Bol.com en dieren

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
RenskeZee

Bol.com en dieren

Berichtdoor RenskeZee » di 19 feb 2013, 14:11

Hallo allemaal,

Ik zie net dat Bol.com nu ook een dierengedeelte heeft. Wel eens de moeite waard om op te kijken. Ze hebben namelijk een flink gedeelte met speelgoed. Onder andere de catnip speeltjes waar inba naar op zoek was hebben ze.

Sommige producten worden vreemd genoeg wel verkocht via een andere online zaak, maar je kunt ze wel bestellen via Bol.

Ze verkopen ook voer. Voor 15 kilo Carocroc betaal je 50 euro. Volgens mij niet de goedkoopste op dat vlak, maar ze hebben het wel wink3_sm
Groetjes,
Renske, Fu en Chi

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Bol.com en dieren

Berichtdoor Clemmetje » di 19 feb 2013, 14:56

Had het nog niet gezien.
Bedankt voor de tip. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

zoefay

Berichtdoor zoefay » di 19 feb 2013, 15:27

Thnx, erg leuk! niet goedkoop, staan verschillende dinegn op die ik veeel voordeliger heb aangeschaft, maar das een kwestie van googelen...

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » di 19 feb 2013, 15:31

Dan krijgt bol.com een klein precentage van de omzet omdat ze dit via hun bestellen. Zo kan je als fokker ergens op je site een link van zooplus zetten en iedereen die besteld via die link krijgt jij als website eigenaar 10 procent van de bestelleing.

Het is gewoon commerciel promotie 1 de ander..

`Als de ene hand de ander wast worden ze allebei schoon´
Afbeelding

RenskeZee

Berichtdoor RenskeZee » di 19 feb 2013, 15:33

Heel goedkoop is het niet inderdaad. Het kan niet tippen aan bijvoorbeeld Zooplus. Maar ze hebben wel weer een hoop dingen die Zooplus niet heeft :)

Hmm dat is wat minder Viktor... Nou ja je kunt in elk geval zien welke winkel het heeft en het daar zelf bestellen...
Groetjes,
Renske, Fu en Chi

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » di 19 feb 2013, 15:56

Tegen Zooplus kan natuurlijk qua prijs niets op. A Klasse voer is nergens goedkoper vooral bij meer dan 1 zak inkopen en boven de 100 euro nog eens een korting. Grit is onderhand duurder))))
Afbeelding

RenskeZee

Berichtdoor RenskeZee » di 19 feb 2013, 16:29

Ja, voer is inderdaad erg goedkoop bij zooplus, maar andere dingen zoals grit niet altijd. Ze hebben ook net niet wat ik altijd gebruik (biokat classic). Bol heeft dat dan weer wel voor geen gekke prijs.
Groetjes,
Renske, Fu en Chi

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » di 19 feb 2013, 16:44

Ik heb al tijden zo niet jaren Cat´s Best een soort pers hout die zowel Urine als de rest klot. Voor de rest RC of in Periodes RAW Carnibest.

Voor Carnibest heb ik ook een leuk adresje tegen een leuke priijs en ze bewaren dat zelf in hun vriezer, hoe gek wil je het hebben)))

Nu ik je toch spreek ff een complimentje voor je prachtige poes, zo een mooie leuk gebouwde point wub_sm
Afbeelding

RenskeZee

Berichtdoor RenskeZee » di 19 feb 2013, 16:51

Ik heb de Cats' best ook gehad, maar dat vonden de katten niet prettig. Ze gingen het toen naast de bak doen...

En nu ben ik wel even benieuwd welke RC je geeft... Hier doet Chi het niet zo goed op carocroc en rauw eet hij niet (meer). Ik probeer daarom nu langzaam RC sensible te geven. Geef jij dat ook, of een andere variant?

Bedankt voor het compliment! smile7_sm Ik ben helemaal verliefd op deze knapperd (Chi)!
Groetjes,
Renske, Fu en Chi

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 19 feb 2013, 17:21

Wel leuk dat Bol.com het assortiment uitgebreid heeft, maar vooralsnog vind ik het niet erg aantrekkelijk. Doe mij dan inderdaad ook maar Zooplus, daar bestel ik met regelmaat laugh_sm

Terug naar “De Speelgoedwinkel”