Hoe hou jij je sphynx bezig?

Alles over speelgoed en ander vermaak voor je katten
leew

Hoe hou jij je sphynx bezig?

Berichtdoor leew » za 20 aug 2016, 18:45

Hallo

Hier ben ik weer met een vraag. Sphynxen hebben veel energie en hebben veel aandacht nodig. Ik heb alleen soms een beetje moeite om mijn sphynxen te vermaken. Ze houden niet echt van speelgoed. Soms spelen ze met elkaar, maar soms heb ik het idee dat ze meer willen. Hebben jullie tips hoe je je sphynx vermaakt?

Ik hoor weer graag van jullie :)

rona

Re: Hoe hou jij je sphynx bezig?

Berichtdoor rona » za 20 aug 2016, 19:39

Ik heb een buitenren met veel klim mogelijkheden. En 2 loopwielen waarin ze veel energie kwijt kunnen. En ik heb....gordijnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

leew

Re: RE: Re: Hoe hou jij je sphynx bezig?

Berichtdoor leew » za 20 aug 2016, 20:16

Ik heb een buitenren met veel klim mogelijkheden. En 2 loopwielen waarin ze veel energie kwijt kunnen. En ik heb....gordijnen AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ze kunnen hier ook naar buiten op het balkon, maar alleen als ik thuis ben. Hier kunnen ze op een muurtje zitten lekker kijken(overal omheen zit net dus ze kunnen niet vallen) binnen heb ik planken aan de muur waar ze op kunnen springen. Een grote krabton, vensterbanken waar ze naar buiten kunnen kijken, mandjes, speeltjes en een bank en gordijnen ;)
Ik zit er nu aan te denken om op het balkon een zandbak/ballenbak te zetten.
Wat voor 'klimmogelijkheden' hebben ze precies?

rona

Berichtdoor rona » za 20 aug 2016, 20:43

Ik heb aan de ren twee sleeën gehangen. En een houten kist. Heb overal radiator mandjes hangen op verschillende hoogte. En er staat een boomstam in.

Je zou zeggen dat er bij jou ook genoeg te doen is.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 21 aug 2016, 11:45

Uhh niet... Hun vermaken mij met hun idiote gedrag haha! Hier mogen ze alles... Ik ben altijd van de elektronische speeltjes... Bak met water op balkon met daarin robotvisjes en krullen en balletjes.. Uren lang speelplezier en een nat huis:) verder spelen ze hier heel veel met elkaar :) Lasertje vinden ze ook fantastisch! Maar zo te lezen is er bij jou ook zat!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 21 aug 2016, 19:02

Hoi Hoi
hier spelen ze ook met elkaar,maar ook met krullen loopwiel allerlei ander speel goed ,haal een lekkere kartonnen doos bij de supermarkt vinden ze helemaal geweldig ,je kan er ook nog een gat inmaken zodat ze daar doorheen kunnen ,krullen ook groot succes en tafel tennis ballen ook
Knisperballetjes is ook het einde voor ze ,Hoe oud zijn ze eigenlijk ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 21 aug 2016, 20:39

Wij hebben een grote krabpaal, planken langs de muur, nisjes in de hoek, een kattenren met allerlei leuke dingen, een kattenloopwiel etc.
Maar dat wil niet zeggen dat ze zich daarmee vermaken. Ik heb wel meerdere katten dus die helpen elkaar.
Groetjes Clem
Afbeelding

leew

Re: RE: Re: Hoe hou jij je sphynx bezig?

Berichtdoor leew » za 27 aug 2016, 21:01

Hoi Hoi
hier spelen ze ook met elkaar,maar ook met krullen loopwiel allerlei ander speel goed ,haal een lekkere kartonnen doos bij de supermarkt vinden ze helemaal geweldig ,je kan er ook nog een gat inmaken zodat ze daar doorheen kunnen ,krullen ook groot succes en tafel tennis ballen ook
Knisperballetjes is ook het einde voor ze ,Hoe oud zijn ze eigenlijk ??
Ze zijn van mei 2015..nog jong dus.. ze hebben hier ook genoeg om mee te spelen, maar ze vinden weinig echt leuk. Vaak ook als ik na een dag werken thuis kom gaan ze in de slaapkamer of op het balkon zitten mauwen om aandacht. Is dit normaal? Willen ze dan gewoon aandacht?
Ik ben ook heel blij dat ik er 2 heb, want 1 sphynx en verder geen huisdieren kan echt niet. Ik heb 2 broertjes. De een is wel actiever dan de ander, maar rennen ook vaak genoeg achter elkaar door het hele huis.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 28 aug 2016, 11:39

Waarschijnlijk slapen ze veel als jij er niet bent en als jij dan thuis komt worden ze wakker en willen actie.
Het balkon is natuurlijk leuk en waarschijnlijk associëren ze je slaapkamer ook met iets leuks.
Dus lekker met ze spelen als je thuis bent zou ik zeggen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 28 aug 2016, 19:16

Hoi Hoi
ja dat is zeker een leeftijd dat ze zo gek als een deur zijn ;) als je een lege doos haalt ,of een papieren tas en daar de hengsels afhaalt ,hier vinden ze dat het einde , ph34r_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “De Speelgoedwinkel”