Ikvind de krabpalen hier niet duur zeker de mega grote/brede

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
Eranthe

Re: Ikvind de krabpalen hier niet duur zeker de mega grote/b

Berichtdoor Eranthe » zo 08 sep 2013, 22:02

Mooi trapje. dry_sm
Hier mogen ze gewoon de woonkamer niet meer in, want ze blijven op stoelen en banken springen. Na twee hernia teckels (geen operatie en allebei goed tot volledig hersteld) wil ik geen enkel risico meer lopen. In de keuken hebben ze sowieso meer ruimte (deze is groter dan mijn woonkamer) en er staat een trap hekje voor de trap.
Heel goed dat je Dali via een plank leert lopen. Voorkomen is beter dan genezen. Ook al waren mijn stoelen en banken niet eens de oorzaak van de hernia's. Probeer ook te voorkomen dat Dali uit blijdschap hoog springt. Dit veroorzaakte bij mijn Yazz een hernia, maar nu moet ik wel zeggen dat ze extreem is met begroeten en kijk uit met ongelijke grasvelden. Pebbles liep bij het rennen achter een bal aan in een ongelijke kuil en dat heeft haar haar rug gekost. Zo stom en onbenullig van me (na vier jaar kan ik nog pissig op mezelf worden dat ik haar daar lekker heb laten rennen, al doe je het niet expres). Pebbles had een conditie van heb ik jou daar. Ik liep dagelijks 2,5 tot 3 kilometer met haar. Hoe goed getraind ook, door eigenlijk onbenulligheden kan er al een hernia optreden.
Groetjes, Karen
Afbeelding

Terug naar “De Speelgoedwinkel”