Het schildpadhuisje

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
LenseL

Het schildpadhuisje

Berichtdoor LenseL » wo 22 jan 2014, 11:37

Al een hele tijd geleden hebben wij 2 schildpadhuisjes gekocht op zooplus,
inbegin was het een echt succes ze waren er niet meer uit te krijgen.
Nu liggen ze er overdag niet meer zoveel in maar snachts worden ze nog wel gebruikt.

Nu vanmorgen ga ik vanachter kijken (ze hebben een eigen kamer waar ze snachts zitten) en meteen kwam er een zwart kopje tevoorschijn maar een wit was er nergens te zien.
Dus ik kijken in het schildpadhuisje en ja hoor daar zat hij laugh_sm
Maar hij wilde er dus niet uitkomen om mee naar de woonkamer te gaan ohmy_sm

Heb ik ze maar met schildpad en al naar voor gedragen en deze in de zetel gezet(de zwarte was er ook al terug bij in gekropen). laugh_sm
Maar eens ik hem neerzette waren ze er alle 2 snel uit natuurlijk ohmy_sm
Nu een beetje later zit ik aan mijn computer en begint de stoel voor mij zomaar op te schuiven.
Ik raar kijken natuurlijk wacko_sm was het Gynx die met zijn schildpad op wandel was en deze probeerde onder te stoel onderdoor te krijgen maar aangezien die schildpad te groot is lukte dat natuurlijk niet en verschoof heel de stoel mee dry_sm

Heb ik de schildpad dan maar een beetje verder gelegd en toen ging hij er weer mee sleuren laugh_sm
deze keer richting de kattenbak, laat hij de schildpad daar los en gaat er inzitten.
Want welke plaats is er leuker om te zitte dan recht voor de kattenbak dry_sm laugh_sm

Wat zijn ze toch geweldig wub_sm

Ik vondt het zo grappig dat ik het toch even wou delen laugh_sm
Bijlagen
179485_bett_schildi_1.jpg
Een foto van de schildpad :)
179485_bett_schildi_1.jpg (16.12 KiB) 1337 keer bekeken

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Het schildpadhuisje

Berichtdoor Clemmetje » wo 22 jan 2014, 13:40

Haha, ik zie het helemaal voor me.
Ze zijn ook echt prettig gestoord onze sphynxen.
Leuk ding die schildpad.
Groetjes Clem
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » wo 22 jan 2014, 18:52

Wat een leuk mandje zeg! Altijd grappig als ze dat soort dingen bedenken ohmy_sm
Groetjes Elize

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 22 jan 2014, 19:54

HAHA ik dacht dat je het over echte schildpadden had ;) die manden zijn echt heel erg leuk !!! reken maar dat ze die lekker vinden dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Nancy

Berichtdoor Nancy » wo 22 jan 2014, 21:13

geweldig dry_sm
gr nancy
Afbeelding

Daantje

Berichtdoor Daantje » wo 22 jan 2014, 22:37

Oh, wat grappig dat ze ermee aan de wandel gaan! Wij hebben ook dit schildpadhol en Bohy en Mew lagen er vaak samen in. Sinds Mew is overleden gebruikt niemand het meer dus het staat nu maar even weer op zolder. Raar dat ze zo hun voorkeuren hebben en dat het ook zo weer kan veranderen he?

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » do 23 jan 2014, 11:24

Ik heb ook een schildpadhuis... Smigeltje was er net uit te slaan en dat was echt zijn huis, maar nu is het de nieuwe stoel geworden en nu had ik een nieuw donskleed op de bank en dat is nu helemaal hot... en soms is het de schildpad... het rouleert... Ik heb de schildpad nu in de gang en wordt weinig gebruikt, laatst was Bikkel er op eens in te vinden en dan moest smigel er ook weer in natuurlijk... Maar ja ik heb zoveel ligplekken, want Bikkel gaat ook vaak de wieg in... verwende katten... De schildpad is ook handig in de zomer voor op een tuinstoel of op het balkon...

maar voor de kattenbak hebben ze hem nog niet gezet haha

Groetjes, Sharon.

Afbeelding

LenseL

Berichtdoor LenseL » do 23 jan 2014, 13:32

Wat een leuk filmpje laugh_sm
Ik wou gisteren ook een filmpje maken maar natuurlijk tegen dat ik mijn gsm in de hand had waren zijn streken over ohmy_sm

Binnen in de living wordt hij ook nog zelden gebruikt tenzij ze hevig met elkaar aan het spelen zijn dan is het een soort van verstopplek om de andere ongezien te bespringen als die voorbijkomt dry_sm
Snachts wordt hij dan weer wel nog gebruikt omdat dit dan lekker warm is natuurlijk laugh_sm

@Daantje: inderdaad wat ze vandaag leuk vinden kan morgen totaal oninteressant zijn laugh_sm

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » do 23 jan 2014, 13:58

Wat een leuk filmpje laugh_sm
Ik wou gisteren ook een filmpje maken maar natuurlijk tegen dat ik mijn gsm in de hand had waren zijn streken over ohmy_sm

Binnen in de living wordt hij ook nog zelden gebruikt tenzij ze hevig met elkaar aan het spelen zijn dan is het een soort van verstopplek om de andere ongezien te bespringen als die voorbijkomt dry_sm
Snachts wordt hij dan weer wel nog gebruikt omdat dit dan lekker warm is natuurlijk laugh_sm

@Daantje: inderdaad wat ze vandaag leuk vinden kan morgen totaal oninteressant zijn laugh_sm
ik heb te veel lekkere bontjes aangeschaft waardoor de schildpad het moet onderdoen, want die is van binnen lang niet zo warm en zacht...
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

LenseL

Berichtdoor LenseL » do 23 jan 2014, 14:13

Ik heb savonds altijd een onderstopritueeltje laugh_sm
Dan leg ik ze in hun mandje lekker ondergestopt onder een dekentje of meerdere dekentjes hihi ohmy_sm
en voor derest staat er dan ook nog een huisje en de schildpad waar ze in kunnen gaan liggen voor wanneer ze onder die warme dekentjes onderuit komen laugh_sm
want echt goed in zichzelf onderstoppen onder het dekentje zijn ze hier niet ohmy_sm
ze liggen altijd nog steeds met hun spekbilletjes bloot dan laugh_sm

In de woonkamer hebben ze nog een stuk of 4 andere mandjes dry_sm

Terug naar “De Speelgoedwinkel”