Wibbley World - Elizabeth Victoria Knowles

Plaats hier uw eigen werk, iets dat u in opdracht heeft laten maken of werk dat u op internet hebt gevonden.
Petra
Contacteer:

Wibbley World - Elizabeth Victoria Knowles

Berichtdoor Petra » ma 16 nov 2009, 00:27

Ik wil jullie graag laten kennis maken met kunstenares Elizabeth Victoria Knowles. Ze woont in Amerika.
Ik heb bij haar een kleine poster besteld, genaamd Tubby Time, waarop een naakte kat "betrapt" wordt voor het nemen van een bad...z'n harig velletje hangt netjes aan een kledinghanger!
Via mail heb ik wat met haar gekletst.

Vicky is een erg aardige vrouw en ze is duidelijk besmet met een voorliefde voor katten, waarvan ze er zelf dan ook 6 heeft (haarballen). Het sphynxenras kent ze via vrienden van haar man en ze vind het erg leuk om de sphynxjes te bezoeken.

Ik heb haar toestemming gevraagd om haar link hier te plaatsen en hier is ie dus!
Wanneer je interesse hebt dan kun je in haar webshop prints bestellen (misschien kun je haar zelfs een schilderij laten maken, maar ik heb geen idee wat zoiets kost...).

Ik heb als startsite bij deze link gekozen voor de sphynx afbeelding, die overigens SPARKY's TUBBY TIME heet (die heb ikzelf nu in de kattenkamer hangen):

http://www.evknowles.com/tubbytime.html
Afbeelding

Terug naar “Schilderijen & Tekeningen”