waar al die bubbels heengaan laugh_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 05 okt 2012, 14:18

Ik heb er nog een ontdekt; een paraplu!
Helemaal uitgeklapt, maar met de steel zo kort mogelijk, en op de grond zetten.
Geeft een geweldig holletje voor even tot de plu droog is, afwisseling moet er wezen wink3_sm
Lieve vindt m helemaal geweldig!

Daantje

Berichtdoor Daantje » vr 05 okt 2012, 14:56

Wattenstaafjes zijn hier ook favoriet! Ze haalt ze overal vandaan, soms snappen we niet eens hoe ze eraan gekomen is!
En van die suprise ei dopjes of dopjes die in de stoelpoten zitten tegen het krassen.
En heel gevaarlijk: van die cadeaulinten! Die bijt ze stuk en eet ze op en dan even later hoor je zon heel zielige keiharde mauw en ja hoor daar komt het stuk lint er weer uit! Daar hebben we wel van geleerd dat we dat niet aan de bloemen of aan een cadeau moeten laten zitten want blijkbaar is dat onweerstaanbaar voor Bohy :D

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 05 okt 2012, 15:18

Wat is dat toch met die wattenstaafjes?! laugh_sm
Ik heb er een (hier) zeer populaire variant op ontdekt;
de wattenstaafjes met zo een klein bolletje eraan zodat je niet te diep een babyoortje ingaat.
Lieve krijgt er alleen nog af en toe een onder toezicht, ze vreet die dingen gewoon op de engert.
Ik maar denken dat ik alle wattenstaafjes weggegooid had, hoor ik opeens hangjangjang van onder mijn bed,
jawel, madammeke heeft er weer een. 2 minuten later; hangjangjang, jawel, nog een! ohmy_sm

choci84

Berichtdoor choci84 » vr 05 okt 2012, 16:44

Big Bear is helemaal gek van rietjes mn kids drinken weleens uit een pakje of beker met rietje erin en als ze maar even niet opletten dan jat hij ze gewoon haha en ook sluitclips van broodzakken en wattenstaafjes wat lijken ze toch ook allemaal op elkaar eh ph34r_sm
haha geweldig om te zien smile7_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 05 okt 2012, 19:26

Hoi Hoi
Ze vinden de meest gekke dingen het einde smile7_sm ze sporen ook niet echt natuurlijk maar kijk heel erg uit met slietjes draden en dat soort dingen ,het zou niet de eerste x wezen dat het een kat zijn leven kost ,of een giga operatie door een darmafsluiting rolleyes1_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 03 nov 2012, 16:56

Pas op met wattenstokjes!!!!!
Ik was er in het begin van dit topic erg enthousiast over,maar;
Eerst speelde Lieve er alleen maar mee, niks aan de hand.
Maar na een tijdje ging ze er op knagen, steeds fanatieker.
En toen kwam de dag dat ze er een flink stuk van af had geknaagd,
en die heb ik nooit weer kunnen vinden.
Die moet ze haast wel opgegeten hebben, en met meer geluk dan wijsheid is dat goed gegaan!
Hier geen wattenstokjes meer, doe dan een pingpongballetje of iets anders.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 03 nov 2012, 18:11

De wacko_sm sphynx van mijn moeder heeft ook wel eens wattenstaafjes opgegeten. Ze was ermee aan het spelen. Omdat ik Jolie al langer ken dan vandaag, hield ik haar nauwlettend in de gaten maar in een onbewaakt ogenblik had ze toch ruim de helft van dat stokje opgegeten. Ik meteen de dierenarts gebeld, waar ik aan de andere kant eerst hard gelach hoorde toen ik vertelde wat er gebeurd was. what_sm Daarna gaven ze het advies om veel blikvoer te geven, zodat dat in maag en darmen om het stokje heen gaat zitten en zo de kans op perforatie verkleint. Dat is sowieso een goede tip voor als je kat iets scherps heeft gegeten: veel vlees geven!

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 03 nov 2012, 20:18

Tja, dingen waar ze aan gaan knagen haal ik ook altijd snel weg... vind ik maar niks...
Ontbijtkoek werkt daar ook goed bij, gaat ook om het scherpe voorwerp heen zitten en werkt laxerend. Weet alleen niet hoe lekker katten dat vinden....
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » ma 21 jan 2013, 00:38

Tja..... hier ook de dikke rietjes, de veters aan je laarzen, kruipen in je laarzen, fleecedekens met je tanden van de bank trekken om vervolgens een lekker plekje ervan te maken, zitten op het toetsenbord leuk dat geluid en die berichten die ze schrijven, tenen onder het dekbed, in je tunnel loeren wie voorbij komt en dan je baas gewoon bij zijn voet aanvallen met 2 poten en nagels uit en natuurlijk je bijtspijkers mad1_sm , boksen met je maatje die net ligt te slapen zodat jij dat zonneplekje krijgt, de kattenbrokjescontainer leeggraven, de kattenfonteinstraal met je poot bedienen e heerlijk spetteren, de wc of keukenrol doorknippen zodat je allemaal ringen krijgt en die door je huis h=gooien en daarna lopen ze ermee in hun bek, ja en ook pennen en potloden en zo;n lintje uit je agenda kan je lekker aan trekken, sokken vooral vuile, dozen waarin de baas poortjes heeft geknipt, een plastic golfbal met gaatjes erin of bollen aluminiumfolie, de bollen wol al schoonmoeders op bezoek komt en wil breien of haken mad1_sm blink_sm mad1_sm , boven op de wekker zitten want die is warm en tja dat je dan soms de tijd verzet jammer dan dan krijg je gewoon weer eerder eten de volgende dag handig toch, sleutelhangers/sleutelbos en hondenspeeltjes, de bloemenvaas om........vul maar in

gewoon heerlijk spelen wat nu is niet mee te spelen wij spelen wel

groetjes An

Terug naar “De Speelgoedwinkel”