Het schildpadhuisje

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
Smigeltje

Re: Het schildpadhuisje

Berichtdoor Smigeltje » do 23 jan 2014, 14:30

Ik heb savonds altijd een onderstopritueeltje laugh_sm
Dan leg ik ze in hun mandje lekker ondergestopt onder een dekentje of meerdere dekentjes hihi ohmy_sm
en voor derest staat er dan ook nog een huisje en de schildpad waar ze in kunnen gaan liggen voor wanneer ze onder die warme dekentjes onderuit komen laugh_sm
want echt goed in zichzelf onderstoppen onder het dekentje zijn ze hier niet ohmy_sm
ze liggen altijd nog steeds met hun spekbilletjes bloot dan laugh_sm

In de woonkamer hebben ze nog een stuk of 4 andere mandjes dry_sm
smigel is een master in zichzelf toedekken :) graaf graaf mauw mauw graaf graaf, hij zal erin komen zoals hij het wil en hij flikt het steeds, gewoon lekker eronder en koppie eruit... Maar ik heb nu een stoel - een hele mooie fauteuil - die eigenlijk gewoon mooi moest zijn, maar de katten vonden hem ook mooi en dus een beschermhoes eromheen en ja hoor dat vonden ze wel lekker, dus een slaapkussen erbij en een grote deken eroverheen zodat het een fauteuil hut wordt, ja bezoek vindt het natuurlijk wel vreemd dat zon mooi nieuwe fauteuil geclaimd is door de katten..

wat betreft de schildpad, misschien groeide smigel eruit kont en poten erbuiten... :P

Groetjes, Sharon.

Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 23 jan 2014, 15:13

Zie het voor me lol_sm leuk die schildpad.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

LenseL

Berichtdoor LenseL » do 23 jan 2014, 15:19

Ik heb savonds altijd een onderstopritueeltje laugh_sm
Dan leg ik ze in hun mandje lekker ondergestopt onder een dekentje of meerdere dekentjes hihi ohmy_sm
en voor derest staat er dan ook nog een huisje en de schildpad waar ze in kunnen gaan liggen voor wanneer ze onder die warme dekentjes onderuit komen laugh_sm
want echt goed in zichzelf onderstoppen onder het dekentje zijn ze hier niet ohmy_sm
ze liggen altijd nog steeds met hun spekbilletjes bloot dan laugh_sm

In de woonkamer hebben ze nog een stuk of 4 andere mandjes dry_sm
smigel is een master in zichzelf toedekken :) graaf graaf mauw mauw graaf graaf, hij zal erin komen zoals hij het wil en hij flikt het steeds, gewoon lekker eronder en koppie eruit... Maar ik heb nu een stoel - een hele mooie fauteuil - die eigenlijk gewoon mooi moest zijn, maar de katten vonden hem ook mooi en dus een beschermhoes eromheen en ja hoor dat vonden ze wel lekker, dus een slaapkussen erbij en een grote deken eroverheen zodat het een fauteuil hut wordt, ja bezoek vindt het natuurlijk wel vreemd dat zon mooi nieuwe fauteuil geclaimd is door de katten..

wat betreft de schildpad, misschien groeide smigel eruit kont en poten erbuiten... :P

Dat is natuurlijk ook een mannier om erin te gaan liggen laugh_sm
wat een schattig koppie heeft Smigel wub_sm

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 23 jan 2014, 16:47

Wat een leuk filmpje maar begon te lezen en je had me er mooi tussen, want dacht dat je het over echte schildpadden had.
Leuk zijn ze he! ik heb hier zo'n blauwe vis, weleenswaar de maat voor kittens maar ze kunnen er echt zoet mee zijn.
Maar lief om te zien hoor! dat hij er zo gek mee is.!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 23 jan 2014, 21:19

Heerlijk altijd om te zien hoe ze het zichzelf naar de zin kunnen maken ;) motor aan en voor hun is het een mega dag !!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 23 jan 2014, 22:45

Wat een leuk filmpje zeg. Hij ligt echt te genieten in de schildpad.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » vr 24 jan 2014, 03:14

Ik heb al vaak op het punt gestaan om dit schildpadhuisje te kopen, maar nu bn ik helemal overtuigd!

In maart zijn jobs en stitch jarig, leuk cadautje lijkt me!

LeChuck

Berichtdoor LeChuck » do 10 apr 2014, 16:43

Dat laatste filmpje van Smigeltje in dat hol is te lief, dat gespin... heerlijk.

Maar goed, als mijn baby is geboren dan ga ik deze schildpad bestellen, ik vind hem helemaal geweldig!

Terug naar “De Speelgoedwinkel”